Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

Oh dear.

 

Jag tackar gud för att jag såg det hela genom en kameraskärm med upplösning kring 320*240...

 

Förövrigt så är alla rykten om att jag under fem minuter försökte filma jyckens "tvåa" för att sedan göra en vetenskaplig jämförelse med Jennez luddiga navel inget annat än just rykten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Synd och skam att "Törstige Torstens Salta Sylta" inte längre finns i Lund...

:cry:

 

Nåja, det var ju av lite lägre kvalitet så jag sörjer den inte. Stortorget funkar ungefär varannan gång. 50% av gångerna spelas det ngn typ av experimentell house-musik och stället invaderas av 18-åringar (nåja, 20-åringar då). De andra gångerna suger musiken också men inte lika hårt.

 

Något som är riktigt jävla synd och skam är att Lundia aldrig kan få sin jävla nattklubb att gå runt. Det är ett riktigt trevligt ställe. Tragiskt också att Sargasso eller no15 eller vad fan det nu heter inte kan snäppa upp sig och tvätta bort sitt dåliga rykte. Lokalen är ju egentligen kanon.

 

Sommarkvällar fungerar dock Kulturen och Stortorget. Riktigt jäkla bra till och med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ikväll blir det enbart lite spel:

 

Bounty på Betway Poker.se-finnkampssatellitfrirullen

EMOP på Entraction

Salzburg på iPoker

 

Missa inte de andra subsattarna på Betway när ni nu ändå ska slaska frirulle, har varit 100% övervärde i de som gått tidigare. Hoppas på ändring nu såklart.

 

Ett tips är att lira Everests Epec Europa sat, 10fpp inköp 250 går vidare till månadsfinal. Kl 20.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror jag skall börja skriva som Ola, så jag gör det.

 

Ikväll blir det följande:

 

- Inplockning av disk

- Läggning av barn

- Färdigställande av del två av "Pot Limit Omaha - Från teori till praktik" åt Pokercampus (jäklar, del två var jobbig att få ihop...det är så jäkla mycket enklare att bara filma när man spelar)

- Tillskärande av täckpapper för väggarna i andra barnrummet

- Jobb

- Några blixtmatcher i othello eller någon megasuperpushbotturbo-sng

- Fundering på om jag kan hålla mig vaken och se Super Bowl

- Inse att det inte kommer hända.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får tacka för en jäkla trevlig kväll med framförallt väldigt trevligt sällskap.

 

Förresten, uttalas det kex eller tjecks?

 

 

Jag tror egentligen att det är majoriteten av sverige som har fått det om bakfoten (alltså säga kex, som jag) med det simpla argumentet att kejsare inte utalas kejsare utan tjejsare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ikväll blir det enbart lite spel:

 

Bounty på Betway Poker.se-finnkampssatellitfrirullen

EMOP på Entraction

Salzburg på iPoker

 

Missa inte de andra subsattarna på Betway när ni nu ändå ska slaska frirulle, har varit 100% övervärde i de som gått tidigare. Hoppas på ändring nu såklart.

 

haha går in för att hitta railen, då sätter du stegen i en hyffsat viktig pott imo med sisådär 4 outs! Får nog stanna å raila! GL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att inte tala om att dra ut AKs med A7r med en fyrfärg på bordet på river :evil:.
Telefon pratar om EMOP satten, inte frirullen... ligger 6/17 i den, efter både lite klonk och lite antiklonk.

 

Everest gick bra

 

Betwayfrirullen kom jag trea i, men jag är redan inreggad till det datumet som tredjeplatsen gav, så Jennez får plocka bort mig ur resultatlistan och flytta upp alla placeringar ett snäpp.

 

Salzbugh har precis börjat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Telefon pratar om EMOP satten, inte frirullen... ligger 6/17 i den, efter både lite klonk och lite antiklonk.

 

Everest gick bra

 

Betwayfrirullen kom jag trea i, men jag är redan inreggad till det datumet som tredjeplatsen gav, så Jennez får plocka bort mig ur resultatlistan och flytta upp alla placeringar ett snäpp.

 

Salzbugh har precis börjat

 

ska inte säga för mkt men nu är du näääästan i hamn :) KQ vs AJ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...