Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sluta fjanta er, att ni ens orkar vara så dryga. Bra spelat, fortsätt donera Rooney...

 

Var det någon annan än jag som drygade mig? Eller du kanske tror att butte och pk levlade? rofl :mrgreen: Fantastiskt hur bra du tror du är på poker och vägrar ändra uppfattning om något trots att du trampar i klaveret mer eller mindre varje gång du uttalar dig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aa jag såg fel, att raisa donkbettet är standard för att veta vart man står och folda 3betspushen mer standard. Flatsyna hans donkbet är helt okej.

 

Angående ingen logik fattar jag inte vad du menar...

aa raise för info.

 

Vi leder oftast mot donkbettarn och vi har dessutom position på denne. Flattar nån bakom/slår om är vi slagna och synar donkbettarn bara så ligger vi oftast före.

 

Nu kan du vara tyst ett tag starvin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trampar i klavret? snarare du som beter dig som en medgångsfjortis som inte kan ha en egen åsikt utan tror dig ha rätt hela tiden fast du oftast cyklar.

 

Varför skulle jag tro att dem levlar? A9s handen är kass odiskutabelt men T8s har jag själv tagit samma linje ett par gånger men du beskriver själv att fi synar ner brett och du har redan gjort tillräckligt med misstag i handen så varför göra ett till imo. Sen om du misstycker så gör det men ge fan i att dryga, du är säkert trevlig irl så kan du åtminstonde inte försöka va lite trevlig på forumet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför? Är projektorer överskattade?

 

Nej nej, men värdeminskningen är ju definitivt större än så. Lampan kan har med stor sannolikhet redan passerat halva sin livslängd och kostar 3-3.5k ny

 

Trampar i klavret? snarare du som beter dig som en medgångsfjortis som inte kan ha en egen åsikt utan tror dig ha rätt hela tiden fast du oftast cyklar.

 

Varför skulle jag tro att dem levlar? A9s handen är kass odiskutabelt men T8s har jag själv tagit samma linje ett par gånger men du beskriver själv att fi synar ner brett och du har redan gjort tillräckligt med misstag i handen så varför göra ett till imo. Sen om du misstycker så gör det men ge fan i att dryga, du är säkert trevlig irl så kan du åtminstonde inte försöka va lite trevlig på forumet?

 

Nej det är det som är skillnaden, jag tror inte att jag har rätt, jag försöker lära mig någonting av de som kan bättre. Du är obv inte en av dom har du visat otaliga gånger eftersom till och med jag som suger kan identifiera dina grova feltänk överallt.

 

Varför du skulle tro att dom levlar? Eftersom de uppenbarligen inte tycker att A9 är kass odiskutabelt. O eftersom båda är ett par hundra gånger bättre spelare än dig kanske du borde tänka om.

 

Ang T8, du måste ju skämta? Flopp är är std. Turn går att argumentera för såväl bet som check, ett till misstag river? Vad är misstagen tidigare i handen? Var beskriver jag att FI synar ner brett? :S

 

Nä du, skriv inte mer här tack :( Blir bara tiltad

 

 

faktiskt. hur fan kan du vinna pengar?

 

Vem är du? Hater där

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Starreman..... Om man jämför alla inlägg från dig och alla av Ronna så är det inte du som framstår som den bättre spelaren. Vill inte framstå som dryg eller så, eller skapa en beef. Men vissa saker du skriver angående poker är så uppenbart felaktiga och dåliga, och folk påpekar det gång på gång. Ta åt dig nån gång, för din egen skull.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok, ja min image kanske inte är den bästa. Vill verkligen inte tilta dig Rooney jag är en sån som skriver när jag känner för det brukar inte tänka två gånger så kan bli fel ibland eller väldigt ofta som du säger.

 

Jag är en väldigt duktig pokerspelare, min winrate och stabila resultat talar för det men jag uttrycker mig förmodligen fel många gånger och jag gillar att försvara mig. Att jag inte försöker lära mig är inte fallet, ni missuppfattar mig. Men Rooneys DB så jag lägger av nu. Du verkar va skön IRL Rooney därför jag ens tog mig tid att posta, gl iallafall i framtiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad gör du om han slår om dig i T8 handen?

flopp dvs

 

Då blir det lurigt. Som std foldar jag nog bara. Upplevt att det bluffraisas väldigt lite i trebettade potter, särskilt inte på torra brädor. Finns några få fis som bråkar och då får man ju syna o träffa turn

 

 

 

Turade lite nu. Var riktigt trött o tänkte inte spela alls först, men tog mig en timmes mediokert lir. Stoppa in me TT på 863fd i blindwar mot vad som visade sig vara 13/11 niten o spika turn obv :)

 

Plussa en trehunka!

 

 

FI som fyrbetar är 20/17 8.5% 3b, stoppa eller? :S Blev nå cp med seatsen men ja täcker honom såklart

 

Stacks:

BTN vivalalala ($211.45)

SB luxrakeback ($219.65)

 

Pre-Flop: ($2, 2 players) Hero is 9:heart: 9:spade:

Hero raises to $6, vivalalala calls $6, luxrakeback raises to $24, Hero calls $18, vivalalala raises to $76, luxrakeback folds Hero

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok, ja min image kanske inte är den bästa. Vill verkligen inte tilta dig Rooney jag är en sån som skriver när jag känner för det brukar inte tänka två gånger så kan bli fel ibland eller väldigt ofta som du säger.

 

Jag är en väldigt duktig pokerspelare, min winrate och stabila resultat talar för det men jag uttrycker mig förmodligen fel många gånger och jag gillar att försvara mig. Att jag inte försöker lära mig är inte fallet, ni missuppfattar mig. Men Rooneys DB så jag lägger av nu. Du verkar va skön IRL Rooney därför jag ens tog mig tid att posta, gl iallafall i framtiden.

 

Nu får du posta en brag-graf annars ligger du riktigt pyrt till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aa ronkan flop är faktiskt inte odiskutabel i T8-handen :)

 

Upplever fwiw att är det några brädor det bluffraisas på i 3b potter så är det de torra. Mina 2 kulor.

 

Nä ändrade det till std sen, men jag tycker man lätt hamnar i väldigt dryga spots om man börjar gå för checksyn här.

 

Ang bluffraises är verkligheten är annorlunda på nl200 borden imo

 

 

 

 

Tungt att gå upp, inte sovit ut på hela helgen och inte idag heller. Ska till sjukgymnasten, ska bli intressant att se vad han säger. Blivit bättre men inte bra under rehaben. Löjligt taggad på fotboll

 

 

En av världens bästa wow-spelare ska spela 1m händer i december :S

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att ni tvingar en lägga fler posts i gnällrooneys db =(.

 

Tog kanske i lite när jag tyckte händerna va riktigt dåliga men det är ju trots allt nl200 och tycker inte man behöver krångla till det så mycket.

 

A9s synen på river tycker jag och kommer alltid tycka även om isildur himself postar är dålig eftersom ingen NL200 reg i princip har en bluffrange där.

 

Braggraf tänker jag inte posta här men kanske lägger upp en när jag sammanfattar året...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Upplever fwiw att är det några brädor det bluffraisas på i 3b potter så är det de torra. Mina 2 kulor.

 

+1.

Har blivit en riktig fluga på senare tid att göra en liten raise mot 3 betarens cbet. Blir ju ganska klurigt t.e.x. om man 3betar KJ från blindsen. En synar i pos och floppen kommer A94 rainbow och ens cbet blir höjt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...