Rooney Postad 20 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 September , 2010 Hur spela river här? 255 kvar, FI reg, pott 190 nånstnas. KQo 24/20 stats och ingen history Seat 3: Georgesteel ($104.65 in chips) Seat 4: 1saitam ($206 in chips) Seat 7: Time4Change_ ($397.25 in chips) Seat 8: kike47 ($223.85 in chips) Seat 9: JUANOVICH ($338.35 in chips) ANTES/BLINDS JUANOVICH posts small blind ($1), Georgesteel posts big blind ($2), PRE-FLOP 1saitam folds, Time4Change_ raises to $6, kike47 folds, JUANOVICH calls $6, Georgesteel folds. FLOP [board cards: ,, ] JUANOVICH checks, Time4Change_ bets $10, JUANOVICH calls $10. TURN [board cards: ,,, ] JUANOVICH checks, Time4Change_ bets $25, JUANOVICH raises to $75, Time4Change_ calls $75. RIVER [board cards: ,,,, ] JUANOVICH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 September , 2010 Rapport Share Postad 20 September , 2010 Hur spela river här med? 255 kvar, FI reg, pott 190 nånstnasSeat 3: Georgesteel ($104.65 in chips) Seat 4: 1saitam ($206 in chips) Seat 7: Time4Change_ ($397.25 in chips) Seat 8: kike47 ($223.85 in chips) Seat 9: JUANOVICH ($338.35 in chips) ANTES/BLINDS JUANOVICH posts small blind ($1), Georgesteel posts big blind ($2), PRE-FLOP 1saitam folds, Time4Change_ raises to $6, kike47 folds, JUANOVICH calls $6, Georgesteel folds. FLOP [board cards: ,, ] JUANOVICH checks, Time4Change_ bets $10, JUANOVICH calls $10. TURN [board cards: ,,, ] JUANOVICH checks, Time4Change_ bets $25, JUANOVICH raises to $75, Time4Change_ calls $75. RIVER [board cards: ,,,, ] JUANOVICH Beror lite på gameflow, stats, och vad vi har för hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 20 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 September , 2010 Beror lite på gameflow, stats, och vad vi har för hand. fixat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 September , 2010 Rapport Share Postad 20 September , 2010 fixat Synar inte in pre i teorin iaf. Spontant checkraisar jag hellre flop än turn. Trist river. Men vi får väl slänga iväg ett litet bet. Eller eventuellt skeppa men känns lite väl. 115-120 kanske. Och gråtsyna riverpush. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 20 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 September , 2010 Synar inte in pre i teorin iaf. Spontant checkraisar jag hellre flop än turn. Trist river. Men vi får väl slänga iväg ett litet bet. Eller eventuellt skeppa men känns lite väl. 115-120 kanske. Och gråtsyna riverpush. Funtade på pre... Har ju normalt ingen synrange så vet inte riktigt vilka händer jag synar där nu när det blivit djupare. Jo C/R flopp är nog att föredra. Bettade 120 river o han pushade rätt snabbt och jag explofoldade.. Händer liksom inte att han har annat än huset där 6h spelat idag varav 2h nu nyss... Inte alls någon bra session. Spelet känns inte hundra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 21 September , 2010 Rapport Share Postad 21 September , 2010 det går att spela utan 3bet när man är >150bb effektivt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 21 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 September , 2010 det går att spela utan 3bet när man är >150bb effektivt Jo fast vill man det? Sista tredjedelen på månaden inleddes nyss. Springer inte lika bra längre men spelet är på rätt väg iaf Ska bli riktigt roligt att gå igenom HM sen och framförallt se hur resultatet är! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 21 September , 2010 Rapport Share Postad 21 September , 2010 Jo fast vill man det? neeeee, men ska vi ändå vara explokungar så c/r florren och får in illa kvickt och blir utdragna ist .. imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 23 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 September , 2010 Strular ongame atm? Knappt några bord uppe o jag vart discad med bara klienten uppe nyss. Setback igår när internet la av 3h mitt på dagen, fick bara in 2h. *edit* Verkar inte bättre Fan också. Behöver få in timmar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 23 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 September , 2010 Körde hem brorsan från sjukhuset nyss, han hade fått en spricka i armbågen på hocketräningen tydligen Riktig oflyt nu i säsongsupptakten. Kommer hem till ett ongame som fortfarande inte funkar... tilt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 23 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 September , 2010 Fick in några få händer o funderar på hur den här ska spelas? FI som donkar är 22/19 och har 18% donk över 700 händer. Inget vidare sample med andra ord. JeppeQQQQ är fisk och WWW1991 reg. sunino10 är också fisk Vi har AJss, pott ca 120 på turn Seat 5: JeppeQQQQ ($190.75 in chips) Seat 7: sunino10 ($271 in chips) Seat 8: jackwilldrum ($247.90 in chips) Seat 9: WWW1991 ($200 in chips) Seat 10: JUANOVICH ($199 in chips) ANTES/BLINDS jackwilldrum posts small blind ($1), WWW1991 posts big blind ($2), PRE-FLOP JUANOVICH raises to $6, JeppeQQQQ calls $6, sunino10 calls $6, jackwilldrum calls $6, WWW1991 calls $6. FLOP [board cards: ,, ] jackwilldrum bets $20, WWW1991 calls $20, JUANOVICH calls $20, JeppeQQQQ calls $20, sunino10 folds. TURN [board cards: ,,, ] jackwilldrum checks, WWW1991 checks, JUANOVICH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 23 September , 2010 Rapport Share Postad 23 September , 2010 bet 65 typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 23 September , 2010 Rapport Share Postad 23 September , 2010 bet 59, syna shipp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drivet Postad 23 September , 2010 Rapport Share Postad 23 September , 2010 Ska vi verkligen ha donktävling? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robbull Postad 23 September , 2010 Rapport Share Postad 23 September , 2010 Ska bli riktigt roligt att gå igenom HM sen och framförallt se hur resultatet är!Håller du resultatet hemligt för dig själv? intressant!Syns det inte i klienten nånstans eller när du köper in till ett bord, så att du råkar se det av misstag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 23 September , 2010 Rapport Share Postad 23 September , 2010 Är nyfiken på varför du skulle vilja göra något annat än bet här faktiskt, t o m när jag försökte tänka efter kändes det ganska solklart med b/s där. Säger ju inget obv men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 23 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 September , 2010 Är nyfiken på varför du skulle vilja göra något annat än bet här faktiskt, t o m när jag försökte tänka efter kändes det ganska solklart med b/s där. Säger ju inget obv men ändå Levlade mig iväg i resultatorienteringen. Finns ju givetvis bara ett spel här... Såna här situationer jag börjat tänka konstigt i nu mot slutet. Måtte det bli ändring Håller du resultatet hemligt för dig själv? intressant!Syns det inte i klienten nånstans eller när du köper in till ett bord, så att du råkar se det av misstag? Jajemen gjort det många månader nu under olika långa perioder i ett sträck. Fungerar mycket bra. $$$ på kontot syns ju som sagt när man reloadar men bara att göra det snabbt och fokusera blicken på något annat på skärmen så ser man ju inte. Hänt att man skymtat att sifferkombon för summan på kontot blivit nån siffra längre sista månaden men det gör väl inget Sen har vi ju ironin när jag nu vid slutet av månaden kollar resultatet sen och ser att allt var en synvilla, jag nära kontobust osv osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 24 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 September , 2010 Dagens timmar spelade efter många om och men! Sprang sådär löjligt bra ett tag ikväll så man nästan sitter o skäms Tyvärr åsnade jag iväg en del deg idag som vanligt... Men det känns som spelet åtminstonde är på rätt väg 7 dagar kvar på månaden. Vettefan hur jag ska göra nästa månad. Vill ju ha in lika många timmar då men jag vettefan om jag klarar att kliva på direkt och leverera. Har ju spelat som en åsna hela andra delen av den här månaden liksom. Får ta några vilodagar i skiftet iaf. Åker trots allt 5e november så har några dagar att grinda där också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 24 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 September , 2010 Sjuk jävla session jag hade nu... Skämde ut mig rätt rejält ett tag men började springa bra sen. Tur det, hade blivit djupt hål annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiddski Postad 24 September , 2010 Rapport Share Postad 24 September , 2010 hur många timmar eller händer är det du satsar på att få in? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 24 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 September , 2010 hur många timmar eller händer är det du satsar på att få in? Målet är 120h och med min handrate blir det väl ca 75k händer skulle jag gissa. Spelade 2 avslutande h för dagen. Trögt i början men bättre sen, precis som tidigare idag. Morgonträning imorgon... Suger så vidrigt hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 24 September , 2010 Rapport Share Postad 24 September , 2010 släkt med geir rönning möjligtvis? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 25 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 September , 2010 släkt med geir rönning möjligtvis? =) Hehe nä. Finns ganska många i Swe faktiskt o vad jag vet är vi inte släkt med någon av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 25 September , 2010 Rapport Share Postad 25 September , 2010 Målet är 120h och med min handrate blir det väl ca 75k händer skulle jag gissa. Spelade 2 avslutande h för dagen. Trögt i början men bättre sen, precis som tidigare idag. Morgonträning imorgon... Suger så vidrigt hårt. Hur många h har du spelat hittills ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 25 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 September , 2010 Hur många h har du spelat hittills ? 103.5h med dagens spel, så 3.5h före schemat! Gjorde lite för tunna värdebets med några händer den här sessionen. Blev rätt dyrt. Den här handen blev fail. Vet inte riktigt vad FI är för någon men han har spelat 28/22 13% 3b första hunkan händer. Missklicksynar pre när jag tror jag sitter på bu o han på sb. Flopp o turn std antar jag, men river snappa han av snabbt som fan. Betta lite mindre va? Seat 7: x magu ($297.80 in chips) Seat 8: dimitris323 ($86.40 in chips) Seat 10: JUANOVICH ($235.25 in chips) ANTES/BLINDS JUANOVICH posts small blind ($1), x magu posts big blind ($2), PRE-FLOP dimitris323 folds, JUANOVICH raises to $6, x magu raises to $20, PLAYER_SITOUT , JUANOVICH calls $20. FLOP [board cards: ,, ] JUANOVICH checks, PLAYER_SITOUT , x magu bets $25, JUANOVICH calls $25. TURN [board cards: ,,, ] JUANOVICH checks, x magu checks. RIVER [board cards: ,,,, ] JUANOVICH bets $48, x magu calls $48. SHOWDOWN JUANOVICH shows [ , ] x magu shows [ , ] x magu wins $184. Nu ska jag o kolla på hockey, AIK kommer på besök. Inte varit på a-lagsmatch sen urminnes tider. Får se om jag spelar något mer ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts