Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

Apropå nötprogrammet Whale Wars så finns nu ett sjukt roligt South Park-avsnitt som parodierar serien. Förbjudet med fildelningssnack men det finns på nätet. Avsnittet heter "Whale Whores". Tips kan vara att se åtminstone ett avsnitt av orginalet för att uppskatta det fullt ut. :-D
Jag tänkte på dig när jag såg det...

 

 

 

 

 

 

 

 

Whale Wars alltså, inte SP :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Nu är det iofs inte GreenPeace som är med i Whale Wars utan en organisation som heter Sea Shepheard. GP hatar dem för övrigt eftersom de anser att det SS gör förstör för andra organisationer.

 

Min i övrigt var ditt inlägg klockrent Saint_Bjorn. Som gammal officer gråter man floder över deras totala oförmåga till organisation, kommunikation, planering, ordergivning - allt! Och jag var inte ens sjöofficer...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är det iofs inte GreenPeace som är med i Whale Wars utan en organisation som heter Sea Shepheard. GP hatar dem för övrigt eftersom de anser att det SS gör förstör för andra organisationer.

Ooops, klantigt av mig, var stensäker på att det var GP jag såg. Hade inte heller en aning om (då) att det var en hel serie om eländet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 av 215 i en satellit till UKIPT-Galaway. Rullade rätt bra genom hela turren tills vi var 30-någonting kvar, då torskade jag AJs vs J7o. Sen backade jag halva stacken med QQ vs T8o pre när vi var 11 kvar. Och till sist busto med KQ vs JJ.

 

7 var itm. gonatt ffs :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 av 215 i en satellit till UKIPT-Galaway. Rullade rätt bra genom hela turren tills vi var 30-någonting kvar, då torskade jag AJs vs J7o. Sen backade jag halva stacken med QQ vs T8o pre när vi var 11 kvar. Och till sist busto med KQ vs JJ.

 

7 var itm. gonatt ffs :(

 

Segt :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var man igång med rebuyturre igen då. Vet inte riktigt varför men rebuyturrar verkar passa mig. Eller så är det fiskigare motstånd eftersom tomtarna inte kan byta växel.

Lirade mycket rebuyturrar när jag spelade på Ongay för ett par år sedan och nu slaskar jag bort det sista av min kryssningsrulle på paf eftersom jag insåg att den jävla kryssningen går samma helg som vi har SuperWeekend och SW spöar ju givetvis kryssning med hästlängder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var man igång med rebuyturre igen då. Vet inte riktigt varför men rebuyturrar verkar passa mig. Eller så är det fiskigare motstånd eftersom tomtarna inte kan byta växel.

Lirade mycket rebuyturrar när jag spelade på Ongay för ett par år sedan och nu slaskar jag bort det sista av min kryssningsrulle på paf eftersom jag insåg att den jävla kryssningen går samma helg som vi har SuperWeekend och SW spöar ju givetvis kryssning med hästlängder.

 

Sa inte du att Tallin suger? Båtjävelturen varar ju bara i ett dygn innan man återgår till normalt liv medan rysslandsvisiten pågår fredag morgon till söndag.

 

...nu vill ju jag hellre åka till Tallin, dels för att hinna åka ur två turneringar på samma helg och dels för att lägga till ytterligare ett land i länder-jag-varit-i-excelfilen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sa inte du att Tallin suger? Båtjävelturen varar ju bara i ett dygn innan man återgår till normalt liv medan rysslandsvisiten pågår fredag morgon till söndag.

 

Precis. Hur mycket hinner man steka på en båt under ett ynka dygn? Det är billigt att steka i Tallinn alltså behöver man mer tid för att kunna steka upp alla slantar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sa inte du att Tallin suger? Båtjävelturen varar ju bara i ett dygn innan man återgår till normalt liv medan rysslandsvisiten pågår fredag morgon till söndag.
Tallinn tyckte Jens sög tills han började på ett bolag om har huvudkontor i just Tallinn, nu vågar han inte säga annat :-)

 

Alltså, jag gillar Tallinn, det är inte det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...