Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nja jo. Men vi drog sista strået i toppen som du kanske kan se på var jag kommer ifrån :)

 

 

Hehe ok.

 

 

 

Matchen idag vanns med 2-0, riktigt bra spel från vår sida. Jag gjorde ett okej inhopp o lirade ca 30 min. Tränaren sa före matchen att det är lite motvilligt han fått bänka mig de senaste matcherna men att det andra alternativet är så het just nu, och att han tyckte vi skulle jobba lite på att bredda min repetoar så jag kan spela kant också för att möjliggöra mer spel. Känns bra

 

Efter det bar det av till tjejens bal! Kul att se, hon var riktigt fin. Ingen annan var i närheten :)

 

Borde nog spela lite ikväll men får se. Känner mig sliten. Jävla förkylning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe ok.

 

 

 

Matchen idag vanns med 2-0, riktigt bra spel från vår sida. Jag gjorde ett okej inhopp o lirade ca 30 min. Tränaren sa före matchen att det är lite motvilligt han fått bänka mig de senaste matcherna men att det andra alternativet är så het just nu, och att han tyckte vi skulle jobba lite på att bredda min repetoar så jag kan spela kant också för att möjliggöra mer spel. Känns bra

 

Efter det bar det av till tjejens bal! Kul att se, hon var riktigt fin. Ingen annan var i närheten :)

 

Borde nog spela lite ikväll men får se. Känner mig sliten. Jävla förkylning.

 

Ohhh noeeeeeeeeeeeeeeeeeees den berömda "tjena toppforward, du platsar inte däruppe så nu blir du uttvingad på vänsterkanten där du ska springa upp och ner som ett djur och slå inlägg med fel fot" :(

 

Tur att det går bra med kärleken ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe det är väl så det är meta ;) Han sa verkligen att han kunde se mig på vänsterkanten speciellt också så jag fick jobba mkt med att bryta in i banan :D

 

Inte en hand ikväll, kollade entourage med en polare ist. Imorgon ska jag ut till tjejens sommarstuga så inget spel då heller. Slackar efter lite med grinden, men har jobbat ok i starten av månaden ändå så är lugnt. Får inte sluta helt bara :)

 

Sova bort äckelförkylningen nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe det är väl så det är meta ;) Han sa verkligen att han kunde se mig på vänsterkanten speciellt också så jag fick jobba mkt med att bryta in i banan :D

 

Inte en hand ikväll, kollade entourage med en polare ist. Imorgon ska jag ut till tjejens sommarstuga så inget spel då heller. Slackar efter lite med grinden, men har jobbat ok i starten av månaden ändå så är lugnt. Får inte sluta helt bara :)

 

Sova bort äckelförkylningen nu

 

Bra read, that's how I roll :mrgreen:

 

Har själv spelat vänsterytter (har iofs spelat på EXAKT alla möjliga positioner som finns i ett lag, var väl typ all round men inte så bra egentligen) och det enda som är tråkigare är att spela vänsterback :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bal både i 9an och gymn är ju standard?

 

Nyss kommit hem efter en härlig vistelse i tjejens sommarstuga. Riktigt riktigt fint där ute. Sov som ett barn inatt. Det är så underbart med tystnaden på landet.

 

Sjuk förkylning detta. Blivit riktigt riktigt förkyld efter matchen. Tidigare har man ju kunnat leva normalt men nu är jag helt förstörd. Tog nån thailandmedicin som hade bieffekt att man blev hängig och jag är riktigt jävla långsam i huvudet. Spel inte aktuellt med andra ord. Stor godispåse och confederations cup är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varit på stan idag i det fina vädret och lunchat med tjejen och hennes morsa. Riktigt trevligt. Kom hem och tog en snabb och effektiv session på 45 min. 2 bi plus hittades, skönt! Spelade rätt kasst och rostigt dock. Känner mig någorlunda idag och tänkte träna.

 

Midsommar snart! Härligt :) Vore skönt att vara helt kvitt förkylningen tills dess

 

 

FI här är reg men jag har inga händer på honom typ. När handen spelades var han 13/11 över 50 händer. Indikation av nitreg alltså. Är det bättre att bara betta floppen? Måste syna nu? Hur förändras handen om ingen Q kommit turn?

 

$1/$2 No Limit Holdem

6 players

Converted at weaktight.com

 

Stacks:

UTG Gnisteren ($229.62)

UTG+1 DVk0Infinity ($341.45)

CO GaAiVmIeNe ($99.10)

BTN e3ro ($200.00)

SB Hero ($316.83)

BB Millarinho ($267.65)

 

Pre-flop: ($3, 6 players) Hero is SB A:club: K:spade:

3 folds, e3ro raises to $6, Hero raises to $21, 1 fold, e3ro calls $15

 

Flop: 8:spade: A:spade: Q:diamond: ($44, 2 players)

Hero checks, e3ro checks

 

Turn: Q:spade: ($44, 2 players)

Hero checks, e3ro bets $32, Hero calls $32

 

River: 4:heart: ($108, 2 players)

Hero checks, e3ro bets $98

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...