jm_j Postad 6 December , 2009 Rapport Share Postad 6 December , 2009 Måste vara svårt att gå när man har två gigantiska stålkulor till testiklar. Teh story Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 6 December , 2009 Rapport Share Postad 6 December , 2009 Jävla komhem, som inte kan flytta om mitt bredband i tid. Har sprungit ut och köpt ett "Bredbands kontantkort" vilket förvisso kommer vara en jävligt bra backup i framtiden... men min mobiltäckning här i nya lägenheten verkligen suger. Tror därför inte att jag kommer betala för att köpa in mig i PAFs Aussiemillionssattelit, får se hur nätet verkar vara kring 20:00... 19:00 PAF Pokerforumskryssning $5.50 19:45 PAF Kryssning last chanse $5.50 rebuy 20:00 PAF Robinssonkryssning $5.50 20:00 PAF Eventuellt Aussiemillions $320 20:00 Prima Aussiemillinossatte €1250+100, inkvalad 20:30 Virgin flygpoängfrirulle 22:00 Stars PCA Megapath 4000 FPP inkvalad Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 6 December , 2009 Rapport Share Postad 6 December , 2009 Vem är Striker3 på prima? Känner igen nicket men kan inte placera honom (nej, det är inte Storåkers). Sitter och lirar beat the staff turren och han spelar bra men han har ställt in siktet på lilla mig. Visserligen är jag bounty men det är jobbigt... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 6 December , 2009 Rapport Share Postad 6 December , 2009 Visserligen är jag bounty men det är jobbigt...Välkommen till min värld de senaste 4 åren Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 6 December , 2009 Rapport Share Postad 6 December , 2009 Madderrfack, spelade dåligt i Assiemillionssatten Nåväl, håll tummetott för mig i morgon. Är sitting out på Stars just nu, kommer att anta mig till ITM i FPP-PCA tjofräsen, dvs mer grind nästa helg. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 6 December , 2009 Rapport Share Postad 6 December , 2009 This year's Another excellent 24h long haul point bargain: ARN/CPH-ORD: 10 000 (M), 20 000 (Y) Transfer flights to/from Nordic countries included. Book: 07DEC2009 Travel: 15JAN2010-28FEB2010 Great offer! http://www.flysas.com/en/EuroBonus/EuroBonus-Offers/Point-bargains/Superdeal_EuroBonus/ Ut och flyg! Finns det någon bra turre i USA i mitten januari till februari? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 6 December , 2009 Rapport Share Postad 6 December , 2009 Bokning gäller ENBART idag måndag den 7:de Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 6 December , 2009 Rapport Share Postad 6 December , 2009 Ligger och tittar på en sjukt gripande dokumentär som heter "Sharkwater" på SvtPlay. Visste ni att: Hajar dödar 5 människor varje år Elefanter och tigrar: 100 Avrättningar: 2400 Olaglig narkotika: 22 000 Trafikolyckor: 1 200 000 Svält: 8 000 000 Det är sorgligt att hajen är ett så missförstått djur och att den är på väg att försvinna http://svtplay.se/v/1800446/dokumentar/sharkwater Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 Ligger och tittar på en sjukt gripande dokumentär som heter "Sharkwater" på SvtPlay. Jag blev nästan deprimerad av att se den, fan vad trist. Annars konstaterar jag torrt, att efter avslöjandet av Tiger Woods nio älskarinnor, så betyder detta att han hade en helt egen 18-hålsbana. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 En ansvarsfull man från Nordic Bet om sina öron till helgen skall få det hett han kallas för tjur men har nog mest tur om han efteråt har kvar sitt lilla vett En fryntlig kamrat ifrån Kumla till Tallin han far för att tumla bland sängar och kort det här borde gå fort som flickan sa när han började fumla En arbetande vän från Borås över sjön far för att smörja sitt krås men sambon följer mé hon blir nog rätt sné när han avslutar kvällen i ett bås Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bentus Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 Hahah TF goes poet Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 En fryntlig man från Nordic Betom sina öron till helgen skall få det hett han kallas för tjur men har nog mest tur om han efteråt har kvar sitt lilla vett En ansvarsfull kamrat ifrån Kumla till Tallin han far för att tumla bland sängar och kort det här borde gå fort som flickan sa när han började fumla En arbetande vän från Borås över sjön far för att smörja sitt krås men sambon följer mé hon blir sugen på tre när han avslutar kvällen i ett bås FYP Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 En utmärglad kille från Västerås Skulle till Tallinn för att i poker slås När det började närma sig jul Var han alldeles gul och nu är det ingen som vet var han kan nås Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 Jag blev nästan deprimerad av att se den, fan vad trist. Annars konstaterar jag torrt, att efter avslöjandet av Tiger Woods nio älskarinnor, så betyder detta att han hade en helt egen 18-hålsbana. Haha.. Gross! Men sant Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 Jag blev nästan deprimerad av att se den, fan vad trist. Annars konstaterar jag torrt, att efter avslöjandet av Tiger Woods nio älskarinnor, så betyder detta att han hade en helt egen 18-hålsbana. humm räcker ju med 6 då... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 Ut och flyg! Finns det någon bra turre i USA i mitten januari till februari? gryyyymt, tack! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ncrio Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 fan va sjukt, 10000poäng. Chicago är ju även "hubben" i usa så därifrån kan man ta sig överallt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 Såg man kunde köpa sig 10K poäng för €450 om någon skulle vara intreserad utan att ha poängen.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 Apropå Skatteverket: Skickade in om adressändring och idag kom svaret. "Skatteverket har beslutat om adressändring bla bla bla, om du vill överklaga beslutet gör du så här bla bla bla..." Alltså, de är ju inte LITE arroganta?! Jag skickade ju för fan själv in om adressändring. Kan knappt fatta det, hur sjuk är den här staten egentligen? Storhetsvansinne på sossegubbarna på Skv helt klart. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 Just det ja! Imorgon är det en liten poker.se turre på NordicBet. Missa inte! http://pokerforum.nu/forum/ovriga-pokerpartners/58484-sajt-nordicbet-com-2.html Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 Här han man smyghånat de andra tallinresenärerna för att de varit tvungna att förboka pengar på forex inför resan. Haha.. muppar! Tuff luck att ni inte bor i Stockholm. Där finns allt... alltid! Jag har gulat 2 forex i sthlm idag (Nä tyvärr, det är inga stora summor). Den tredje var bust innan jag kom. Tanten i kassan sa att det är julmarkanden där nu så det är därför det är slut på pengar. Vafan? Är det så risigt ställt för svenskarna i finanskrisen att man åker dit och köper sin julkorv? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 Här han man smyghånat de andra tallinresenärerna för att de varit tvungna att förboka pengar på forex inför resan. Haha.. muppar! Tuff luck att ni inte bor i Stockholm. Där finns allt... alltid! Jag har gulat 2 forex i sthlm idag (Nä tyvärr, det är inga stora summor). Den tredje var bust innan jag kom. Tanten i kassan sa att det är julmarkanden där nu så det är därför det är slut på pengar. Vafan? Är det så risigt ställt för svenskarna i finanskrisen att man åker dit och köper sin julkorv? Norrmän åker till Sverige för att köpa sprit, vi åker till Estland, Esterna åker till Vitryssland... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 fan va sjukt, 10000poäng. Chicago är ju även "hubben" i usa så därifrån kan man ta sig överallt.Jupps Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 Norrmän åker till Sverige för att köpa sprit, vi åker till Estland, Esterna åker till Vitryssland... Hahaha:lol: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 humm räcker ju med 6 då... Sir, you are a true pervert. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts