Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren

Othello

Recommended Posts

• Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• Jennez

1468

• Ola Brandborn

1056

• TotalFarsa

1010

• Liza

862

Top Posters In This Topic

Ingenting, you sick twisted freak! :(

Gjorde en smiley där men den kanske inte fick rätt effekt att jag skojade lite... Är för gammal (el dum) för att förstå hur det där funkar tydligen.

Maten såg god ut!

..dammråttorna hälsar! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde en smiley där men den kanske inte fick rätt effekt att jag skojade lite... Är för gammal (el dum) för att förstå hur det där funkar tydligen.

Maten såg god ut!

..dammråttorna hälsar! :D

Haha okej, dåså :D

Hälsa tillbaks!

Länk till kommentar

Det blev middag ute idag igen. Väldigt god sesamhalstrad tonfisk med frästa sockerärtor tillsammans med med knyten på ris, savojkål, panchetta med chili- och ingefärsås. Vin och gott sällskap till detta avrundade kvällen väldigt väl :)

Jag borde starta en egen blogg. En matblogg :D

Länk till kommentar

Det var ju fan vad vissa får steka på!

Själv har man suttit hela kvällen med fullmakter och lägenhetspapper. :-( Tvingade två snubbar på grannföretaget att bevittna ett par underskrifter och de var väldans misstänksamma, men de sken upp när de fick varsin kortlek för besväret. :D

Lite mer jobb bara, sen nanna...

Länk till kommentar

Det var ju fan vad vissa får steka på!

Själv har man suttit hela kvällen med fullmakter och lägenhetspapper. :-( Tvingade två snubbar på grannföretaget att bevittna ett par underskrifter och de var väldans misstänksamma, men de sken upp när de fick varsin kortlek för besväret. :D

Lite mer jobb bara, sen nanna...

Jag behöver lite kortlekar med, mina som jag tog från Stars och Tilt för sånadäringa poäng börjar bli trötta.

hur många videmeringar skall du ha utfört och vart, jag kommer direkt :lol:

Länk till kommentar

Jag behöver lite kortlekar med, mina som jag tog från Stars och Tilt för sånadäringa poäng börjar bli trötta.

hur många videmeringar skall du ha utfört och vart, jag kommer direkt :lol:

Jag skriver på vad som helst för några kortlekar.

Dom går åt som smör i solsken här på jobbet.

Spelas skitgubbe till förbannelse.

Länk till kommentar

Som en motpol till Lisas fine dining (och för att ge jens mer ammo) så kommer en liten tale av mitt eget matintag ikväll.

Sambon åt varma macks före mig och ställde tallriken på köksbänken... jag tog hennes tallrik & bestick för att slippa mer disk... börjar äta... halvvägs igenom upptäcker jag min dotters hårstrån på tallriken... då har sambon suttit och plockat SKORV från dotterns huvud och lagt på tallriken... och jag ser dåligt...

/whine

Skorv

Länk till kommentar

Som en motpol till Lisas fine dining (och för att ge jens mer ammo) så kommer en liten tale av mitt eget matintag ikväll.

Sambon åt varma macks före mig och ställde tallriken på köksbänken... jag tog hennes tallrik & bestick för att slippa mer disk... börjar äta... halvvägs igenom upptäcker jag min dotters hårstrån på tallriken... då har sambon suttit och plockat SKORV från dotterns huvud och lagt på tallriken... och jag ser dåligt...

/whine

Skorv

:shock:

Hade hon flytningar också? Nej, skit i den bagen...:-D

Hur många i den här dagboken har INTE blivit idiotförklarade av Norinder?

TF är väl den senaste som fick smaka infarktens svada.

En merit, som jag ser det.8-)

Länk till kommentar

:shock:

Hade hon flytningar också? Nej, skit i den bagen...:-D

Äsch, orkar inte hitta en smiley som kräks ;-)
Hur många i den här dagboken har INTE blivit idiotförklarade av Norinder? TF är väl den senaste som fick smaka infarktens svada.

En merit, som jag ser det.8-)

Agreed. Tänk att man har blivit en blip på hans radar :mrgreen:
Länk till kommentar

Förlåt, jag har varit en dålig kompis den senaste veckan. Vi får ta en tur till Biljardpalatset för öl och trip report när du kommer hem.
Jens!!! Nu har jag gjort som du sa... skapat ett konto hos NordicBet och börjat betta! :) Jag gick all-in på Entente Orleans - Benetton Treviso. Heja Orleans! (Förresten ska jag till Orleans i januari/februari)

Får jag vara din kompis också, nu när jag spelar på NordicBet? ;-)

Förresten 2, lite mer smygreklam, NordicBet var sjuuuukt mycket snabbare än Expekt att betala ut insättningsbonusen. Mycket bra! :-P

Länk till kommentar

• Skapa nytt...