XXLaphroaig1 Postad 11 September , 2011 Rapport Share Postad 11 September , 2011 Dax igen ? Någon mer än jag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 11 September , 2011 Rapport Share Postad 11 September , 2011 jag hade svårt att logga in förut, verkar va ett ett gäng sitout i turrarna med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 11 September , 2011 Rapport Share Postad 11 September , 2011 Gick ner hos mig också... Testat fler sajter och kan inte logga in på någon. Kallt mitt i pot... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 11 September , 2011 Rapport Share Postad 11 September , 2011 Ringde supporten, verkar som att en stor del av spelarna inte kan logga in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PafPoker Postad 11 September , 2011 Rapport Share Postad 11 September , 2011 "Please be adviced that players are currently not able to log in to the poker clients as from 17:30 CET. This is believed to be an external issue, in Vienna" /Skjut inte budbäraren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 12 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2011 Nere? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Woarda Postad 12 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2011 Verkar så... Var väl på tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 12 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2011 Nere? total krach utkastad från 4 nötbord hejja ongay:evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pold Postad 12 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2011 några framsteg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PafPoker Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 Uppe igen sedan 8:45. Informationen jag fått är att det var ett hårdvarufel som tog ett tag att rätta till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 Disconnectad 3 ggr idag trots stabilt nät. laggar det för er andra också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 14 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2011 Disconnectad 3 ggr idag trots stabilt nät. laggar det för er andra också? 2ggr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PafPoker Postad 25 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2011 We are currently facing an issue with access to poker client. Full details of this issue can be found below:- PRIORITY: P1. INCIDENT OCCURRED (CET): 25-10-2011 10:18:00. WHAT: It is currently not possible to access the poker client. When trying to login the error “unable to login” is displayed. Skjut inte budbäraren osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PafPoker Postad 25 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2011 Nu ska det vara fixat... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 8 November , 2011 Rapport Share Postad 8 November , 2011 Could not verify digital signature. Uppdateringen misslyckades. Testade ladda ned klienten igen utan resultat. Någon mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 8 November , 2011 Rapport Share Postad 8 November , 2011 Japp Edit: Det verkar inte vara alla? Är det bara Bet24? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 8 November , 2011 Rapport Share Postad 8 November , 2011 betfair funkar fint Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 8 November , 2011 Rapport Share Postad 8 November , 2011 heypoker och goalwin funkar ej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luskan Postad 8 November , 2011 Rapport Share Postad 8 November , 2011 Europoker funkar inte heller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 8 November , 2011 Rapport Share Postad 8 November , 2011 Europoker funkar inte heller =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tele Postad 8 November , 2011 Rapport Share Postad 8 November , 2011 Could not verify digital signature.Uppdateringen misslyckades. Testade ladda ned klienten igen utan resultat. Någon mer? Japp exakt samma. Betsafe kör jag f.ö Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gudentor Postad 8 November , 2011 Rapport Share Postad 8 November , 2011 Varken Whitebet eller Betsson funkar heller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmit Postad 8 November , 2011 Rapport Share Postad 8 November , 2011 Japp exakt samma. Betsafe kör jag f.ö Betsafe funkar för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luskan Postad 8 November , 2011 Rapport Share Postad 8 November , 2011 Nu funkar Europoker också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tele Postad 8 November , 2011 Rapport Share Postad 8 November , 2011 Betsafe funkar för mig. Japp det hoppa igång för mig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts