Haslo Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Vilken scen tycker ni är den bästa som nånsin gjorts? Försök gärna hitta den oxå så man kan få se. Om ni inte vet vilken ni tycker så kan ni bara posta nån sjukt grym scen. Denna är iaf top3 för mig. Fotot, musiken, fighten, ljudet. Ja allt är helt enkelt så perfekt. Citera
greywolf Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 FaluKorvscenen i fäbodjänta IMHO Citera
TotalFarsa Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Bäst och bäst. Den är väldigt bra iaf... Citera
Absint Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Sitter och tittar på Gladiator just nu och första scenen + några andra scener är riktigt bra imo. Business card-scenen i American Psycho kanske? lol, den här parodin på den scenen är A+ imho. Citera
eurythmech Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Vi har haft den här tråden förr. Jennez klantade sig löjligt mycket. Citera
Big Less Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Jag är mycket filmintresserad och har väldigt bra smak. Jag gillar klassiska mästerverk som Braveheart, Gladiator och Pearl Harbor, men även djupare/svårare filmer som The Machinist, Titanic, The Butterfly Effect och M. Night Shyamalas filmer. Detta är dock min absoluta favoritscen http://se.youtube.com/watch?v=2UqSLGNaupA Citera
Donner Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Den här älskar jag, måste sett den en miljon gånger. Coooooontact! O sen gör vi landningsbana för en 747a mitt i djungeln Citera
gdaily Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Jesus spelar bowling i The Big Lebowski. Hittar inte hela scenen på tuben, men det finns många makeovers av den Citera
Donner Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 5 minuter in när sarah ska fly med hissen. Fick fan gåshud i biosalongen. Citera
gdaily Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Än så länge har alla utom jag gett våldsscener... är killar så enkelspåriga? Citera
asfalten Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 finns hur många fantastiska filmscener som helst att välja mellan i svart katt vit katt Citera
Donner Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Slänger väl in den här då från "Vi hade i alla fall tur med vädret" för att få lite balans. http://www.youtube.com/watch?v=nF9wNwfbc9w 2 minuter in utanför systembolaget. Skulle nästan vilja posta hela fimen som ett favoritklipp Citera
Staahla Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Kelly: "Don't take any shit from them canucks. You're just another wetback crossing the border to play their game. Dean: "They won't catch me." Kelly: "Oh... They'll catch ya." Citera
brainslicer Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Mera hockey... Våld? nääh, bara sport. The Hanson Brothers make their debut. Citera
Haslo Postad 12 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2009 Ok en utan krig, skjutning eller fight. Den här sista ska ni nog inte se om ni inte sett filmen crash då det är slutscenen. Citera
asfalten Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 denna måste ju nomineras ur office space observera att scenen tar egentligen slut vid 0.27 sen är det nån finnig kille som leker dj Citera
brainslicer Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Filmhistoriens bästa zombieförvandling från tragiska lovestoryn Return of the living dead 3. (Julie)Melinda Clarke får mer och mer problem med att hålla zombie hungern i schack. Citera
Falcy Postad 12 Januari , 2009 Rapport Postad 12 Januari , 2009 Svårslagen imo.. Riktig klassiker! A+ Denna är också bra. Citera
Recommended Posts