MikeTime Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 Har jag missat detta fullständigt!? Har han kor?! Har han höns?! har han grisar?! vad har han?! Har höns. Ibland svin från västkusten. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 Är du från Nybro? Det visste jag inte. Har själv rötter i Johansfors/Broakulla några mil därifrån.Då har vi bägge lyckats jobba bort vår bonniga dialekt. Gratz till oss Har höns. Ibland svin från västkusten.Och kultingar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 Låt nu honom utforska sin sexualitet på egen hand så blir allting frid och fröjd. Hoho, "på egen hand", get it? Nä fattar ingenting. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 Då har vi bägge lyckats jobba bort vår bonniga dialekt. Gratz till oss Nej, jag har aldrig pratat småländska. Har flyttat på tok för mycket för det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 FTade precis Night Rehab på ongay för sjätte och 588 dolls. Nöjd med att gå in som short och se de stora knocka varandra åt höger och vänster Ty för railen miata. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 26 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2010 Snyggt jobbat TF... Trodde du faktiskt skulle lyckas folda dig HU. Skönt flytt att alla allins gick rätt väg. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 26 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2010 Gratz TF! Avsätt nu 500:- till Eriks "ålasigruntettbord-vad". Han ligger i hårdträning till frugans stora nöje enligt bilderna på fejjan! =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 26 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2010 FTade precis Night Rehab på ongay för sjätte och 588 dolls. Nöjd med att gå in som short och se de stora knocka varandra åt höger och vänster Ty för railen miata. Bra jobbat, men ge fan i min och miatas turre! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 26 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2010 Snyggt jobbat TF... Trodde du faktiskt skulle lyckas folda dig HU. Skönt flytt att alla allins gick rätt väg. Haha, jo men seriöst, du såg ju mitt kortsnitt! Rätt sic egentligen. Jag tror, och då överdriver jag inte, att om jag går tillbaka och kollar HHs så kommer jag inte att hitta många spelade händer och än färre som såg flop/turn/river. Men, jag fick action vid rätt tillfällen. Minns speciellt en raise pre och två allin efter med QQ. Syn och var upp mot AK och 77. Damerna stod och jag satt på 73k när avg var ca 18-19k. Gratz TF! Avsätt nu 500:- till Eriks "ålasigruntettbord-vad". Han ligger i hårdträning till frugans stora nöje enligt bilderna på fejjan! =)Om han lyckas med det han har företagit sig kommer jag att vara som: Därefter: Bra jobbat, men ge fan i min och miatas turre! Jag är ledsen men jag måste nog spela den igen om jag upptäcker att "Poker Rolf" är reggad Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 26 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2010 Jag är ledsen men jag måste nog spela den igen om jag upptäcker att "Poker Rolf" är reggad Tyvärr skall jag inte lira idag... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 26 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2010 SuperTroopers Du vann just dagen pga den bilden. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 SuperTroopers Du vann just dagen pga den bilden.Otippat kul film. Som Hot tub timemachine ungefär Ikväll blir det lite turreslask när kidsen lagt sig. Kanske en öl, kanske två Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 Otippat kul film. Som Hot tub timemachine ungefär Ikväll blir det . Kanske en öl, kanske två Jag är på Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 Inte jag. Nykter ikväll, laddar inför morgondagen istället. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 Jag är på Inte jag. Nykter ikväll, laddar inför morgondagen istället. [channel Forrest Gump] And that's all that I have to say about that. [/channel Forrest Gump] Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 Jag är tydligen grym på cashgame och omaha. Har redan plussat 3000kr på 2-2 omaha och lite nhl. Rätt bra för att vara nybörjarfisk tycker jag Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 Jag är tydligen grym på cashgame och omaha. Har redan plussat 3000kr på 2-2 omaha och lite nhl. Rätt bra för att vara nybörjarfisk tycker jag Omaha är livenötspel för oss noobs. Går inte att missa med alla de däringa korten Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 Själv har jag hittat 2k plus Hold'em samt nästan en tusing på tärning. Nu softar vi i "strandvillan" med en kopp kaffe... Life's gooood... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 Nytt försök. Lunch Stockholm torsdag nästa vecka? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 Nytt försök. Lunch Stockholm torsdag nästa vecka? Torsdag nästa vecka ligger jag förmodligen i koma, särskilt vid lunch... Ja, jag har ett ganska glidigt jobb. Vi riggade på Kanonen ikväll (yes box, fysiskt arbete), rev av ett hyfsat gig med Anton och Mackan och sedan gled vi tillbaka till stugorna. Mackan och Hygglo lirade dock warm up-turren. Vi andra drack lite vin och spelade Antons musikquiz som blev både underhållande och bitvis känslosamt. Därefter ville småpojkarna (dvs vips'en) dra ut på stan medan vi andra stannade kvar och körde "lappleken" i regi av Marcus Palm. Mycket skojigt då både Hygglo och Mackan deltog efter tidig bust på båda. Sedan kommer baksidan på mitt "glidiga" jobb. Två av vips'en raglar in med tre brudar. Hela högen är aspackade. Ni vet själva hur kul sånt är när man själv är på väg i säng. Första gubben börjar kaskadspy i vasken. Brudarna fattar vinken, ringer en taxi och försvinner. Fem minuter senare rullar en annan taxi in fraktandes fyllo nummer två. Bär in honom, låter honom spy i omgångar inne på toaletten. Bäddar sängar, torkar spyor, bäddar ner vuxna män (nåja, 20+ iaf) och ser till att deras halvpackade polare håller sig ifrån onödiga hån som renderar i luftsmockor. Arbetet fortgår fortfarande kl 03.40 på natten. Lisa gör en enorm insats som lagmamma och har torkat och tagit hand om folk mer än jag har. Ensam i detta dårhus hade jag inte klarat det... Lisa! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 Helt plötsligt låter VIP-manager inte lika schtekigt längre... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 Helt plötsligt låter VIP-manager inte lika schtekigt längre... Äh. Allt lät ju ok förutom det där med att torka spyor på vuxna (nåja) män mitt i natten. Vad skulle du uppskatta chansen till att du får göra något liknande till ikväll mike? Lördag = lördagsgodis. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 Äh. Allt lät ju ok förutom det där med att torka spyor på vuxna (nåja) män mitt i natten. Vad skulle du uppskatta chansen till att du får göra något liknande till ikväll mike? Lördag = lördagsgodis. C:a noll. Både min kära far och en Hogge kommer. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hygglo Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 Ajdå, det hände en del efter vi gick. Det lät väl sådär kul för er Jens. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 Lisa! *giggles* Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts