MikeTime Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2009 ....och vad tyckte du om maten Ola? Haha, tänkte detsamma när jag såg Olas kommentar! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2009 Jag får tyvärr aldrig kyssa vackra flickor. Själv fick jag nöja mig med hämt-pizza i går. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2009 I riktiga världen, utanför datorn, finns det något som kallas för date (antar jag att det var?) ....och vad tyckte du om maten Ola? Du menar att Ola glömde nämna det? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2009 Jag får tyvärr aldrig kyssa vackra flickor.Själv fick jag nöja mig med hämt-pizza i går. Äsch, du har ju en söt hund. Man ska vara glad för det lilla! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2009 Ingenting, you sick twisted freak! Gjorde en smiley där men den kanske inte fick rätt effekt att jag skojade lite... Är för gammal (el dum) för att förstå hur det där funkar tydligen. Maten såg god ut! ..dammråttorna hälsar! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2009 Gjorde en smiley där men den kanske inte fick rätt effekt att jag skojade lite... Är för gammal (el dum) för att förstå hur det där funkar tydligen. Maten såg god ut! ..dammråttorna hälsar! Haha okej, dåså Hälsa tillbaks! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2009 Då ska man klonka ett tallinpaket ikväll då, lär bli en trevlig turre med €10 rebuy.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 Fy satan vad in i helvete tråkigt jag har! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 Åk till Tidaholm, där får man garanterat färsk kebab! (fåren springer fritt i källaren) http://www.sr.se/cgi-bin/skaraborg/nyheter/artikel.asp?Artikel=3147175 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 Fy satan vad in i helvete tråkigt jag har! Då är vi två. Åk till Tidaholm, där får man garanterat färsk kebab!(fåren springer fritt i källaren) http://www.sr.se/cgi-bin/skaraborg/nyheter/artikel.asp?Artikel=3147175 Var en så stor världsnyhet att våran morgonblaska här i Linköping hade med det idag . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 Det blev middag ute idag igen. Väldigt god sesamhalstrad tonfisk med frästa sockerärtor tillsammans med med knyten på ris, savojkål, panchetta med chili- och ingefärsås. Vin och gott sällskap till detta avrundade kvällen väldigt väl Jag borde starta en egen blogg. En matblogg Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 Det var ju fan vad vissa får steka på! Själv har man suttit hela kvällen med fullmakter och lägenhetspapper. Tvingade två snubbar på grannföretaget att bevittna ett par underskrifter och de var väldans misstänksamma, men de sken upp när de fick varsin kortlek för besväret. Lite mer jobb bara, sen nanna... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 9 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2009 Nu drar jag till Ukraina, pallar inte att sitta ensam i lägenheten utan att ha något att göra. Hej då. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 9 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2009 Men, jag har sagt det massor av gånger. (iaf några ) skaffa en Lagotto så blir det aldrig lugnt och tråkigt. Ha det kul Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 9 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2009 Men, jag har sagt det massor av gånger. (iaf några ) skaffa en Lagotto så blir det aldrig lugnt och tråkigt.Var tvungen att göra en google bildsök. Så sött att man vill ju bara kräkas Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 9 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2009 Nu drar jag till Ukraina, pallar inte att sitta ensam i lägenheten utan att ha något att göra. Hej då. Förlåt, jag har varit en dålig kompis den senaste veckan. Vi får ta en tur till Biljardpalatset för öl och trip report när du kommer hem. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 9 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2009 Det var ju fan vad vissa får steka på! Själv har man suttit hela kvällen med fullmakter och lägenhetspapper. Tvingade två snubbar på grannföretaget att bevittna ett par underskrifter och de var väldans misstänksamma, men de sken upp när de fick varsin kortlek för besväret. Lite mer jobb bara, sen nanna... Jag behöver lite kortlekar med, mina som jag tog från Stars och Tilt för sånadäringa poäng börjar bli trötta. hur många videmeringar skall du ha utfört och vart, jag kommer direkt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 9 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2009 Jag behöver lite kortlekar med, mina som jag tog från Stars och Tilt för sånadäringa poäng börjar bli trötta. hur många videmeringar skall du ha utfört och vart, jag kommer direkt Jag skriver på vad som helst för några kortlekar. Dom går åt som smör i solsken här på jobbet. Spelas skitgubbe till förbannelse. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 9 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2009 Jag skriver på vad som helst för några kortlekar.Dom går åt som smör i solsken här på jobbet. Spelas skitgubbe till förbannelse. JAg har några medlåntagaransökningar som behöher underskrift.... Fixar lätt några kortlekar för besväret Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 9 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2009 Jag skriver på vad som helst för några kortlekar.Dom går åt som smör i solsken här på jobbet. Spelas skitgubbe till förbannelse. Här kör vi mer fisk i sjön...eller hette det nåt annat? Plump.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 9 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2009 Som en motpol till Lisas fine dining (och för att ge jens mer ammo) så kommer en liten tale av mitt eget matintag ikväll. Sambon åt varma macks före mig och ställde tallriken på köksbänken... jag tog hennes tallrik & bestick för att slippa mer disk... börjar äta... halvvägs igenom upptäcker jag min dotters hårstrån på tallriken... då har sambon suttit och plockat SKORV från dotterns huvud och lagt på tallriken... och jag ser dåligt... /whine Skorv Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 9 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2009 Som en motpol till Lisas fine dining (och för att ge jens mer ammo) så kommer en liten tale av mitt eget matintag ikväll. Sambon åt varma macks före mig och ställde tallriken på köksbänken... jag tog hennes tallrik & bestick för att slippa mer disk... börjar äta... halvvägs igenom upptäcker jag min dotters hårstrån på tallriken... då har sambon suttit och plockat SKORV från dotterns huvud och lagt på tallriken... och jag ser dåligt... /whine Skorv Hade hon flytningar också? Nej, skit i den bagen... Hur många i den här dagboken har INTE blivit idiotförklarade av Norinder? TF är väl den senaste som fick smaka infarktens svada. En merit, som jag ser det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 9 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2009 Hade hon flytningar också? Nej, skit i den bagen... Äsch, orkar inte hitta en smiley som kräks Hur många i den här dagboken har INTE blivit idiotförklarade av Norinder? TF är väl den senaste som fick smaka infarktens svada.En merit, som jag ser det. Agreed. Tänk att man har blivit en blip på hans radar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 9 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2009 Välkommen i klubben. Jag är tydligen en anonym forumråtta fortfarande, trots att fanskapet fick namn och tel.nr. för snart ett år sedan... Han har inte ringt, btw. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 9 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2009 Förlåt, jag har varit en dålig kompis den senaste veckan. Vi får ta en tur till Biljardpalatset för öl och trip report när du kommer hem.Jens!!! Nu har jag gjort som du sa... skapat ett konto hos NordicBet och börjat betta! Jag gick all-in på Entente Orleans - Benetton Treviso. Heja Orleans! (Förresten ska jag till Orleans i januari/februari) Får jag vara din kompis också, nu när jag spelar på NordicBet? Förresten 2, lite mer smygreklam, NordicBet var sjuuuukt mycket snabbare än Expekt att betala ut insättningsbonusen. Mycket bra! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts