Ola Brandborn Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 ;1212082']Bara en fattig railbird' date=' inte en chans att jag har en rulle för den nivån lol. Tack för svaret, men när du gick AI in på turn tänkte jag tilt och AK..... Kanske lite påverkad av inläggen här i dagboken. Lycka till.[/quote'] Jag gillar inte heller att köpa in mig direkt för 500 buck, rejält dyrt om man gör ett par försök. Men dels var jag speedad, dels så är bwin bra på det att det blir massvis med turrebiljetter om det inte uppfylls en full plats (nu är det 2 WPT-platser och 15 st $540 turrebiljetter, totalt 17 priser på 51 startande, dvs det gynnar tightarslen som mig KÖÖÖÖÖÖÖR, vad nickar du så jag kan tokraila in segern....Ligger mitt i nu, förlorade en 6k pott med QQ mot KK, annars har jag bara antat... Kreuzerzeit är nicket såklart. 2.5-dubblat på Salzburg btw. Nickar Tandborste där. Borde ha en udda sharkscopegraf då jag försökte slå upp mig från $30 via H2H SnG med bankrullekravet 1 buy-in. Gulade obv. Men hade ett försök på 105-nivån. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 Ligger mitt i nu, förlorade en 6k pott med QQ mot KK, annars har jag bara antat... Kreuzerzeit är nicket såklart. Kom på det, var inne på standardongame satten och letade först innan jag tänkte efter en gång till.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 Biljettbubblan nu, ligger över medel - sedan är det väl bara fullt ös som gäller, och hoppas att vissa spelar "tävling"? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 Andra pisspausen: Ligger stor etta i WPT - 2 priser (jag hatar exakt två priser) och 12 spelare kvar Ligger 7/33 i Salzburg - 2 priser (jag hatar exakt två priser) och peng tillbaks 3-10 WSOP-subben har precis börjat, 4 seats och peng tillbaks 5-8. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
uven Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 Satt o snurrade lite på Youtube o kom över detta klippet. Fy fan så underbart! Hela jag rös. Knappt aldrig lyssnat på Uffe men han är ju fan superb! Ville bara dela med mig, hoppas den inte stör. Tyckte den passade bra här. GL med WPT Ola (= Underbar låt och lite småskönt att den mörkhårige klaviaturspelaren som syns till vid ca 1.00 i klippet är en ung Niklas Strömstedt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johni428 Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 Ligger stor etta i WPT - 2 priser (jag hatar exakt två priser) och 12 spelare kvar Vad sur han blev i chatten efter din T7... Det ser bra ut nu för wptn lycka till. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 Såja reggat konto hos bwin och hat tandborsten uppe nu kan spelet börja Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 5K euro HU mot han måste ju vara taget, LIVE oxå Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 YES BABY Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 The ultradonk goes to VeniceSkön fanclub man hade Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 5K euro HU mot han måste ju vara taget, LIVE oxå Javisst Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
[ALC] Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 Grattis! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 Var skönt att de bjöd in dig i Salle satten oxå Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 Snyggt jobbat Ola! Grattis Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 Var skönt att de bjöd in dig i Salle satten oxå Mmm... Hoppas ingen railade WSOP-feedern. Är lite problematiskt att spela finalbord om $8k och samtidigt glutta på skärmen vid sidan om för en i sammanhanget ointressant feeder.... Synade 75% av stacken pre med 87s och la mig på floppen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 ;1212171'] Grattis! HeyLisa Snyggt jobbat Ola! Grattis tyty Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 Andra pisspausen på Salzburg, ligger 15/19 med drygt halva medel. Det är väl bara att jacka igång Slade på Youtube och gasa... Ska vänta lite till, snart är det pengapriser på plats 11, så vid typ plats 13 så ska vi stjäla oss feta eller gula. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 3/16 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 Heja och grattis.... Dubbel klonk FTW Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 Lustig AA AA 99 hand, jaja klonka nu jag provar sängen... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 8 av 9 då AA mot AA mot 99 kostade en hel del... 9 på rivern så klart. Pisspaus. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 De lägger sig rakt ut när man stjäl. 1/4 nu. Två priser. Sa jag att jag ogillar exakt två priser Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 3/3 nu, men det känns kallt. Tappade mycket med A3 mot A8 på A83. Att jag hade marker kvar efter den var ett mirakel (var mot chipleadern....) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 Skit, kom trea. Nåja, är väl nöjd ändå med Venedig... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 23 Mars , 2009 Rapport Share Postad 23 Mars , 2009 Sa jag att jag ogillar exakt två priser Jo du sa det, men varför ogillar du det? Grattis till Venedig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts