JohnH Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Postad 10 Augusti , 2010 Nu kom ja på min senaste film. Avatar. Det var fan inte ett år sedan den gick på bio iaf!? Jag ljög alltså.
hogge75 Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Postad 10 Augusti , 2010 Nu kom ja på min senaste film. Avatar. Det var fan inte ett år sedan den gick på bio iaf!? Jag ljög alltså. Senast jag gick på bio var "Sagan om konungens återkomst"... True story
SouthEast Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Postad 10 Augusti , 2010 Senast jag gick på bio var "Sagan om konungens återkomst"... True story Nä, den kommer från en bok skriven av Tolkien.
KungKroon Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Postad 10 Augusti , 2010 Nä, den kommer från en bok skriven av Tolkien. Hahahahaha
hogge75 Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Postad 10 Augusti , 2010 Nä, den kommer från en bok skriven av Tolkien. Hahaha Bazinga
popquee Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Postad 10 Augusti , 2010 6an är väl STs biografi, iaf om man kollar profilbilden?
Jennez Postad 11 Augusti , 2010 Rapport Postad 11 Augusti , 2010 Hektiska dagar... Sista dagen som vanlig arbetsdag och det är sjukt mycket att göra. Imorgon bär det av till Södertälje för att hämta minibuss, sedan blir det ett jäkla manövrerande för att få hem stekomobilen och bussen. Ovanpå det hämtar vi ljud & ljus, åker på kryssning och kör sedan direkt av färjan till första giget. Sen är vi på rull! PokerAllsvenskan 2010! It will be ze nuts!
JohnH Postad 11 Augusti , 2010 Rapport Postad 11 Augusti , 2010 Hektiska dagar... Sista dagen som vanlig arbetsdag och det är sjukt mycket att göra. Imorgon bär det av till Södertälje för att hämta minibuss, sedan blir det ett jäkla manövrerande för att få hem stekomobilen och bussen. Ovanpå det hämtar vi ljud & ljus, åker på kryssning och kör sedan direkt av färjan till första giget. Sen är vi på rull! PokerAllsvenskan 2010! It will be ze nuts! Om det helt kör ihop sig kan jag haka på och köra upp nån bil mot stan igen. Förutsatt att det är ok o jobba till kl 17.30.
Jennez Postad 11 Augusti , 2010 Rapport Postad 11 Augusti , 2010 Om det helt kör ihop sig kan jag haka på och köra upp nån bil mot stan igen. Förutsatt att det är ok o jobba till kl 17.30. Jättesnällt! Har dock en kollega som hjälper till då vi kör på morgonen. Blir två man ner till S-tälje, sedan båda bilarna in till stan, jag fortsätter hem, lämnar min egen bil, åker kommunalt tillbaka.
TotalFarsa Postad 11 Augusti , 2010 Rapport Postad 11 Augusti , 2010 Jättesnällt! Har dock en kollega som hjälper till då vi kör på morgonen. Blir två man ner till S-tälje, sedan båda bilarna in till stan, jag fortsätter hem, lämnar min egen bil, åker kommunalt tillbaka.Not enough stekigt!!! Nu är det andra gången på kort tid som du förespråkar icke-stekiga alternativ. Min vän, vad har hänt?!
Jennez Postad 11 Augusti , 2010 Rapport Postad 11 Augusti , 2010 Not enough stekigt!!! Nu är det andra gången på kort tid som du förespråkar icke-stekiga alternativ. Min vän, vad har hänt?! Ok, förlåt. Har bokat in Humveelimon som får föra mig tillbaka till la stada. 2500 spänn kostar det. Lite för billigt så jag får vaska ett par lax på motorvägen sen.
miata91 Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Fredag i nästa vecka blir det nog CC om nån(TF) är intresserad.
TotalFarsa Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Fredag i nästa vecka blir det nog CC om nån(TF) är intresserad.99% på. Äh, vi säger 100 jämnt. Fler?
sandsater Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Ska på 30-årsfest så inget för min del
TotalFarsa Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Ska på 30-årsfest så inget för min delKänner du såna gamlingar?!!
sandsater Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Snart är jag där själv Måste gå på sånt här och träna
MikeTime Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Snart är jag där själv Måste gå på sånt här och träna Ok, häng på TF hem till mig på lördag då! Garanterat en massa 30+are. Utom TF då. Som är 40+.
TotalFarsa Postad 13 Augusti , 2010 Rapport Postad 13 Augusti , 2010 Ok, häng på TF hem till mig på lördag då! Garanterat en massa 30+are. Utom TF då. Som är 40+. Men lol, din kärring Ahja, plockar med mig kidsen (2 resp. 4 år gamla) och drar på liten pokerturre 36 mil bort. Fanken, soppan kostar mer än dubbla buyin. Heaven and hell boys, heaven and hell! Nu är det tydligen så att det är Vänsterhäntas Dag idag. Så up yours till alla högerhänta, nu startar revolutionen
sandsater Postad 13 Augusti , 2010 Rapport Postad 13 Augusti , 2010 Ok, häng på TF hem till mig på lördag då! Garanterat en massa 30+are. Utom TF då. Som är 40+. Hade varit nice som fan. Hade det inte varit så att jag är iväg på semester så...
SouthEast Postad 13 Augusti , 2010 Rapport Postad 13 Augusti , 2010 Men lol, din kärring Ahja, plockar med mig kidsen (2 resp. 4 år gamla) och drar på liten pokerturre 36 mil bort. Fanken, soppan kostar mer än dubbla buyin. Heaven and hell boys, heaven and hell! Nu är det tydligen så att det är Vänsterhäntas Dag idag. Så up yours till alla högerhänta, nu startar revolutionen TF, Jag, Jokern och Lex Luthor (vet inte om de två sistnämnda är vänsterhänta, men dom kvalar in). Fler som ska vara med!!?
popquee Postad 13 Augusti , 2010 Rapport Postad 13 Augusti , 2010 fan att man fick veta det nu och inte kunde njuta av det hela dagen:(
Liza Postad 14 Augusti , 2010 Rapport Postad 14 Augusti , 2010 Jag knäcker nog Ola i billighetsresande idag. 1kr till Karlstad med tåg (3tim) check!
Ola Brandborn Postad 14 Augusti , 2010 Rapport Postad 14 Augusti , 2010 Jag knäcker nog Ola i billighetsresande idag. 1kr till Karlstad med tåg (3tim) check! Thats my kind of girl! Undrar hur långt man skulle kunna klara sig på en tusenlapp, utan att lifta eller liknande, någon som vill ha en tävling?
JohnH Postad 14 Augusti , 2010 Rapport Postad 14 Augusti , 2010 Streckan mellan A och B på 1000kr eller totala streckan man avverkar på 1000kr? Ett specifikt tidsintervall? Traderabiljetter är fusk imo =) Inte för att jag ska vara med men kul om någon tar sig typ till Iran och köper en glass.
Recommended Posts