MoSArdEJ Postad 18 Januari , 2010 Rapport Share Postad 18 Januari , 2010 1-2 månader i södra Europa i sommar låter som en bra ide. Både Kroatien och Montenegro ska vara riktigt billigt, och även Internet ska kunna gå att få till rätt bra kvalite. Om någon vet mer eller har några bra förslag så är jag definitivt intresserad. Närhet till havet och hyfsade party-möjligheter är dock ett måste. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 18 Januari , 2010 Rapport Share Postad 18 Januari , 2010 Liknande Monaco men inte dyrt? Heh, kollade igenom min text flera gånger men hittade ingenstans att det inte skulle vara dyrt? Det jag skrev var att monaco förmodligen är svindyrt och att det borde finnas liknande ställen som är billigare. Det finns nog rätt stort utbud av sköna ställen som är hyffsat dyra men ändå billigare än monaco skulle jag gissa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 18 Januari , 2010 Rapport Share Postad 18 Januari , 2010 Vi är ett gäng som mer eller mindre spikat ett hus i Phuket, från den 10e april tom den 30e april. Finns sex platser i huset, och just nu är vi fyra st, så med andra ord är det två platser kvar. Resetanken är ju då att hyra huset de sista 20 dagarna i april, men även mötas upp och hänga på andra ställen i Thai innan man drar till Phuket 10e april. Jag å en till drar förmodligen ner i mitten av mars, en ansluter mest troligen 1a april och den fjärde är jag osäker på men tror han är på att dra ner i mitten av mars också. Optimalt vore väl om de sista två som hakar på, är intresserad av en liknande plan. Dvs, dra ner till thai i mitten av mars, och hänga i pattaya/bangkok/någon ö fram tills man hyr villan i phuket. Enda "säkra checkpointen" vi har just nu innan phuket är nog full moon party 30e mars på koh phangan. För pokerspel så finns det trådlöst internet i huset, dock är det lite av en chansning då vi inte har stor koll på hur stabil linan är. Men ingen av oss fyra som ska ner åker dit med syftet att hårdgrinda, så åker du dit med samma inställning gör det inte allt för mycket om internet skulle vara ostabilt. Åldern på oss fyra som är med i huset atm, är 19, 20, 24 och 26. Priset för huset i 20 dagar, landar på under 4k per person. Så, är någon intresserad så droppa ett pm eller skriv i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 20 Januari , 2010 Rapport Share Postad 20 Januari , 2010 Har bestämt nu att jag och en polare drar i början av februari men vi har inget boende spikat. Var i thailand ska man sikta på att slå sig ner först? Är ju gärna med andra turister så det blir mkt festande och så.. Vad kostar det om man vill bo hyffsat centralt nära populära barer och andra häng? OM någon har planer på att dra inom kort, ska vi hooka upp? PMa vid seriöst intresse. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thechronic8 Postad 21 Januari , 2010 Rapport Share Postad 21 Januari , 2010 Någon som är sugen på att resa till Berlin på en pokerresa i sommar? Är rätt säker på att jag kommer spendera sommaren där, hade varit kul med en del pokerspelande också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 grindish Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
booring Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 hur stabilt internet kan man fixa i Thailand? multitablear hu sngs och en dc på 5min kostar mig 2-3 timmar att tjäna igen i längden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 hur stabilt internet kan man fixa i Thailand? multitablear hu sngs och en dc på 5min kostar mig 2-3 timmar att tjäna igen i längden. Jag lirade hu turbo sng i khaolak på gratis wifi hos en restaurang. Hade en dc under 2,5 månaders grind. Bättre än hemma mao. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
booring Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Jag lirade hu turbo sng i khaolak på gratis wifi hos en restaurang. Hade en dc under 2,5 månaders grind. Bättre än hemma mao. /SK tack för snabbt svar. Går det att fixa en 3g backup connection där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiddski Postad 1 Februari , 2010 Rapport Share Postad 1 Februari , 2010 bump! finns de plats över i något hus eller om de nån som vill styra upp eget så skicka pm! tänkte mest thailand men är öppen för förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slaskpoker Postad 2 Februari , 2010 Rapport Share Postad 2 Februari , 2010 bump! finns de plats över i något hus eller om de nån som vill styra upp eget så skicka pm! tänkte mest thailand men är öppen för förslag. undrar samma, är i thailand just nu. vart i thailand spelar mindre roll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 3 Februari , 2010 Rapport Share Postad 3 Februari , 2010 Tänkte nog ta mig till thailand och stanna där i cirkus en månad. Planerar att åka nån gång inom 1-3 veckor.....tänkte antagligen bara hålla till i b-kok och pattis! Om någon är sugen är det bara att maila...kommer hursom bli en sjukt rolig resa! Hade tänkt grinda lite, många singha osvosv! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danne24 Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 Några som är i Phuket atm, som vill träffas för en utgång? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nezor Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 Finns ett bra grindhus på Samui om någon är intresserad. Har bott här sedan oktober och haft besök av diverse pf-folk. Lite facts: Nytt hus med all nödvändig inventering. Bästa linan på ön. Arbetsplats med extra skärm (23" 1920x1080) om så önskas. Stor privat swimingpool utan insyn. Två sovrum. Soffa som är bäddningsbar om man vill stoppa in en extra person och budgetbo lite. Ledig från mitten av april tills omkring september. Förhandlingsbart. PM:a! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brolija Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 Det verkar hänga en hel del erfarna Thaibesökare här! Vart i Thailand finns det flest backpacker tjejer? (Där man vill hyra villa ju ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dreamking Postad 10 Maj , 2010 Rapport Share Postad 10 Maj , 2010 Finns det plats över i något hus? Jag sysslar dock inte med poker, utan pluggar på distans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
El Helado Patata Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2010 Jag är sugen på att resa iväg. Säg till om nån har nåt! Jag tänker LA men thai funkar. Tjoo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 15 December , 2010 Rapport Share Postad 15 December , 2010 Dags att bumpa denna tråden då ämnet är högaktuellt i och med vädret i Sverige, finns det några pokerlirare som redan är ute & reser som vill ha besök eller kanske någon som vill spika en resa ? Jag är i stort sett bara ute efter värme och en soft miljö att grinda i men endå ha möjligheter till mycket annat Thai,Colombia,Brasilien,Australien you name it! har dock inga polare som spelar poker och om jag känner mig själv så kommer jag fanimej inte åka helt solo även om det vore jävligt coolt Är 21 bast spelar nl100-200 holdem 6max. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
El Helado Patata Postad 15 December , 2010 Rapport Share Postad 15 December , 2010 Dags att bumpa denna tråden då ämnet är högaktuellt i och med vädret i Sverige, finns det några pokerlirare som redan är ute & reser som vill ha besök eller kanske någon som vill spika en resa ? Jag är i stort sett bara ute efter värme och en soft miljö att grinda i men endå ha möjligheter till mycket annat Thai,Colombia,Brasilien,Australien you name it! har dock inga polare som spelar poker och om jag känner mig själv så kommer jag fanimej inte åka helt solo även om det vore jävligt coolt Är 21 bast spelar nl100-200 holdem 6max. Jag är hyfsat inställd på att åka i januari alternativt februari om inget konstigt händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 15 December , 2010 Rapport Share Postad 15 December , 2010 Jag är hyfsat inställd på att åka i januari alternativt februari om inget konstigt händer. coolt, januari låter soft Nice att börja 2lax11 med lite utomlandsgrind, men hade du LA i tankarna? låter dyrt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
El Helado Patata Postad 15 December , 2010 Rapport Share Postad 15 December , 2010 coolt, januari låter soft Nice att börja 2lax11 med lite utomlandsgrind, men hade du LA i tankarna? låter dyrt! Jag hade det men torskat en del redan i december och känner mig fattig och vill inte snåla om jag åker till LA. Blev redan dyrt i vegas i somras och haft en halvtaskigt år online. Så det lutar mer åt thai men med mina swings (upp och ner) så kanske allt är guld snart igen . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 15 December , 2010 Rapport Share Postad 15 December , 2010 Jag hade det men torskat en del redan i december och känner mig fattig och vill inte snåla om jag åker till LA. Blev redan dyrt i vegas i somras och haft en halvtaskigt år online. Så det lutar mer åt thai men med mina swings (upp och ner) så kanske allt är guld snart igen . okok torskade lite(mycket) i november så thailand eller liknande är väl vad jag är inne på också, du har pm! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pold Postad 15 December , 2010 Rapport Share Postad 15 December , 2010 Hur länge är ni ute efter att åka? Är rätt sugen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 15 December , 2010 Rapport Share Postad 15 December , 2010 Hur länge är ni ute efter att åka? Är rätt sugen.. Allt från 1 månad till 6 månader för mig. 1 månad om jag inte gillar dom jag reser med, får hemlängtad och pokern går dåligt. 6 månader (eller längre?) om jag gillar dom jag reser med, pokern går bra, landet är skönt osvosv så för mig handlar det väl mer om att sätta ett minimum och sedan utgå från det när vi väl är där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ShitSux Postad 15 December , 2010 Rapport Share Postad 15 December , 2010 Jag och en polare har snackat om att dra till Thailand i Januari. Jag klarar inte av den här förbannade kylan längre, men får se om det blir något. Vädret är rätt bra för att stanna inne och grinda och skulle behöva lite volym ett tag framöver. Verkar vara en del som är intresserade av Thailand. Vilka områden är hetast? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts