Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

men fyfan, ibland är poker äckligt :/

 

Iskallt. Ger mig för dagen. Månaden 10 bi back på prima o 3 på ongame. Fått in sjuk volym för att vara jag dock. Drygt 8k händer dessa tre dagar. Av någon anledning ska det dock alltid gå helt värdelöst när jag börjar få in just volym

 

 

 

Nu ska jag spela Trails på 360. Ni som inte spelat det och har en konsol bör kolla upp det! Riktigt roligt, finns i spelshoppen på live. Risk för vansinnig tilt dock allt efter som man kommer upp på Hard/extreme nivån :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

The magic of puni

 

Dagen inleddes med 2k händer på en session och ett plus på ca 2.5bi. Ingen märkvärdig session, hade en överfärg och en där jag hade AA vs KK vs AQ (short) som splittades trevägs när brädan färgade sig o ingen hade en i färgen, men lite spew här o lite spew där ;) Spelet helt klart på väg mot det bättre iallafall.

 

Träning i det vackra vädret!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

The magic of puni

 

Dagen inleddes med 2k händer på en session och ett plus på ca 2.5bi. Ingen märkvärdig session, hade en överfärg och en där jag hade AA vs KK vs AQ (short) som splittades trevägs när brädan färgade sig o ingen hade en i färgen, men lite spew här o lite spew där ;) Spelet helt klart på väg mot det bättre iallafall.

 

Träning i det vackra vädret!

 

wp i guess :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gör slut med tjejen, alla störningsmoment måste elimineras om man vill runna bra

 

Går mkt tid där faktiskt, särskilt som det är såpass nytt, men livs ev har alltid legat mig varmt om hjärtat, en av orsakerna till att jag gnetar nl200 efter flera års spelande nu ;)

 

hehe, lol. Tjejen är ju i pricip det enda som går före pokern iaf för mig :-)

 

Addera polare, fotboll och flaskan så har vi min filosofi :)

 

bluwwe spelade inte :S

 

wat wat :-o Trodde du jkk o emlan spelade jämt!

 

 

 

Spelar ju drömpoker ikväll!! Så jävla underbart bra också... Får ett riktigt fint resultat trots att jag förlorar 2/3 200bb potter som var. Inte ett enda cp move på en hel session :mrgreen: Det är ju sjukhus. Bäst av allt, den röda grafen pekar uppåt :) Frågan är om jag haft någon session som denna som ändå var på 1.6k händer som varit så. Brukar alltid hamna under.

 

Kände skillnad mot tidigare när jag spelat. Har sen jag började grinda ordentligt den här månaden nu efter tiltsessionerna skrivit ner misstag jag gjorde och saker att tänka på i allmänhet i mitt spel, och det har helt klart varit nyttigt. Det gör att pokertänket går på högvarv istället för autopiloten. Har varit så bekväm i mitt studerande tidigare och tyckt att titta på ett par filmer då och då när det gått dåligt varit nog. Det är ju dock bara in genom ena örat och ut genom det andra. Ganska få saker man tar till sig, och det har gjort att jag stått still i utvecklingen väldigt länge, och det är väldigt illa med tanke på att jag spelat "heltid" ett år nu. Heltid är ju dock inte riktigt vad det låter som, slacker som man är...

 

Har också nu när jag spelat mycket de senaste dagarna fått god koll på regsen då det varit i princip samma alla dessa dagar. Inte riktigt samma sak om man spelar några dagar i veckan då det ju går i vågor vilka som spelar. Känner att jag börjar få kontroll på dem och kan undvika dyra misstag som jag gjort tidigare.

 

Månaden mycket ljusare nu efter 6 bi plus idag :) 3½ den sista sessionen. 3600 händer

 

 

 

 

Så till fotbollen. Imorgon möter vi Sköllersta som är ett mitten/bottlag och idag på träningen saknades en ordinarie innermittfältare. Det finns två alternativ att lösa det på, flytta ner en av våra anfallare på innern och in med mig, eller in på innern med en ytter, och en annan in där. Tog då för givet att jag skulle få starta imorgon och blir förvånad när tränaren säger att jag börjar bänk. Han uttryckte det som "Det är ju förjävligt att sätta dig på bänken så het som du varit det sista" och förjävligt var väl ungefär vad det kändes som.

 

Förklaringen var hur som helst att vi har en riktigt viktig match på måndag i div 5 där vi möter tabelltvåan och kan rycka. De som startar i div 3 får inte starta i div 5 nästkommande match. De resonerade som att jag skulle göra stor skillnad i den matchen och därför hellre ville använda mig där, och sa att jag förmodligen får en halvlek imorgon, så det är väl ok ändå.

 

Återstår att se hur sträckningen i skinkan som jag drog på mig på träningen förut (att man ens kan sträcka sig där :S) känns imorgon, och ifall förkylningen brutit ut. Känt mig halvt som halvt krasslig ett par dagar nu, och extra tung i huvudet ikväll.

 

Här är tabellerna om någon är intresserad

Div 3

http://www2.svenskfotboll.se/varmland/ft.aspx?scr=table&ftid=19427

 

Div 5

http://www2.svenskfotboll.se/varmland/ft.aspx?scr=table&ftid=19379

 

 

 

Godnatt

Mvh Zumsar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förresten, jag pratar ju ganska mycket i sömnen. Igårnatt hade jag tydligen sagt "Jag vill ha dig Emma". Emma är min tjejs bästa kompis....

 

Dunno what to do about that one :oops:

 

Emma watson? ;-) ;-) Emlan pratar också mycket i sömnen. Sa nåt jävligt kul i amsterdam men kommer fan inte på vad :(

 

Jobba subersub a la solskjaer imon då!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gott att du drar igång igen. Lirar du på ongame nu?

 

Förklaringen var hur som helst att vi har en riktigt viktig match på måndag i div 5 där vi möter tabelltvåan och kan rycka. De som startar i div 3 får inte starta i div 5 nästkommande match. De resonerade som att jag skulle göra stor skillnad i den matchen och därför hellre ville använda mig där, och sa att jag förmodligen får en halvlek imorgon, så det är väl ok ändå.

 

Sjukaste jävla bs förklaringen ever imo. Lär inte finnas ett enda lag i Sverige som satsar på b-laget före a-laget..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Emma watson? ;-) ;-) Emlan pratar också mycket i sömnen. Sa nåt jävligt kul i amsterdam men kommer fan inte på vad :(

 

Jobba subersub a la solskjaer imon då!!

 

Haha måste varit ;)

 

Gott att du drar igång igen. Lirar du på ongame nu?

 

 

 

Sjukaste jävla bs förklaringen ever imo. Lär inte finnas ett enda lag i Sverige som satsar på b-laget före a-laget..

 

Nej inte särskilt mycket, rullen är för liten för NL400 på ongame så blivit unibet mest den här månaden sånär som på något K händer.

 

Nja men det var väl bara en del av förklaringen. I mångt och mycket konkurrerar jag ju ändå med lagets två bästa spelare, och de föredrog väl helt enkelt den lösningen det blir nu eftersom det vore ett sjukt lyft för klubben att vinna två serier samma säsong och att ha ett lag i tvåan och ett i fyran.

 

Alternativet hade ju förmodligen annars varit att starta matchen, lira 70-75 min och sen inte få spela b-lagsmatchen. Blir det nu 45 + b-lagsmatch ska man väl vara nöjd :) Känns inte lika bra om man får 10 min idag :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på en trippel i vår serie idag. Vi vinner, IFK ölme spöar Rynninge på bortaplan (mest osäker) och Adolfsberg slår FBK på hemmaplan.

 

Ölme inledde hösten riktigt bra men har gått sämre de två senaste matcherna. Oddset 5.55 är dock helt sjukt i mina ögon då Rynninge inte är så märkvärdiga om inte deras anfallare har en bra dag, och ölme är alltid farliga för skrällar. Adolfsberg gjorde en bra match senast och vann mot Syrianska som dängde oss tidigare i höst. FBK må ha gått bra den här säsongen men är inte så bra som de ser ut. De har turat in vinster trots idel pinsamma insatser det sista. Senaste matchen vann FBK på hemmaplan med 1-0. Föga övertygande. Kommer satsa på den här matchen enskilt också. 4.5 i odds.

 

Givetvis en vild chansning och det som talar emot är ju att både FBK och Rynninge är piskade att vinna för en chans på tabellvinst, men annat kan det ju inte bli med över 31 i odds, en hunka satsad 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...