Gå till innehåll

Rooney

Rooney

Recommended Posts

Rätt svårt att slå bollar/löpa bakom backlinjen när den redan står nere i knäet på målvakten

fanns gott om yta utanför ytterbackarna ivf och den ytan passades det aldrig till löpande spelare i. visst kom det spelare transporterandes där men verkligen inte samma sak. men klart att lyftningar in i boxen från tidigare position än nere vid kortsidan (med tillhörande stillastående anfallare) hade behövts. en gång gjordes det så vitt jag minns och det var nicken som bojan råbrände i helt fritt läge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Oavsiktligt? Sluta veva med armarna så blir det inga kort. Kan hålla med om att det bara borde varit gult men det hade inte ändrat någonting ändå. Sen att Inter går in för att förstöra matchen från första minuten är lika tråkigt som det är väntat. Heja Bayern..

Det var gult.... råkade bara vara hans andra gula kort under matchen vilket ger rött...

Edit.. såg nu att rooney skrivit det.

Länk till kommentar

Drog igång maj idag o ska sätta grindrekord tänkte jag. Ska inte vara så svårt. Löjligt taggad faktiskt. Vet inte var det har kommit från. Inte likt mig :)

Började kasst idag men sen sprang jag finemang på slutet så det ordnade upp sig. Får se vad mkt som skrivs här den här månaden. Prio är volym och skita i resultatet som vanligt

Det lutar åt vegas för övrigt. Runt 10 dagar eller något i månadsskiftet Juni/juli efter midsommar där. Har boendebiten att lösa bara men det ska nog gå att få till något. Inte helt otroligt att de blir luftmadrass i någon av kungarnas svit som ska dit :mrgreen: Så taggad är jag

go män go

Länk till kommentar

Det lutar åt vegas för övrigt. Runt 10 dagar eller något i månadsskiftet Juni/juli efter midsommar där. Har boendebiten att lösa bara men det ska nog gå att få till något. Inte helt otroligt att de blir luftmadrass i någon av kungarnas svit som ska dit :mrgreen: Så taggad är jag

go män go

Totalt ovärt innan man fyllt 21? Är själv sugen på att åka eftersom några polare hyr hus där atm men inte så jävla kul när man inte kan gå ut och festa?

Länk till kommentar

jag har mina vägar! :) Var ju där redan för 2 år sen o gjorde allt

Jag hade aldrig vågat falsklegga i Vegas, hörde mardrömshistorien när jag var på mohegan sun för några veckor sen. En månad tidigare hade en 20-årig tjej lirat cg på foxwoods och klonkat BBJ för typ 100k. Extra bb var att hon hade falskleg/inget leg och istället för pengarna fick sitta 100k år på kåken.

Länk till kommentar

Jag hade aldrig vågat falsklegga i Vegas, hörde mardrömshistorien när jag var på mohegan sun för några veckor sen. En månad tidigare hade en 20-årig tjej lirat cg på foxwoods och klonkat BBJ för typ 100k. Extra bb var att hon hade falskleg/inget leg och istället för pengarna fick sitta 100k år på kåken.

Det är ju ett riktigt legg så det är i princip omöjligt för dem att neka det. Ser faktiskt inte över huvud taget hur det skulle gå till

Länk till kommentar

Varför hade du på det från första början om man får fråga?

Det är extremt skönt att aldrig behöva oroa sig för lökar under armarna. Har en förmåga att svettas rätt mkt när jag lirar poker också av någon anledning :oops: nervös liksom

Länk till kommentar

29/26 67% fold to 3b reg, vi har AQ utan h, hur ska turn spelas?

Seat 1: Abdulmuinn ($897.85 in chips)

Seat 2: tutti_salano ($207 in chips)

Seat 8: SINAY00 ($197.50 in chips)

Seat 9: JEPPANOVIC35 ($200 in chips)

ANTES/BLINDS

SINAY00 posts small blind ($1), JEPPANOVIC35 posts big blind ($2),

PRE-FLOP

Abdulmuinn folds, tutti_salano raises to $6, SINAY00 folds, JEPPANOVIC35 raises to $21, tutti_salano calls $21.

FLOP [board cards: Queen of Hearts,2 of Hearts,9 of Clubs ]

JEPPANOVIC35 bets $28, tutti_salano calls $28.

TURN [board cards: Queen of Hearts,2 of Hearts,9 of Clubs,9 of Spades ]

JEPPANOVIC35

Länk till kommentar

Jepp okej skulle bara kolla av... Betade 48 dulls o han foldade

FI 28/24 foldar 70% mot 3b. Foldar 36% mot cbets så floatar nog en god del även 3bettat. Öppnar alldeles för brett från CO. Vi har A9dd, kan man betsyna turn?

Seat 2: dilo93 ($55.65 in chips)

Seat 3: AnjoFish ($221.50 in chips)

Seat 4: OMGHansLanda ($200 in chips)

Seat 5: JEPPANOVIC35 ($198.35 in chips)

Seat 8: executus9 ($194 in chips)

ANTES/BLINDS

JEPPANOVIC35 posts small blind ($1), executus9 posts big blind ($2),

PRE-FLOP

dilo93 folds, AnjoFish raises to $7, OMGHansLanda folds, JEPPANOVIC35 raises to $24, executus9 folds, AnjoFish calls $24.

FLOP [board cards: 3D,8S,7C ]

JEPPANOVIC35 bets $30, AnjoFish calls $30.

TURN [board cards: 3D,8S,7C,TC ]

JEPPANOVIC35

Länk till kommentar