Gå till innehåll

Rooney

Rooney

Recommended Posts

Han var rolig nog att ta en facebookbild (hur han kom åt den har jag ingen aning om) på mig och min flickvän och klippa ut henne och sätta henne som avatar och sen bumpa dagboken med inlägget han skrev. Sån jävla nivå att man mår illa. Snabba moderatorer dock. Kvarstår dock att jag inte orkar skriva när det ska komma runt bakvägen och hugga en i ryggen hela tiden. En än värre incident inträffade när jag bloggade på blogg.se

Just ja, kom du fram till vem det där var? Du har kommit på bättre tankar än att tro att det kunde vara jag antar jag, som du tydligen trodde då din lilla konspiratör. Något i stil med "ingen hemlighet att emilio gillar att backstaba". Haha, sinnesjukt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Ja utan tillåtelse och så håller jag med om att det är drygt. Men känns det inte som att dra det lite långt? Moderatorerna var ju dom också väldigt snabba vilket medför att "risken" för att någon skulle ha sett din tjej inte är så stora. Ligger det fler anledningar bakom eller är det bara denna enskilda händelse?

Länk till kommentar

Tycker det var lite svinigt gjort, men outar man sitt namn och lägger upp massa bilder på Facebook lr dyligt så behöver man inte vara nån Einstein för att räkna ut vad som kan hända.

Det som gör det svinigt var att det var en bild på din flickvän, hade det varit en bild på dig ist hade det nästan varit ok imo.

Länk till kommentar

Lägger man upp en video där man själv är med i början av dbn. Så gör nog inte en ensam bild så stor skada.

Att outa sig själv är en sak, att outa andra människor i ens närhet som inte ens har med poker (detta är trots allt ett pokerforum) att göra överhuvudtaget är riktigt lågt och fult.

Synd att Ronny slutade skriva iaf.. Var en kul db.

Länk till kommentar

Tycker det var lite svinigt gjort, men outar man sitt namn och lägger upp massa bilder på Facebook lr dyligt så behöver man inte vara nån Einstein för att räkna ut vad som kan hända.

Det som gör det svinigt var att det var en bild på din flickvän, hade det varit en bild på dig ist hade det nästan varit ok imo.

+1

Länk till kommentar

Har inga som helst problem med att folk outar mig åt höger och vänster på olika sätt. Att dra in personer i min närhet bara för att visa att man "kan" är dock jävligt illa. Personer, i denna fråga min flickvän, som säkerligen inte finner något intresse av att det ligger bilder ute på henne på ett forum som det här.

Att jag slutade skriva har inte enbart att göra med detta utan även en tidigare händelse som inträffade när jag bloggade. Överlag var det mycket mer idioter och klankande från olika (anonyma) håll då, men droppen var när en tjejkompis kommenterat på min blogg och länkat till sin egen, och någon sen går in till hennes blogg och skriver saker till henne enbart i avsikt att förstöra för mig och vår relation. Vad det vidare gällde spelar ingen direkt roll men det var ganska allvarligt.

I övrigt kan det vara skönt med lite skrivpaus. Bloggat konstant jag vet inte hur länge... Får se om det blir aktuellt att fortsätta skriva senare. Tycker trots allt det är skitkul när man får positiv respons :) Att hänga ut sig själv har ju dock beviserligen sina baksidor också

Länk till kommentar

Orka vara en liten jude när du förstår precis vad jag menar.

Är det något fel på judar eller är det bara din IQ- och snoppkomplex som driver dig att skriva så där?

Tror du är ett typexempel på vad jag skrev om i en tråd för ett tag sen: mediokert begåvade pokerspelare som tidigare plussade, men nu blir alltmer bittra och frustrerade när inflödet av mer intellektuellt skillade spelare gör att vinsterna sjunker ihop mer och mer och siffrorna till slut blir röda i långa loppet också.

Länk till kommentar

• 1 month later...

Har saknat att skriva av mig någonstans och efter dagens tilt är det dags att slå upp dagboksfan igen. Förhoppningsvis slipper jag den här gången den skiten som blev sist. De sista två månaderna har varit positivt och jag har hittat något av en nytändning vad gäller pokern. Plussat en del men måste jobba på att få in mer volym, och det är vad som är tänkt framförallt den här månaden. Nästa månad bär det av till Egypten en vecka med tjejen så svårt med samma volym då.

På fotbollsfronten har det lossnat men på slutet har det inte blivit något startande i A-laget då vår forward också hittat formen och verkligen öst in mål. 22 mål har det blivit för honom den här säsongen nu. Började de två första matcherna efter uppehållet men sen har det varit inhopp i varje match. Rider på en fin våg nu med mål i A-laget de 3 senaste inhoppen och 14 mål på 7 matcher i U-laget. Vi leder serien med båda lagen och spelar vi som vi bör ska det inte vara några problem att ro hem båda serierna (3-an och 5-an spelar vi alltså i). Hyffsad segerfest om det lyckas :)

Förra månaden spelades det alltså inte särskilt mycket. Tog vara på de dagarna det gick att göra grejer ute och var mycket med polare om kvällarna istället för att grinda. Slutade 2k euro plus i alla fall efter att ha plussat på unibet men backat på ongame. Så slog jag mig ner idag och spelade. Kände mig rostig efter ett par dagars uppehåll men plussade ett bi på unibet. Värdet försvann sen och jag bytte till ongame och NL400 där jag blivit helt rövknullad hittils.

Började på siten med NL200 spel och ruschade stabilt till $6k och avsatte 3k för ett skott på NL400 där jag hur som tänkt spela egentligen, men inte ville åka på massa växlingsavgifter när jag tar ut o sätter in. Har trots att det gått dåligt nätt och jämt hållt mig flytande tills idag. Lyckades backa 2k på 500 händer och inte fan var det snyggt. Spelade uruselt och det blir jag så jävla förbannad över… På något sätt lockar ongameklienten fram tilten i mig på ett helt annat sätt än unibet. Här är huvudhänderna i alla fall.

Stacks:

UTG Hero ($394.00)

CO namnamCHIPS ($855.95)

BTN YsoSRS ($1514.00)

SB Ricardo TUBS ($168.00)

BB justanuba ($503.00)

Pre-flop: ($6, 5 players) Hero is UTG Q:diamond: Q:spade:

Hero raises to $12, 1 fold, YsoSRS raises to $36, 2 folds, Hero raises to $85, YsoSRS calls $49

Flop: 3:spade: J:heart: 9:heart: ($176, 2 players)

Hero bets $309, YsoSRS calls $309

Turn: 2:heart: ($794, 2 players)

River: 5:heart: ($794, 2 players)

Final Pot: $794

Hero shows: Q:diamond: Q:spade:

YsoSRS shows: J:diamond: J:club:

YsoSRS wins $791 ( won +$397 )

Stacks:

BTN Max Aus ($259.70)

SB ABCNLHE ($998.10)

BB Hero ($468.00)

Pre-flop: ($6, 3 players) Hero is BB K:club: Q:heart:

Max Aus folds, ABCNLHE raises to $12, Hero calls $8

Flop: K:spade: 9:diamond: 5:diamond: ($24, 2 players)

ABCNLHE checks, Hero bets $20, ABCNLHE raises to $84, Hero raises to $456, ABCNLHE calls $372

Turn: 2:spade: ($936, 2 players)

River: Q:diamond: ($936, 2 players)

Final Pot: $936

ABCNLHE shows: 9:heart: 9:club:

Hero shows: K:club: Q:heart:

ABCNLHE wins $934 ( won +$466 )

$2/$4 No Limit Holdem

5 players

Converted at weaktight.com

Stacks:

UTG EducationLOL ($445.40)

CO U_mustbeugly ($393.60)

BTN Hellsink ($425.00)

SB namnamCHIPS ($733.10)

BB Hero ($514.45)

Pre-flop: ($6, 5 players) Hero is BB A:diamond: 5:spade:

3 folds, namnamCHIPS calls $2, Hero raises to $16, namnamCHIPS calls $12

Flop: 9:diamond: 3:club: Q:diamond: ($32, 2 players)

namnamCHIPS checks, Hero bets $24, namnamCHIPS raises to $84, Hero calls $60

Turn: 4:diamond: ($200, 2 players)

namnamCHIPS bets $150, Hero raises to $414.45, namnamCHIPS calls $264.45

River: 9:heart: ($1,028.90, 2 players)

Final Pot: $1,028.90

namnamCHIPS shows: 3:heart: 3:spade:

Hero shows: A:diamond: 5:spade:

namnamCHIPS wins $1,025 ( won +$510.55 )

Hero lost -$514.45

Länk till kommentar