Gå till innehåll

Vad har hänt med b2b/entraction


lagge

Recommended Posts

Sedan början på denna vecka har det strömmat in en massa nya spelare. Det är kö på alla bord på alla limits upp till NL400. En del fler spelare från Polen verkar det som, men annars en majoritet av Svenskar, Finnländare, Italienare, Israeler, och till viss del ryssar.

 

Förklaring någon?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nån sajt som tidigare har varit på ipoker har kommit över till b2b.

nån sportbettingsite har börjat med poker och valde b2b sen har det tillkommit något mer är anledningarna jag fått höra.

 

detta är dock bara skvaller. men mer folk brukar vara mer värde =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Personligen så kan jag bara säga att jag tycker värdet har blivet mycket sämmre den sista veckan, NoIQ har helt klart bidragit med en hel del spelare, men spelvärdet har minskat betydligt.

 

Så personligen så hade jag iallfall gärna sett att det var som förrut, lite färre spelare men betydligt färre 10-table grinders..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har anslutit nyligen(tidigare på Ipoker).Detta har dragit upp trafiken på b2b ganska kraftigt och det lär bli ännu mer.Den 13/1 till 13/2 kör dom ett rakerace som är ganska gynnsamt så det kommer väl att liras flitigt kan man misstänka. Vissa nätverk kör med sk "rakebackförbud" och sånt kan säker få vissa spelare att prova någon ny site och det bidrar i viss mån till ökningen i b2b?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...