lagge Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Sedan början på denna vecka har det strömmat in en massa nya spelare. Det är kö på alla bord på alla limits upp till NL400. En del fler spelare från Polen verkar det som, men annars en majoritet av Svenskar, Finnländare, Italienare, Israeler, och till viss del ryssar. Förklaring någon? Citera
Mobiero Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Kan inte svara på det själv då jag inte ser någon anledning alls att överhuvudtaget spela där. Glid runt i chattarna och fråga lite Citera
#LOUDmouth# Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 Förklaring någon? Ny partner i nätverket? En ny partner med stor spelarbas? Utan att veta om det faktiskt är någon nyansluten partner så är det väl det mest sannolika. /#LOUDmouth# Citera
Pires Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 nån sajt som tidigare har varit på ipoker har kommit över till b2b. nån sportbettingsite har börjat med poker och valde b2b sen har det tillkommit något mer är anledningarna jag fått höra. detta är dock bara skvaller. men mer folk brukar vara mer värde =) Citera
lagge Postad 9 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2009 Mycket möjligt, står dock inget på 24hpoker.com. Alla kanske bara fick för sig att spela på b2b efter nyår. Typ som ett nyårslöfte haha. Citera
neesco Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 NOIQ kan nog bidra med en del av spelarna skulle jag tro. Citera
lagge Postad 9 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2009 grymt alltså! läser på pokertrackers forum att b2b blir nästa site att kopplas in till mjukvaran, just på grund av att ipoker har anslutit sig till b2b. Citera
Agent Cooper Postad 9 Januari , 2009 Rapport Postad 9 Januari , 2009 grymt alltså! läser på pokertrackers forum att b2b blir nästa site att kopplas in till mjukvaran, just på grund av att ipoker har anslutit sig till b2b. Vad yrar du om? Pokernätverket ipoker är fortfarande ett eget nätverk. Däremot har sajten NoIQPoker bytt från just ipoker till B2B/Entraction. Citera
lagge Postad 10 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2009 Vad yrar du om? Jag skriver att jag läser på ett forum. Citera
DrRoland Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Tyvärr har NoiqPoker rätt mycket rakebackspelare så det är väl oklart om värdet blir så mycket bättre. Citera
jason Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Personligen så kan jag bara säga att jag tycker värdet har blivet mycket sämmre den sista veckan, NoIQ har helt klart bidragit med en hel del spelare, men spelvärdet har minskat betydligt. Så personligen så hade jag iallfall gärna sett att det var som förrut, lite färre spelare men betydligt färre 10-table grinders.. Citera
Prizonic Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Måste hålla med, känns nästan som att det bara är grinders som har tillkommit. Innan var det aldrig kö på borden nästan och nu är det ju ofta 4-5 man i kön till varenda bord för alla 10-tablande grinders inte klarar av att starta upp nya. Citera
gdaily Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 grymt alltså! läser på pokertrackers forum att b2b blir nästa site att kopplas in till mjukvaran, just på grund av att ipoker har anslutit sig till b2b. Urk, jaha då får man skita i B2B om ett tag då. Citera
allt Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Urk, jaha då får man skita i B2B om ett tag då. Varför? PT2 har fungerat fint länge (GameTime+ som HUD om man vill ha det) och även pokeroffice har fungerat bra länge. Citera
gdaily Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Varför? PT2 har fungerat fint länge (GameTime+ som HUD om man vill ha det) och även pokeroffice har fungerat bra länge. Då får man skita i B2B retroaktivt då Citera
lolcatz Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Japp, pokertracker har funnits till B2B i minst ett år. Kanske två (?) Citera
gdaily Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Har 89 vip att grinda in till i morgon bara, så det är lungt. Citera
shortstack Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Har anslutit nyligen(tidigare på Ipoker).Detta har dragit upp trafiken på b2b ganska kraftigt och det lär bli ännu mer.Den 13/1 till 13/2 kör dom ett rakerace som är ganska gynnsamt så det kommer väl att liras flitigt kan man misstänka. Vissa nätverk kör med sk "rakebackförbud" och sånt kan säker få vissa spelare att prova någon ny site och det bidrar i viss mån till ökningen i b2b? Citera
Recommended Posts