Myt4z Postad 13 Februari , 2009 Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 Grattis i förskott! Inte många min kvar nu:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 13 Februari , 2009 Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 gratz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 13 Februari , 2009 Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 grattis =D ship 20bi nu då när du fyller =D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sit_and_go Postad 13 Februari , 2009 Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 Grattis ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Runnerx2 Postad 13 Februari , 2009 Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 Ingen poker och ingen ork att kommentera vidare om AQ handen atm, däremot lite bira och nhl som uppladdning inför födelsedagen imorgon Hoho Folköl? Grattis på födelsedagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 13 Februari , 2009 Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strahl Postad 13 Februari , 2009 Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 13 Februari , 2009 Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 Grats Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 13 Februari , 2009 Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 Half my age, congrats Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 14 Februari , 2009 Rapport Share Postad 14 Februari , 2009 Grattis rooney ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 14 Februari , 2009 Rapport Share Postad 14 Februari , 2009 Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EAK Postad 14 Februari , 2009 Rapport Share Postad 14 Februari , 2009 Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik87 Postad 14 Februari , 2009 Rapport Share Postad 14 Februari , 2009 Grattis grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 14 Februari , 2009 Rapport Share Postad 14 Februari , 2009 Sjukt poppis grabb, gratz som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sureshoT__ Postad 14 Februari , 2009 Rapport Share Postad 14 Februari , 2009 Grattis och ha en bra födelsedag! Din dagbok är inspirerande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
@ntonius Postad 14 Februari , 2009 Rapport Share Postad 14 Februari , 2009 lol tönt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 14 Februari , 2009 Rapport Share Postad 14 Februari , 2009 gratz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 14 Februari , 2009 Rapport Share Postad 14 Februari , 2009 grattis på födelsedagen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 14 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2009 Tackar så jättemycket allihop Dagen började just och föräldrarna tittar snart förbi med lite tårta och så. Sen ska jag göra mitt bästa för att bli riktigt sugen på att gå ut. Födelsedag till trots så är inte suget jättestort. Det var ganska längesen jag var det. Man tappar ju ganska mycket känsla för helgen som pokerspelare och imo är halva grejen med att gå ut känslan man delar med alla andra att "äntligen helg, nu kör vi". Ska alltså försöka vara lite produktiv idag, och ladda för en förhoppningsvis riktigt grym kväll. Lär ju vara stor del singlar ute idag och alla hjärtans dag + födelsedag brukar vara en bra kombo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 15 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 15 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 Min youtubefilm jag ville länka funkar inte för mig... Jag ville iallafall länka ozo - britt-marie (Krogen stänger 02 i karlstad ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolcatz Postad 15 Februari , 2009 Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 efic pail Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 15 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 efic pail Glad alla hjärtans dag jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 15 Februari , 2009 Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 (Krogen stänger 02 i karlstad ) Har ni inga efterfester i karlstad? gratz btw! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 15 Februari , 2009 Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 FYP? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts