HataB2B Postad 31 Januari , 2009 Rapport Share Postad 31 Januari , 2009 Oh dear. Jag tackar gud för att jag såg det hela genom en kameraskärm med upplösning kring 320*240... Förövrigt så är alla rykten om att jag under fem minuter försökte filma jyckens "tvåa" för att sedan göra en vetenskaplig jämförelse med Jennez luddiga navel inget annat än just rykten. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 31 Januari , 2009 Rapport Share Postad 31 Januari , 2009 Skitsamma, vi behöver ju inte spekulera. Allt finns ju dokumenterat! Jag ska kolla på det så fort jag har botat min bakfylla. I nuvarande tillstånd är jag rädd att jag skulle vomera om jag såg det hela. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verbal__Kint Postad 31 Januari , 2009 Rapport Share Postad 31 Januari , 2009 Synd och skam att "Törstige Torstens Salta Sylta" inte längre finns i Lund... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 31 Januari , 2009 Rapport Share Postad 31 Januari , 2009 Synd och skam att "Törstige Torstens Salta Sylta" inte längre finns i Lund... Nåja, det var ju av lite lägre kvalitet så jag sörjer den inte. Stortorget funkar ungefär varannan gång. 50% av gångerna spelas det ngn typ av experimentell house-musik och stället invaderas av 18-åringar (nåja, 20-åringar då). De andra gångerna suger musiken också men inte lika hårt. Något som är riktigt jävla synd och skam är att Lundia aldrig kan få sin jävla nattklubb att gå runt. Det är ett riktigt trevligt ställe. Tragiskt också att Sargasso eller no15 eller vad fan det nu heter inte kan snäppa upp sig och tvätta bort sitt dåliga rykte. Lokalen är ju egentligen kanon. Sommarkvällar fungerar dock Kulturen och Stortorget. Riktigt jäkla bra till och med. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 1 Februari , 2009 Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 Ikväll blir det enbart lite spel: Bounty på Betway Poker.se-finnkampssatellitfrirullen EMOP på Entraction Salzburg på iPoker Missa inte de andra subsattarna på Betway när ni nu ändå ska slaska frirulle, har varit 100% övervärde i de som gått tidigare. Hoppas på ändring nu såklart. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerpewe Postad 1 Februari , 2009 Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 Ikväll blir det enbart lite spel: Bounty på Betway Poker.se-finnkampssatellitfrirullen EMOP på Entraction Salzburg på iPoker Missa inte de andra subsattarna på Betway när ni nu ändå ska slaska frirulle, har varit 100% övervärde i de som gått tidigare. Hoppas på ändring nu såklart. Ett tips är att lira Everests Epec Europa sat, 10fpp inköp 250 går vidare till månadsfinal. Kl 20.00 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 1 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 Jag tror jag skall börja skriva som Ola, så jag gör det. Ikväll blir det följande: - Inplockning av disk - Läggning av barn - Färdigställande av del två av "Pot Limit Omaha - Från teori till praktik" åt Pokercampus (jäklar, del två var jobbig att få ihop...det är så jäkla mycket enklare att bara filma när man spelar) - Tillskärande av täckpapper för väggarna i andra barnrummet - Jobb - Några blixtmatcher i othello eller någon megasuperpushbotturbo-sng - Fundering på om jag kan hålla mig vaken och se Super Bowl - Inse att det inte kommer hända. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 1 Februari , 2009 Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 Ett tips är att lira Everests Epec Europa sat, 10fpp inköp 250 går vidare till månadsfinal. Kl 20.00 Taget, ty Många deltagare i två steg, men va fan, gratis är gott! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerpewe Postad 1 Februari , 2009 Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 Taget, ty Många deltagare i två steg, men va fan, gratis är gott! Exactly, kommer bli lite mumsigare deltagarantal när svenska kvalen börjar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 1 Februari , 2009 Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 Exactly, kommer bli lite mumsigare deltagarantal när svenska kvalen börjarFörra året var det 103 deltagare och 99 priser i en kommer jag ihåg. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 1 Februari , 2009 Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 Förra året var det 103 deltagare och 99 priser i en kommer jag ihåg. LOL! Tråkigt värde... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mans1491911219 Postad 1 Februari , 2009 Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 Ah, jag var inne på http://www.pokerfinnkampen.com/ och kikade. Ser nu att det står 2008. Antar att den siten inte används längre. Hej, Sidan är uppdaterad nu och nästa event är den 25-26 april! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerpewe Postad 1 Februari , 2009 Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 Förra året var det 103 deltagare och 99 priser i en kommer jag ihåg. haha precis, jag gick vidare från en med 93~ deltagare och 99priser Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 1 Februari , 2009 Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 Får tacka för en jäkla trevlig kväll med framförallt väldigt trevligt sällskap. Förresten, uttalas det kex eller tjecks? Jag tror egentligen att det är majoriteten av sverige som har fått det om bakfoten (alltså säga kex, som jag) med det simpla argumentet att kejsare inte utalas kejsare utan tjejsare. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 1 Februari , 2009 Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 Ikväll blir det enbart lite spel: Bounty på Betway Poker.se-finnkampssatellitfrirullen EMOP på Entraction Salzburg på iPoker Missa inte de andra subsattarna på Betway när ni nu ändå ska slaska frirulle, har varit 100% övervärde i de som gått tidigare. Hoppas på ändring nu såklart. haha går in för att hitta railen, då sätter du stegen i en hyffsat viktig pott imo med sisådär 4 outs! Får nog stanna å raila! GL Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 1 Februari , 2009 Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 haha går in för att hitta railen, då sätter du stegen i en hyffsat viktig pott imo med sisådär 4 outs! Får nog stanna å raila! GL För att inte tala om att dra ut AKs med A7r med en fyrfärg på bordet på river . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 1 Februari , 2009 Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 Jag tror egentligen att det är majoriteten av sverige som har fått det om bakfoten (alltså säga kex, som jag) med det simpla argumentet att kejsare inte utalas kejsare utan tjejsare. Så alla säger tjeps om keps? Har jag missat nåt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 1 Februari , 2009 Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 För att inte tala om att dra ut AKs med A7r med en fyrfärg på bordet på river . missade den Dock så blev han ju faktiskt 2 outad, QQ vs 44 en gång. EMOP satten that is! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 1 Februari , 2009 Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 Kex är en försvenskning av ett låneord (gissa vilket) och uttalas därför kex och inte tjeks. [/diskussion] Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 1 Februari , 2009 Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 Kex är en försvenskning av ett låneord (gissa vilket) och uttalas därför kex och inte tjeks. [/diskussion] cakes? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 1 Februari , 2009 Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 Sen finns det vissa som kommit längre i försvenskingen av ordet och säger tjeks Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 1 Februari , 2009 Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 För att inte tala om att dra ut AKs med A7r med en fyrfärg på bordet på river .Telefon pratar om EMOP satten, inte frirullen... ligger 6/17 i den, efter både lite klonk och lite antiklonk. Everest gick bra Betwayfrirullen kom jag trea i, men jag är redan inreggad till det datumet som tredjeplatsen gav, så Jennez får plocka bort mig ur resultatlistan och flytta upp alla placeringar ett snäpp. Salzbugh har precis börjat Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 1 Februari , 2009 Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 Sen finns det vissa som kommit längre i försvenskingen av ordet och säger tjeks Måste bara fråga. Heter det Kernobyl? /SK Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 1 Februari , 2009 Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 Telefon pratar om EMOP satten, inte frirullen... ligger 6/17 i den, efter både lite klonk och lite antiklonk. Everest gick bra Betwayfrirullen kom jag trea i, men jag är redan inreggad till det datumet som tredjeplatsen gav, så Jennez får plocka bort mig ur resultatlistan och flytta upp alla placeringar ett snäpp. Salzbugh har precis börjat ska inte säga för mkt men nu är du näääästan i hamn KQ vs AJ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 1 Februari , 2009 Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 Klonk! 15 man kvar, men kan meddela att jag kommer klonka Tallinn! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts