Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tänkte ge tjejen en resa i present när hon fyller år. Står väl mellan New York innan jul eller skidresa efter.

 

Lite halvsvårt beslut. Ganska segt att åka iväg innan jul då jag ju åker till Aussie den 20:e o det är en jävla flygresa... Hon lär nog gilla vad det än blir hur som helst :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hade en tung vecka iveckan.... öppna med o dra in $3k måndag, för att backa 7k$ tisdag och sedan har jag haft backdagar fram till idag resten av veckan, dock har inte backdagarna efter tisdagen varit skyhöga så det är väl ok,.. men när man blir lite badrun en kortare period kan jag inte låta bli att få ångest direkt och känna att man e slut som pokerspelare,

 

denna noja hade jag inte förr, min fråga till dig rooney och ni railbirds kan ju kanske flika in också..-> tvivlar ni på er själva när det går dåligt? Eller tänker ni bara varians, nästa sessh gogogo !!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror du inte tjejen läser dagboken i smyg? :)

 

Ingen fara :)

 

NY låter ju softare! vill också till oozzzzzz :-(

 

NY blev det!

 

hade en tung vecka iveckan.... öppna med o dra in $3k måndag, för att backa 7k$ tisdag och sedan har jag haft backdagar fram till idag resten av veckan, dock har inte backdagarna efter tisdagen varit skyhöga så det är väl ok,.. men när man blir lite badrun en kortare period kan jag inte låta bli att få ångest direkt och känna att man e slut som pokerspelare,

 

denna noja hade jag inte förr, min fråga till dig rooney och ni railbirds kan ju kanske flika in också..-> tvivlar ni på er själva när det går dåligt? Eller tänker ni bara varians, nästa sessh gogogo !!!!!!

 

Förr tyckte jag det bara var löjligt, men ångesten blir mer befogad för var dag som går ;)

 

 

 

Scoutat hela nätet för hotell o flyg till new york idag. Gick en jävla massa timmar. Hotellpriserna är ju urlöjliga o jag ville inte lägga över 8k för 4 nätter men ändå bo på något ställe utan 20 år gammal heltäckningsmatta och blommiga överkast. Inte det lättaste visade det sig, särskilt som det rör sig om en weekend, tills jag hittade nötlösningen som tot hade gått på 7.6k sek. Att det blev så billigt berodde på att söndagen bara kostade hälften så mycket som alla andra dagar. Tro fan att flyget var fullt för tors-mån och det inte fanns några bra alternativ :twisted:

 

Blev istället ons-sön på ett annat hotell som ändå får ses som en bra lösning. Byggt 2008 men billigt tack vare att det är ett så enkelt och förhållandevis litet hotell, och för att det ligger i China town. Funderade mycket fram och tillbaka och för 5.5k som jag betalade tillslut känns det som tokvalue :) Flyget 9.7k tot.

 

http://www.hotels.se/hotel/details.html?reviewOrder=date_newest_first&tab=photos&hotelId=311820

 

Tittar man på resenärernas foton under de andra så ser det faktiskt riktigt fint ut!

 

 

 

 

Börjar bli någorlunda frisk. Fotbollen drar igång idag men det står jag över. Möte innan dock, ska bli kul att höra vad som sägs och att se vad för nya ansikten som dyker upp.

-----

Övervägde starkt att köpa en ps3a med nya COD idag men gjorde det aldrig. Mådde illa över tanken på att lira FPS med något annat än xbox-kontrollen :( Inte fan kan jag köpa COD o live till xboxen heller för där är man bannad för att ha flashat skiten

-----

Pokern sätter jag nog igång med imorgon, för lättiltad med förkylningen i kroppen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol, halkade in på minhembio och projektoravdelningen och såg direkt en importtråd för en projje. Insåg att det ju är sjukt låga priser där borta på elektronik och fick en idé.

 

Köpte min projje för 14k. Kollade blocket o såg att en likadan låg ute för 10k begagnad men det känns lite mkt. Säg att jag skulle få 8k för den. Då betalar jag 5600 för en stor jävla uppgradering. Känns otroligt värt :) De ska ha $2000 för den där borta när butikerna här i sverige tar 29k för den :S

 

Skulle va fint att resa hem med en projektor i handbagaget 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-----

Övervägde starkt att köpa en ps3a med nya COD idag men gjorde det aldrig. Mådde illa över tanken på att lira FPS med något annat än xbox-kontrollen :( Inte fan kan jag köpa COD o live till xboxen heller för där är man bannad för att ha flashat skiten

 

Hehe har lite samma planer. Har iofs aldrig använt live men lär ju vara bannad pga flashad box. Spelade MW2 splitscreen 4 pers igår och det var sjukt kul så live lär vara riktigt roligt! Men det är ju billigare att köpa en xbox arcade för 1900kr och ha den att spela live på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyfan vad rika vi var då :oops:

 

Ja inte ens roligt när han kommer in och bragar :S

 

 

Tjena ronny, vad är det för förstärkare du har? Kikat på några onyko och dom verkar nice.

 

Tar även tips på bra frontgolvhögtalare och ev. en woofer.

 

Gl på netsson.

 

Har en Onkyo TX-NR807 som jag inte har något som helst att klaga på såhär långt :) Kanske lite onödigt kraftfull och dyr för mig egentligen. Hade nog klarat mig med 607an. Den drar runt mina XTZ 99.36or med lätthet. Det enda jag saknar är två HDMI utgångar vilket var en skaplig tabbe att köpa förstärkare utan eftersom jag kör både TV och projektor.

 

Kan bara säga gott om XTZ högtalarna. Ska väl vara bland de mest prisvärda och prestera i klass med högtalare som har dubbelt upp på prislappen. Klarar mig utan subbas då det definitivt är tillräcklig kräm för lägenheten i golvarna som det är.

 

 

 

 

Hostig och jävlig idag. Hade ingen motivation att gå upp imorse. Hade så jävla bra fart på allting innan jag åkte till amsterdam men nu är allt som bortblåst. Jävla sjukdom. Ingen ork att ladda om

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...