bigdwarf Postad 6 September , 2009 Rapport Share Postad 6 September , 2009 funderat lite på om det kanske är värdare att avsluta förhållandet å dra till thai istället.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerminatorTT1 Postad 6 September , 2009 Rapport Share Postad 6 September , 2009 funderat lite på om det kanske är värdare att avsluta förhållandet å dra till thai istället.... dubbellevlar du eller menar du allvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GulaGreger Postad 6 September , 2009 Rapport Share Postad 6 September , 2009 funderat lite på om det kanske är värdare att avsluta förhållandet å dra till thai istället.... Standard imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 6 September , 2009 Rapport Share Postad 6 September , 2009 tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jonte90 Postad 19 September , 2009 Rapport Share Postad 19 September , 2009 Jag är sjukt sugen på att komma bort från Sverige o dra till Thai snart! Känns ju löjligt att sitta hemma o grinda när man lika gärna kan göra det i Thailand som lär vara sjukt mkt softare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 19 September , 2009 Rapport Share Postad 19 September , 2009 Jag är sjukt sugen på att komma bort från Sverige o dra till Thai snart! Känns ju löjligt att sitta hemma o grinda när man lika gärna kan göra det i Thailand som lär vara sjukt mkt softare.. Me2... Tyvärr finns det saker som hindrar mig ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Setcho Postad 22 September , 2009 Rapport Share Postad 22 September , 2009 Jag ar sugen pa att dra till Italien ett par manader och sedan alperna i vinter. Vill ha lite battre vader an Sverige men inte dra sa himla langt sa man inte kan dra hem till jul. Typ rodvin och Seria A forst och sedan alperna. Jag ar 27 och grindar midstakes. Nagon som ar sugen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rai Postad 22 September , 2009 Rapport Share Postad 22 September , 2009 italien är väl inte nöten för att grinda. Rätt mkt tjaffs om internetpoker där ju. Specielle regler osv man måste ha koll på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Turntable Postad 23 September , 2009 Rapport Share Postad 23 September , 2009 Är det ingen annan som är sugen på Macau då? Drar om 3 veckor, delar man två st så får man en lägenhet här (http://www.onecentral.com.mo/en) för typ 6000skr var, sjukt najs. Var där för en månad sedan så valuemässigt ska det nog vara karneval live och nätgrinden ska inte vara några konstigheter. Jag åker gärna lagg en månad i alperna framåt mars men fram tills dess är det Kina som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 23 September , 2009 Rapport Share Postad 23 September , 2009 Är det ingen annan som är sugen på Macau då? Drar om 3 veckor, delar man två st så får man en lägenhet här (http://www.onecentral.com.mo/en) för typ 6000skr var, sjukt najs. Var där för en månad sedan så valuemässigt ska det nog vara karneval live och nätgrinden ska inte vara några konstigheter. Jag åker gärna lagg en månad i alperna framåt mars men fram tills dess är det Kina som gäller. Är jag blind eller går det inte att hitta priser på något lätt sätt via hemsidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Turntable Postad 23 September , 2009 Rapport Share Postad 23 September , 2009 Nix, priserna ligger jag inne på. Nja, har kollat runt lite och det går att hitta olika färdigmöblerade highrolleralternativ kring 10k-15k skr. Kursen är gynnsam just nu samt att bostadsmarknaden har dippat ganska bra senaste året i Macau. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 23 September , 2009 Rapport Share Postad 23 September , 2009 italien är väl inte nöten för att grinda. Rätt mkt tjaffs om internetpoker där ju. Specielle regler osv man måste ha koll på. Då kan man väl spela på italienarnas sidor? Låter grymt nötigt isf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chaos Postad 24 September , 2009 Rapport Share Postad 24 September , 2009 Nix, priserna ligger jag inne på. Nja, har kollat runt lite och det går att hitta olika färdigmöblerade highrolleralternativ kring 10k-15k skr. Kursen är gynnsam just nu samt att bostadsmarknaden har dippat ganska bra senaste året i Macau. Gäller nämnda priser o man bara hyr för en månads tid eller måste man hyra flera månader? Jag kommer med stor säkerhet besöka Macau senare i höst, troligtvis tillsammans med ett par andra poker junkies. På återhörande! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 24 September , 2009 Rapport Share Postad 24 September , 2009 Är i vietnam nu. Skulle det inte varit för jag träffat en tjej så hadde jag fan flyttat hit. 7 usd / natten för hotell ...man kan leva hur billigt som hellst. Ok internet som funkar att grinda på i hotell-priset. Och i nah trang som jag är i är det så sjukt fint ! /dorrrr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Turntable Postad 24 September , 2009 Rapport Share Postad 24 September , 2009 Gäller nämnda priser o man bara hyr för en månads tid eller måste man hyra flera månader? Jag kommer med stor säkerhet besöka Macau senare i höst, troligtvis tillsammans med ett par andra poker junkies. På återhörande! Är lite osäker på hur länge man måste stanna för att kunna hyra dessa lägenheter. Men maila gärna mig så kan jag hålla er uppdaterade på vad jag har fått tag på om det finns plats där alternativt hur det funkar generellt att få tag på lägenheter. Antingen PM:a lr maila på robin@mazeflop.se. Kommer anlända till Macau den 19:e oktober och ordnar förmodligen inget boende förrän på plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 24 September , 2009 Rapport Share Postad 24 September , 2009 Då kan man väl spela på italienarnas sidor? Låter grymt nötigt isf tyvärr så behöver man vara italiensk skattebetalare eller så, står lite mer utförligt i en artikel på poker.se. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 18 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2009 Hur är koh samui nuförtiden? Ligger ju jävligt najs med närliggande öar som koh phagnan och koh tao osv om man vill se sig runt lite och är en stor ö som borde ha utvecklats tillräckligt för att ha stabilt internet ju. Fördelar/Nackdelar please? västra thailand<<<östra thailand? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nezor Postad 18 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2009 Hur är koh samui nuförtiden?Ligger ju jävligt najs med närliggande öar som koh phagnan och koh tao osv om man vill se sig runt lite och är en stor ö som borde ha utvecklats tillräckligt för att ha stabilt internet ju. Fördelar/Nackdelar please? västra thailand<<<östra thailand? Samui är lite glest på folk just nu. Internet har väl sakta blivit lite bättre överlag men det är ju fortfarande en bit kvar till "västerländsk" standard om man säger så. Relativt grindvänligt ändå tycker jag. Går att få en hyffsat stabil 5Mbit lina för ca 500 kr/månaden. Har dock lite problem själv med att få den korrekt installerad. En sak man bör titta på är också någon form av ups då elen inte är direkt pålitlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 18 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2009 Bara åk, för fan! Går inte sitta hemma i Sverige och grinda. Vilken jävla misär! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 18 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2009 Samui är lite glest på folk just nu. Internet har väl sakta blivit lite bättre överlag men det är ju fortfarande en bit kvar till "västerländsk" standard om man säger så. Relativt grindvänligt ändå tycker jag. Går att få en hyffsat stabil 5Mbit lina för ca 500 kr/månaden. Har dock lite problem själv med att få den korrekt installerad. En sak man bör titta på är också någon form av ups då elen inte är direkt pålitlig. Med just nu menar du i oktober? Drar dit under högsäsong i feb isf å då lär det väl vara mkt folk? Kmr isf hyra en villa som har i stort sett allt man behöver men ville kolla om det ens är möjligt att ha ett stabilt internet på ön eller om man ska söka sig till fastlandet ist. Nötig ö att bo på annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nezor Postad 19 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2009 Med just nu menar du i oktober? Drar dit under högsäsong i feb isf å då lär det väl vara mkt folk? Kmr isf hyra en villa som har i stort sett allt man behöver men ville kolla om det ens är möjligt att ha ett stabilt internet på ön eller om man ska söka sig till fastlandet ist. Nötig ö att bo på annars? Ja. Om det kommer va bra tryck här i februari är omöjligt att säga eftersom det är lite nedgång i thaiturismen rent allmänt. Men det lär ju med stor sannolikhet va bättre än nu. Beroende på hur länge du/ni kommer stanna här så rekomenderar jag att hyra något hus. Mer för pengarna samt så går det nog göra lite fynd pga stor tillgång och lite efterfrågan. Går väl dra in en adsl-lina på en vecka om det inte redan finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pistol Pete Postad 19 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2009 Jag har också tänkte dra till Italien med damen min. Tänkte hyra en lägenhet 1 år ungefär i Milano. Någon som har mer koll på hur situationen är där? Kan man lira på andra sidor därifrån. Tex Svs och Pacific? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
logicsense Postad 19 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2009 Bara åk, för fan! Går inte sitta hemma i Sverige och grinda. Vilken jävla misär! Har det bra här i båten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Banankaka Postad 20 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2009 Jag livnär mig på HU poker, spelar på dom flesta nätverken. Har lärt mig spela själv, pratar inte poker med någon och umgås inte med poker proffs. Har alltid krigat ensam men börjat bli lite less på det. Jag är svensk men har lirat från Zurich, Budapest och Milano. Dom italienska sidorna har mestadels låglimit action, dom tunga italienarna sitter på nätverk med sportsbetting. Det finns dock fina privata cashgames i Milano och Rom, mestadels i Milano. Med lite kontakter kan man hamna i games med lite fd fotbollsspelare mm, folk i centrala Milano har pengar, det är därför dom bor där. Om ett gäng HU spelare skulle vilja flytta nånstans för några månader, PMa mig. Intresserad av hela EU, Buenos Aires, Tokyo, Korea mm.. Finns i Malmö nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Banankaka Postad 20 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2009 italien är väl inte nöten för att grinda. Rätt mkt tjaffs om internetpoker där ju. Specielle regler osv man måste ha koll på. Åk dit som turist, då har du inga problem alls. Spärren dom har på sidorna är olaglig, men Italien är Italien så dom bryr sig inte. Alla lirar där ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts