Jennez Postad 6 November , 2009 Rapport Share Postad 6 November , 2009 Yo dude! Jag vet inte hur tjejerna nere i södern funkar, men de låter lite smutsiga imo... Varför tror du att jag flyttade till Sthlm liksom? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 6 November , 2009 Rapport Share Postad 6 November , 2009 Rottisar ska det va. Har haft två själv. En tik och hane på 60 kg rena muskler. Den kunde man brottas med. Han tillät barn att göra percis vad som med honom. Han bara ruskade lite på sig och gick undan om det blev för mkt. Däremot när vi hade fel på avloppet och rörkrökaren skulle komma och ingen av oss va hemma så va det inga problem. Inte förrän rörkrökaren skulle gå igen Det fick han inte så när jag kom hem vid 17 så satt han på kökssoffan med Shanghai nedanför sig. Blev en dyr avloppsrensning . Debiteringen blev på 4 timmar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 6 November , 2009 Rapport Share Postad 6 November , 2009 Rottisar ska det va. Har haft två själv. En tik och hane på 60 kg rena muskler. Den kunde man brottas med. Han tillät barn att göra percis vad som med honom. Han bara ruskade lite på sig och gick undan om det blev för mkt. Däremot när vi hade fel på avloppet och rörkrökaren skulle komma och ingen av oss va hemma så va det inga problem. Inte förrän rörkrökaren skulle gå igen Det fick han inte så när jag kom hem vid 17 så satt han på kökssoffan med Shanghai nedanför sig. Blev en dyr avloppsrensning . Debiteringen blev på 4 timmar. Hehehe. Hade att göra med några galna hangarhundar i Kallinge för många år sedan. Det är alltså jyckar som vaktar inne i flyghangarerna, framavlade med fel i skallen. En sån bråkar man jävlar inte med kan jag säga. Går knappt ens att hantera dem, så illa är det... Hur som helst var det en stackars stridspilot som hade glömt sin hjälm i cockpit på planet och gick tillbaka för att hämta den. Allt lugnt när han kommer in i hangaren. Klättrar ner i cockpit och hör en duns. Då står en liten dreglande sötnos på ena vingen. Han stängde huven snabbt som satan och sen fick han sitta där resten av natten medan hunden stod på vingen och morrade oavbrutet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 6 November , 2009 Rapport Share Postad 6 November , 2009 Hehehe. Hade att göra med några galna hangarhundar i Kallinge för många år sedan. Det är alltså jyckar som vaktar inne i flyghangarerna, framavlade med fel i skallen. En sån bråkar man jävlar inte med kan jag säga. Går knappt ens att hantera dem, så illa är det...Hur som helst var det en stackars stridspilot som hade glömt sin hjälm i cockpit på planet och gick tillbaka för att hämta den. Allt lugnt när han kommer in i hangaren. Klättrar ner i cockpit och hör en duns. Då står en liten dreglande sötnos på ena vingen. Han stängde huven snabbt som satan och sen fick han sitta där resten av natten medan hunden stod på vingen och morrade oavbrutet. Jag älskar rottisar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 6 November , 2009 Rapport Share Postad 6 November , 2009 lol, haha rolig natt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 7 November , 2009 Rapport Share Postad 7 November , 2009 Rottisar ska det va. Har haft två själv. En tik och hane på 60 kg rena muskler. Den kunde man brottas med. Han tillät barn att göra percis vad som med honom. Han bara ruskade lite på sig och gick undan om det blev för mkt. Däremot när vi hade fel på avloppet och rörkrökaren skulle komma och ingen av oss va hemma så va det inga problem. Inte förrän rörkrökaren skulle gå igen Det fick han inte så när jag kom hem vid 17 så satt han på kökssoffan med Shanghai nedanför sig. Blev en dyr avloppsrensning . Debiteringen blev på 4 timmar. Uselt internet här så det blr snabb uppdatering bara. Kom till hotellet. Inget rum. Visade sig att jag fått byta hotell (till bättre rum btw) men folk glömt tala om det för mig. Varför händer sådant alltid mig? Å andra sidan är det vär bra att sådant händer just mig och inte någon ovan resenär... Exakt samma sak hände när min pappa hade min plastsyrras hund hemma, och hantverkaren kom för att slipa golv. Han kunde förvisso ta sig ur huset, men han fick lämna kvar all sliputrustning + sin jacka. Okej att bära in hur mycket som helst, men inte okej att bära ut något. Duktig, smart hund (som för övrigt enligt utsago hade varit jättesnäll och klappats och allt, men släppte inte över dörrkanten). Kul att se honom valla kossor. Såg en Shetland Sheepdog en gång som slitt sig och vallat ihop en dagisklass. Barnen stod i sandlådan, hunden hade full koll över dom Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 7 November , 2009 Rapport Share Postad 7 November , 2009 Såg en Shetland Sheepdog en gång som slitt sig och vallat ihop en dagisklass. Barnen stod i sandlådan, hunden hade full koll över dom Haha den va bättre än Jens historia! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 7 November , 2009 Rapport Share Postad 7 November , 2009 Rottisar 4 the win. Fast hade en tråkig upplevelse med en rottis häromdagen, var på en mindre affär där ägaren hade en rottis valp, hon kunde inte hålla i hunden så den hoppa upp och välte folk och barn som kom in. Inte aggressivt eller något, utan lekfullt men none the less men man kan inte ha en hund som är större än en själv och inte ha fostrat den ordentligt. När ägaren försökte hålla i hunden så åkte hon bara efter typ som någon typ av släp. Har inte så mycket med rasen att göra egentligen utan mer med många inte skall ha hund eller djur Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 7 November , 2009 Rapport Share Postad 7 November , 2009 Ok, nu måste jag ställa en allvarlig fråga här. Har för mig att jag har touchat ämnet tidigare i den här dagboken men jag kör igen. Och ni som inte skriver så ofta får gärna svara. Är det någon som inte förstår att jag har glimten i ögat när jag skriver "elakheter"? Fick höra att jag ser sjukt ärlig ut irl och folk fattar därför sällan när jag är ironisk. Men är det oklart även på nätet? Shoot! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 7 November , 2009 Rapport Share Postad 7 November , 2009 Jag tolkar det mesta du skriver som klart överdrivet med en gnutta sanning i botten. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 7 November , 2009 Rapport Share Postad 7 November , 2009 Ok, nu måste jag ställa en allvarlig fråga här. Har för mig att jag har touchat ämnet tidigare i den här dagboken men jag kör igen. Och ni som inte skriver så ofta får gärna svara. Är det någon som inte förstår att jag har glimten i ögat när jag skriver "elakheter"? Fick höra att jag ser sjukt ärlig ut irl och folk fattar därför sällan när jag är ironisk. Men är det oklart även på nätet? Shoot! Har en känsla av att jag lider av samma problem. Och man orkar ju inte alltid förklara sig. Går det hem så gör det, annars så...skitsamma. Svar på frågan: jag kan förstå om folk tycker du är lite tuff i dina inlägg ibland. Men skit i det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 7 November , 2009 Rapport Share Postad 7 November , 2009 Ok, nu måste jag ställa en allvarlig fråga här. Har för mig att jag har touchat ämnet tidigare i den här dagboken men jag kör igen. Och ni som inte skriver så ofta får gärna svara. Är det någon som inte förstår att jag har glimten i ögat när jag skriver "elakheter"? Fick höra att jag ser sjukt ärlig ut irl och folk fattar därför sällan när jag är ironisk. Men är det oklart även på nätet? Shoot! haha nej? det mesta i den här dagboken är väl gliringar till varandra med glimten i ögat, eller har jag missuppfattat? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 7 November , 2009 Rapport Share Postad 7 November , 2009 Jennez, då du skriver på rikssvenska så tror jag inte att du behöver oroa dig över att ha svårare att nå fram i skrift än i tal. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 7 November , 2009 Rapport Share Postad 7 November , 2009 Jennez, då du skriver på rikssvenska så tror jag inte att du behöver oroa dig över att ha svårare att nå fram i skrift än i tal. Lol, jag får buga mig för den putslustigheten... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 7 November , 2009 Rapport Share Postad 7 November , 2009 På internet är du matcholasse och på riktigt är du mysfarbrorn. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 7 November , 2009 Rapport Share Postad 7 November , 2009 Dagens (det trodde ni aldrig va?) och Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 7 November , 2009 Rapport Share Postad 7 November , 2009 Bra låt. Bra film. Sett bättre tummar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 7 November , 2009 Rapport Share Postad 7 November , 2009 Lisa, Lisa, Lisa! Vilken nostalgitripp, Talking Heads, underbart! Tack Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 8 November , 2009 Rapport Share Postad 8 November , 2009 Kvar efter dag 1 i Estoril, har 74k med medel 30k typ. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 8 November , 2009 Rapport Share Postad 8 November , 2009 Lisa, Lisa, Lisa! Vilken nostalgitripp, Talking Heads, underbart! Tack Jag var ju inte ens född när den släpptes, och det var inte länge sedan jag upptäckte den. Men shit vad den är bra! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 8 November , 2009 Rapport Share Postad 8 November , 2009 Kvar efter dag 1 i Estoril, har 74k med medel 30k typ. Snyggt Ola. Lycka till dag 2... Edit. Bli inte uttråkad nu och donka bort alla markerna. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 8 November , 2009 Rapport Share Postad 8 November , 2009 Vilken nostalgitripp Jag var ju inte ens född när den släpptes Snyggt Lisa. Nu har Crappy ålderskomplex resten av helgen... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 8 November , 2009 Rapport Share Postad 8 November , 2009 Kvar efter dag 1 i Estoril, har 74k med medel 30k typ. Kör hårt nu! Gör som du inte brukar göra Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 8 November , 2009 Rapport Share Postad 8 November , 2009 Sådärja! Då har jag bokat in lite spa-behandlingar inför nästa helg i Tallin Orkar ju inte äta, sova och andas poker 24/7 Lite att se fram emot mao: RENGÖRANDE ANSIKTBEHANDLING MED MASSAGE 60 MIN Rengöring av ansiktshud, förfriskning, peeling, mekanisk rengöring, massage för ansiktet, halsen och dekolletaget. Inpackning med ansiktsmask, ögonkräm och ansiktskräm. TENSIONS RELIEVING BACK MASSAGE 45 MIN Special calming and tensions relieving back massage. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 8 November , 2009 Rapport Share Postad 8 November , 2009 Kör hårt nu! Gör som du inte brukar göra Jag gjorde som jag brukar göra ... floppde tvåpar mot en sydlänning som hade färgdrag, och ett färgdrag kan en medelhavsbo inte lägga. Det var värt 20k på floppen med 15k som implicita, och såklart kom färgen. Då hade jag 20k. Sedan mötte jag KK när jag hade AK, och klonkade. 60k, nästan medel igen (och enda gången än så länge jag legat efter). Upp till 75k igen tills jag fick min första permiumhand för tävloingen, men vad har KK att säga emot A2, så var man nere på 20k (medel 80). Då blir man lite ledsen i ögat, men jag dubblade någr potter senare mot samma gubbe med KK mot JJ. Han floppade förvisso en knekt, men jag floppade fyrtal samtidigt så hans bästa hopp vare att det skulle komma en femte kung (och därmed misdeal). Därefter sprang jag bra, slutade dagen på 156k, medel är 90k. Mupparna i Poertugal tyckte att det var lämpligt att bryta på 45 spelare, när det är 27 priser, för att "få en tidig kväll). Javisst, det stämmer, men samtidigt kommer morgondagen vara jättelång, med två bubblor. Först ska vi spela ITM-bubblan, sedan finalbordsbubblan, det lär ta rejält med tid. Mina 150k är i alla fall en snittstack ITM. Bara jag kan hålla den så, jag tappar ju ALLTID tempo på nya dagar, så jag tyckte det var rejält synd att de bröt (dessutom satt jag på ett bra bord). Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts