MikeTime Postad 30 September , 2009 Författare Rapport Postad 30 September , 2009 Okej okej. Jag kan ha ljugit lite. Det var kanske ingen som sa så, men säkert nån som tänkte det.... Hmmpff. Ungefär som när alla tittade innan de satte sig på en stol du nyss använt, rädda för att smittas av några exemplar av Taenia saginata som rymt! Citera
valterego Postad 30 September , 2009 Rapport Postad 30 September , 2009 Hmmpff. Ungefär som när alla tittade innan de satte sig på en stol du nyss använt, rädda för att smittas av några exemplar av Taenia saginata som rymt! Han kan googla. Pris ske Gud. Projektet "Datortek för pensionärer" har gett återbäring. Citera
Klyka Postad 30 September , 2009 Rapport Postad 30 September , 2009 Han kan googla. Pris ske Gud. Projektet "Datortek för pensionärer" har gett återbäring. Lol, att det inlägget mottagit en anmärkning aka gult kort är antingen modereringens lågvattenmärke eller höjdpunkt! (I never knew hur roligt det är att kommentera moderering ur ett utifrånperspektiv) Jag tror på höjdpunkt. Troligen en sjukt snygg levling av aktuell moderator. Jag lyfter på hatten. Citera
MikeTime Postad 30 September , 2009 Författare Rapport Postad 30 September , 2009 Jag tror jag är kär. I Juggler. Citera
LappRoffe Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Postad 1 Oktober , 2009 Helt rätt att varna tjockisen. Han gör reklam för sin egen blogg i alla upptänkliga sammanhang. Nån måtta får det vara. Det där med kepsen är ju bara förnamnet... Jag snackade med grabbarna som stansar registreringsskyltar häromdagen. De hade fått in en ansökan om "PROFFSBLOGGARE" till en reg.skylt... Mycket riktigt var det en speciell Västeråsare som låg bakom tricket. Han fick avslag såklart, eftersom det var för många bokstäver. Då ville han ha "PROFFS" fram och "BLOGGARE" bak. Ge fanskapet rött kort. Så här kan vi inte ha det. Citera
MikeTime Postad 4 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2009 Dags för uppdatering. I måndags åkte vi iväg och lirade en rebuy på en grannklubb. Mkt nöjd med mitt spel - efter en timme hade jag femdubblat stacken. Lirade halvtight och lyckades ta mig till en femteplats som dock inte gav några pengar... Igår var det så dags för ett besök på Ängelklubben i Lkp. Där gick det käpprätt åt h-e. Benny i klubben åkte ut först, därefter Pelle och några platser senare även jag. Nu blir det bara klubbturren på fredag och sen är det livepokeruppehåll hela månaden troligtvis eftersom älgjakten startar nästa måndag. Kommer befinna mig i skogen i princip dygnets alla vakna timmar... Citera
Ängeln17 Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Postad 4 Oktober , 2009 Dags för uppdatering.I måndags åkte vi iväg och lirade en rebuy på en grannklubb. Mkt nöjd med mitt spel - efter en timme hade jag femdubblat stacken. Lirade halvtight och lyckades ta mig till en femteplats som dock inte gav några pengar... Igår var det så dags för ett besök på Ängelklubben i Lkp. Där gick det käpprätt åt h-e. Benny i klubben åkte ut först, därefter Pelle och några platser senare även jag. Nu blir det bara klubbturren på fredag och sen är det livepokeruppehåll hela månaden troligtvis eftersom älgjakten startar nästa måndag. Kommer befinna mig i skogen i princip dygnets alla vakna timmar... Med tanke på er insatts igår hos oss så kanske du skulle ta med alla i er klubb ut i skogen . Han som kom femma var dessutom från Hallsberg och inte Kumla . Citera
MikeTime Postad 4 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2009 Med tanke på er insatts igår hos oss så kanske du skulle ta med alla i er klubb ut i skogen . Han som kom femma var dessutom från Hallsberg och inte Kumla . Blev han bara femma? Shit, han var ju cl när vi åkte... Som sagt - misär! Citera
Ängeln17 Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Postad 4 Oktober , 2009 Blev han bara femma? Shit, han var ju cl när vi åkte... Som sagt - misär! Nästa gång så kan ni ju skicka inköpet så spar ni bensinpengarna Citera
Ängeln17 Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Postad 4 Oktober , 2009 BTW Mike: Jag tycker det saknas lite deg i drickakassan. Det va inte så att du glömde betala för korvarna ? Citera
MikeTime Postad 4 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2009 BTW Mike: Jag tycker det saknas lite deg i drickakassan. Det va inte så att du glömde betala för korvarna ? Körde retroaktiv återbetalning - för varje korv jag åt tog jag tillbaka en tia ur kassan. Åt 26 korvar. Citera
MikeTime Postad 19 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 19 Oktober , 2009 Här har man inte varit flitig med uppdateringarna precis. Å andra sidan har det väl inte hänt speciellt mycket - varken på pokersidan eller nån annan sida... Rullen på PokerWorld växer stadigt tack vare den löjligt låga kvalitén på DoN-spelarna på Cakenätverket. Rekordet var nog igår - lirade en $50-DoN där jag endast spelade två händer (båda var raise på knappen där både SB och BB foldade) och sedan var man itm. Tror vi hann till andra nivån eller nåt... Målet är att öka rullen där, plocka ut deg så det räcker till inköp, käk och ev sidolir på PokerWeekend i Tallin 11-13/12. Runt $850-$1K lär räcka. I veckan var det älgjakt för hela slanten. Jaktlaget (inte jag) lyckades fälla 2 älgar (1 tjur och en kossa) samt ett vildsvin. Själv fick jag omkull två rådjur. Nya tag nu till helgen. Ha det! Citera
MikeTime Postad 3 November , 2009 Författare Rapport Postad 3 November , 2009 Nu har fröken Demirbag blivit lite ledsen i ögat på mig. Stackars liten. Bakgrunden är följande: För ett bra tag sedan skickade jag en vänförfrågan till henne på fb och i tron om att jag var ett av hennes hängivna fans accepterade hon den omgående. För några dagar sedan dimper det ner ett meddelande på fb där hon anklagar mig för än det ena, än det andra... Obv har hon till sist upptäckt att Micke Xxxxxx på fb är samma som MikeTime på pf (troligtvis beroende på att jag ett tag använde samma avatar på båda ställena). Jag bad henne flera gånger att sluta skicka en massa meddelanden, delvis beroende på att de var på sandlådenivå, och istället ta diskussionen öppet här på pf. Det ville / vågade hon givetvis inte. Jag anser att privata pm och meddelanden mellan två användare inte ska läggas ut publikt så det kommer jag inte att göra - du kan andas ut kära Dilba. Däremot hoppas jag att du slutar upp med dina privata meddelanden titt som tätt och istället "pratar" med mig här. Citera
kravmärkt Postad 3 November , 2009 Rapport Postad 3 November , 2009 vad var syftet med att adda henne? Citera
JohnH Postad 3 November , 2009 Rapport Postad 3 November , 2009 Du är allt en liten lurifax ...och du är inte så blyg med att hålla igen vad du tycker om henne. Orsaken att jag inte tiltat ur på dilba, som många andra, är att hon faktiskt är en trevlig prick på riktigt. Jag håller det intrycket högre än texter på nätet. Jag kompenserar dig för denna post med whiskey av bästa sort i Tallin. Citera
MikeTime Postad 3 November , 2009 Författare Rapport Postad 3 November , 2009 vad var syftet med att adda henne? Det var, har jag för mig, i samma veva som Starshärvan. Anledningen var att jag ville se om hon whinade lika mycket på fb, som i sin blogg, om att Stars var så dumma mot henne. (Btw - jag förstår mig inte på offentliga personer som addar alla på fb. Är väl bättre att de har en blogg som är öppen för alla.) Du är allt en liten lurifax ...och du är inte så blyg med att hålla igen vad du tycker om henne. Orsaken att jag inte tiltat ur på dilba, som många andra, är att hon faktiskt är en trevlig prick på riktigt. Jag håller det intrycket högre än texter på nätet. Jag kompenserar dig för denna post med whiskey av bästa sort i Tallin. Jo, har faktiskt hört flera som tycker att hon är trevlig som fan irl. Jag ifrågasätter inte det alls och skulle inte heller bli förvånad om så var fallet (jag har ju faktiskt hört från mängder av folk att t.o.m Jennez är en hyvens prick irl...). Det jag ifrågasätter är hur beter sig i bloggar och förut här på pf. Har man gjort ett misstag när man är en s.k kändis är det ffs lika bra att erkänna istället för att skylla på allt annat och andra. Ja John, whiskyn är ju given! Inte mtp din post utan mtp din båtvinst! Återigen - ett stort grattis mannen, kunde inte hänt en trevligare och skickligare snubbe imo! Citera
rAilFISH Postad 3 November , 2009 Rapport Postad 3 November , 2009 Nu har fröken Demirbag blivit lite ledsen i ögat på mig. Stackars liten. Hur gammal sa du att du var MikeTime? Citera
MikeTime Postad 3 November , 2009 Författare Rapport Postad 3 November , 2009 Hur gammal sa du att du var MikeTime? 19? Citera
rAilFISH Postad 3 November , 2009 Rapport Postad 3 November , 2009 19? Känns som hela du är mer på sandlådenivå än Dilba i detta fall när det gäller facebook-adden och dess anledning. Patetiskt. Citera
MikeTime Postad 3 November , 2009 Författare Rapport Postad 3 November , 2009 Känns som hela du är mer på sandlådenivå än Dilba i detta fall när det gäller facebook-adden och dess anledning. Patetiskt. Ja, det är upp till var och en att tycka. Tror dock du skulle ändra uppfattning om du läst alla PM hon skickat. Var också en av anledningarna att jag bjöd in henne till en öppen diskussion här på pf istället för att få till en mer sansad nivå på "samtalet". Citera
l_skyw4lk3r Postad 3 November , 2009 Rapport Postad 3 November , 2009 Ja, det är upp till var och en att tycka. Tror dock du skulle ändra uppfattning om du läst alla PM hon skickat. Var också en av anledningarna att jag bjöd in henne till en öppen diskussion här på pf istället för att få till en mer sansad nivå på "samtalet". Det här börjar bli intressant. Det enda rätta är att posta konversationen så får vi avgöra. Skynda, jag har bara 40 minuter på mig, sen går jag för dagen. Citera
MikeTime Postad 3 November , 2009 Författare Rapport Postad 3 November , 2009 Det här börjar bli intressant. Det enda rätta är att posta konversationen så får vi avgöra. Skynda, jag har bara 40 minuter på mig, sen går jag för dagen. Kommer inte hända. Citera
l_skyw4lk3r Postad 3 November , 2009 Rapport Postad 3 November , 2009 Kommer inte hända. Så det säger du. Citera
Masken81 Postad 3 November , 2009 Rapport Postad 3 November , 2009 e du 19 på riktigt? Hursomhelst så tycker jag detta va riktigt kul och skall följa denna lustiga batalj med en påse av bonbon(typ kloakslem eller mås-skit) framför datan;) Citera
Recommended Posts