schoolbook Postad 18 November , 2009 Rapport Postad 18 November , 2009 Alla som skriver i dagboken och kommer och spelar ikväll får en gratisdrink i baren, sponsored by NordicBet-Jennez! Edit: Oooh nej vad synd att du hann före Bison. No drink for you... Har en jobbgrej så jag kan ej garantera att jag kommer, men jag skriver i alla fall så första steget är avklarat.
Jennez Postad 18 November , 2009 Rapport Postad 18 November , 2009 Jahapp, då har man officiellt sålt sin själ till Den Store Satan.
omalley Postad 18 November , 2009 Rapport Postad 18 November , 2009 Jahapp, då har man officiellt sålt sin själ till Den Store Satan. Snajdigt värre! Kommit upp sig i smeten, det är ju inga dussinkändisar du får frottera dig med nu . Kul, och gl!
The Grand Bark Postad 18 November , 2009 Rapport Postad 18 November , 2009 Vem är hela världens hjälte? http://www.tackfilm.se/?id=1258552790494RA30
MikeTime Postad 18 November , 2009 Rapport Postad 18 November , 2009 Jahapp, då har man officiellt sålt sin själ till Den Store Satan.
Jennez Postad 18 November , 2009 Rapport Postad 18 November , 2009 Vem är hela världens hjälte? http://www.tackfilm.se/?id=1258552790494RA30 Lol! Snyggt!
NamMam Postad 18 November , 2009 Rapport Postad 18 November , 2009 vart hittar man passwd till freerollen idag?
Jennez Postad 18 November , 2009 Rapport Postad 18 November , 2009 vart hittar man passwd till freerollen idag? Vilken av dem? Silly Billy är kyckling och nalles korsordsrulle är Kicker. GL!
Crappy Postad 18 November , 2009 Rapport Postad 18 November , 2009 Jahapp, då har man officiellt sålt sin själ till Den Store Satan. Jennez?
MikeTime Postad 18 November , 2009 Rapport Postad 18 November , 2009 Jennez? Ja, det var i alla fall så jag tolkade det.
Hygglo Postad 18 November , 2009 Rapport Postad 18 November , 2009 Håller med, men du kunde väl valt valfri scen ur Femte Elementet i stället.. Multipass
valterego Postad 18 November , 2009 Rapport Postad 18 November , 2009 RE-Milla slår FE-Milla alla dagar
Liza Postad 18 November , 2009 Rapport Postad 18 November , 2009 Ingen som vill ut och äta med mig innan turren ikväll? Me so lonely
MikeTime Postad 18 November , 2009 Rapport Postad 18 November , 2009 Ingen som vill ut och äta med mig innan turren ikväll? Me so lonely Jag vill! Jag vill! (Men är obv på jobbet 25 mil från dig... )
Liza Postad 18 November , 2009 Rapport Postad 18 November , 2009 Jag vill! Jag vill! (Men är obv på jobbet 25 mil från dig... ) Tilt
MikeTime Postad 18 November , 2009 Rapport Postad 18 November , 2009 Tilt För mig ja, i ditt fall snarare klonk.
Liza Postad 18 November , 2009 Rapport Postad 18 November , 2009 För mig ja, i ditt fall snarare klonk. haha vasa? jag äter väl hellre med dig än ensam?
The Grand Bark Postad 18 November , 2009 Rapport Postad 18 November , 2009 Håller med, men du kunde väl valt valfri scen ur Femte Elementet i stället.. Filmen är ju smockfull med små roligheter, finns här i 12 delar om nån inte sett den, vattenmärket i början försvinner efter nån minut. http://www.youtube.com/watch?v=WHw11MfjTJ4&feature=related Milla J är ursprungligen från Ukraina, jag antar dock att du redan har koll på det. Har en tjej till som går in på min lista, nämligen Selene/Kate Beckinsale i Underworld.
Jennez Postad 19 November , 2009 Rapport Postad 19 November , 2009 Bustade givetvis tidigt i turren på Gamblerz. Därefter satte ett riktigt galet jävla cashgame igång, involverande Ola, Jennez, Kraclob, Joanna, senare Syrran, Lisa, Anton och Bison. Det var 5-5 Dealers Choice med följande spel: 5-korts Omaha 5-korts Omaha med två floppar, gemensam turn och river 5-korts Omaha med två floppar, separata turn och river 6-korts Omaha 6-korts Omaha med två floppar, gemensam turn och river 6-korts Omaha med två floppar, separata turn och river 3 Card Brag Mörkpoker Mörkpoker, flest spader vinner, single och double draw Mörkpoker, flest svarta kort vinner, single och double draw Mörkpoker, näst bästa handen vinner Indianpoker (high card i pannan) Texas, indian style (två hålkort i pannan med flop, turn, river) Crazy Pineapple Crazy Pineapple, indian style (tre hålkort i pannan, ett blint kast) Sviten Special (femkorts Omaha + en mörkpokerhand) Brandborn Special (Sex kort, en mörkpokerhand och en 2-7 hand) triple och double draw. Behöver jag säga att jag bustade i cashgamet också?
Liza Postad 19 November , 2009 Rapport Postad 19 November , 2009 Behöver jag säga att jag bustade i cashgamet också? Obv är det bara Bison som är tillräckligt pro för att kunna gå + på sånna hittepåspel Men kul var det iaf.. (*note to selfe* spela aldrig cg igen..)
el_kryddo Postad 19 November , 2009 Rapport Postad 19 November , 2009 Seriöst alltså, folket på klubbarna måste ta Double Trouble till sina hjärtan. Alla får två Holdem-händer och sen vinner den bästa handen helt enkelt, dubbla chanser att klonka. Sen kan man köra Double Trouble with a twist, då får man fyra kort (man kan ju köra 5-6 kort om man vill också) och får konstruera sina två händer själv. Rekommenderas varmt!
Jennez Postad 19 November , 2009 Rapport Postad 19 November , 2009 Seriöst alltså, folket på klubbarna måste ta Double Trouble till sina hjärtan. Alla får två Holdem-händer och sen vinner den bästa handen helt enkelt, dubbla chanser att klonka. Sen kan man köra Double Trouble with a twist, då får man fyra kort (man kan ju köra 5-6 kort om man vill också) och får konstruera sina två händer själv. Rekommenderas varmt! Låter skoj! Vi körde även varianter av Cursivelle (stavning på det?) samt givetvis det ultimata fiskspelet Sökö hi/lo.
sandsater Postad 19 November , 2009 Rapport Postad 19 November , 2009 Jens, en liten rapport från ditt kära Lund. Fellini nära stationen hade jäkligt goda pizzor. Vi lydde dit råd och tog en sväng till Vespa, god pasta men det var ganska stimmigt vid vår plats så vill man ha en djup konversation är det kanske inte stället nr 1. Sen röjde vi på Herkules hela onsdagskvällen. Annars hann vi inte med så mycket, halvlånga dagar på TetraPak. Nu vänder vi hemmåt, men återkommer gärna någon mer gång.
Jennez Postad 19 November , 2009 Rapport Postad 19 November , 2009 Snajdigt! Jag gillar dock inte Fellini så mycket just pga ljudnivån men nu när du säger det kan det vara lite stimmigt på Vespa också. Stortorget/Herkules brukar vara bra. Kul att ni trivdes!
Recommended Posts