JohnH Postad 12 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Hittar jag 15k i kväll så lovar jag att jag friar till bruttan på söndag när hon kommer hem. En tur på 50/50 o allt kan hända. Är ju inte ens 2 inköp så de kan bli dyrt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Hittar jag 15k i kväll så lovar jag att jag friar till bruttan på söndag när hon kommer hem. En tur på 50/50 o allt kan hända. Är ju inte ens 2 inköp så de kan bli dyrt... GOgogogogogogogogogogogoooooooooooooo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 12 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Haha.... Sitter med en räkmacka o funderar va fan som händer. 2h, 7k upp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Haha.... Sitter med en räkmacka o funderar va fan som händer. 2h, 7k upp Såja WP Du kommer klonka det ikväll. Gift på måndag kul Vi ser fram emot ett bröllop i, kanske Augusti? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 12 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Inne o vevat i 2st 7kpotter med öppet stegdrag o backsorflush o holk med nötflushdrag utan träff. Har dock gnetat vidare till 10,5k upp. Pause nu i 30 min sen in o rota igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Inne o vevat i 2st 7kpotter med öppet stegdrag o backsorflush o holk med nötflushdrag utan träff. Har dock gnetat vidare till 10,5k upp. Pause nu i 30 min sen in o rota igen wp, jobba jobba! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Snyggt där, fortsätt så! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 13 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Skrev en post på vägen hem men mobilen dog. Jag har nog alstrat rätt fin rake igår. Var inne i allt. Var inne riktigt kallt många gånger dock. Folk lackade ur när jag drog ut men vad tror de? Skickar jag in markerna lär jag vinna ibland 3k-pott mot en Fi 4 är med pre för 160 AI på floppen Turn: River: Killen viftar upp Hero: "Ja, det var fan inte jag seom delade ut korten, skyll på dealern!" ...ok pott Hero: 12500, knappen Fi1: 3500 Fi2: 3500 straddel 2 syn Hero: 220 3syn Flop: Fi1: check Fi2: 880 Hero: syn Fi1: AI Fi2: syn Hero: syn Turn: River: Fi1: Fi2: Snyggt blockad för deras kåkar och jag har några outs... men nä. 5 största potterna är jag hyggligt nöjd hur jag spelat. Svårt o komma undan. De 5-10 nästkommande i storleksordning spelade jag fanimej kasst. Jag fick in som underdog i riktigt kalla spel. Hur som så steamade jag bordet och fick ju fint betalt när jag träffade. Bustade nog 8pers Landade på "bara" 7200. Jag ska klura på hur jag ska göra i morn. Endera så fixar jag bara en fin middag här hemma och har de mysigt... el så går jag och köper en sån där stålmannenring på nåt köpcentra för 10kr. That's how I roll... El så ger vi pokern en chans till o bestämma. Hittar jag tot 20k på 3 dar så kör vi (7k i kväll typ). För den som undrar ska jag ju givet fria till subban ändå nån dag rätt nära inpå men jag gillar spontana grejer. Kör nog suit, fluga, 500ljus o gratinerad hummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 13 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Hmm.. nu blev jag sugen på att festa också. Fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 13 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Handlat färsk hummer, havskräftor, räkor, skaldjurspaté, lax, rom, fixat såser, avocado o grejer. Fan om det smakar skit! Nu kollar jag på tillbaka till framtiden och dricker folköl. Beställt lassange. Living higrollah. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 13 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 BAMMM! 17k+ nu hamburgare... Svårt o slingra sig ur nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Wohoooo Grattis!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 14 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 Ruuuun to the hills! 37k+ tonight sick games... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 14 Februari , 2010 Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 Ruuuun to the hills! 37k+ tonight sick games... Det finns inga ord. Det närmaste är FANTASTISKT (Stäng ner i tid bara, om man nu ska komma med råd överhuvudtaget) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloket Postad 14 Februari , 2010 Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 Det blir frieri då... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 14 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 Blir lugnt med poker nu i 2v. Somnar gott nu efter rushen. Spelade bra i alla större Potter o fick bra betalt. Hade givetvis tur att de andra floppade bra när jag satt på bättre. Är skyldig padrino en ölkväll eftersom han tvingade fram att jag skulle outa resultaten. Tog obv all padrinos tur. Jag kanske lägger upp nån HH senare.. Var inne med 3500 o klev med 46000. Normale Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 14 Februari , 2010 Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 Var inne med 3500 o klev med 46000. Normale Var ska ni ha bröllopsfesten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 14 Februari , 2010 Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 Härligt John, stort grattis och lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ncrio Postad 14 Februari , 2010 Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 grattis:) upp me lite händer! 5050? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 14 Februari , 2010 Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 Snajdigt! Och grattis! Och nu jävlar har jag tagit print screens på ditt frierilöfte så nu slinker du inte! Btw, jag vill ha en ring i guld med bara en diamant. Puss på alla hjärtans dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 14 Februari , 2010 Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 Är skyldig padrino en ölkväll eftersom han tvingade fram att jag skulle outa resultaten. Tog obv all padrinos tur. Var inne med 3500 o klev med 46000. Normale Wow, sjukt bra jobbat. Om du nu var seriös med frieriet osv så får du gärna behålla turen osv, lycka till (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 14 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 Hehe.. tackar boys. Hur fan gör man nu då? Tjacka ring utan o ha ringstorlek? Jag kör nog på fantomen- el jordnötsring. Själv tänker jag nog köra samma som boxerrobert (prinsessan victorias snubbe) då jag fått höra att han inte har förlovningsring. Bättre o lägga degen på en turre i vegas lixom. Han har garanterat samma upplägg som mig. Jag ska ringa o fråga om vi ska köra en Hangover i sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bensjo Postad 14 Februari , 2010 Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 Var ska ni ha bröllopsfesten? Kanske Tyllsnäs udde. (http://www.tyllsnasudde.se/index.shtml) med knätoffs och fiol. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 14 Februari , 2010 Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 Riktigt snyggt jobbat JH! Och gl med fireriet! Glöm nu för all del inte att köpa miljooooner röda rosor och choklad också, chicks digs that shit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 14 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 Om man kollar noga så ser man en grön grej i salladen. Det är en 5kronors ring i sån där kula Nu ringde hon, ner o hjälpa till o hämta grejer.. hejrå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts