Gå till innehåll

ongame nere??


spiker1977

Recommended Posts

  • Svars 103
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag hade också sjuka problem med alla siter jag spelade. ipoker bara stängdes ner hela tiden och Full tilt frös i säkert 1 timme minst. Trodde först jag hade något fel hemma men sedan så insåg jag att det var något superstrul någon stans. Ganska sjukt att både FT och ipoker gick ner och säkert fler. Ligger alla på samma ställe eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla siter strular någon gång ibland. Störta problemet är dock hur ongame hanterar när något sånthär inträffar.

 

På andra sidor när det crashat under en turnering så har jag fått ett mail där de ursäktar sig och förklarar hur de ska kompensera mig.

 

På ongame måste man själv höra av sig och då först får man svaret från sitt skin att man måste vänta i 24 timmar och invänta en återbetalning.

Om de har kompenserat än så får man inget mail om det utan du måste hålla koll på ditt saldo hela tiden (vilket kan vara svårt om man är en storgrinder). Finns alltså ingen historik där man kan se om en sådan överföring gjorts (inte på mitt skin åtminstone).

 

Har de satt det i system?

De utnyttjar att folk inte orkar tjata fram och tillbaka med supporten eller att folk helt enkelt glömmer av det.

Hur som helst är ongames system väldigt uselt.

 

Det konstiga är att jag efter alla år med problem (clienter som crashar

och servrar som går ner) ändå väljer att spela kvar... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Trubbel för mig också.

 

Det syns ju för fan på klientens utseende att den är labil.

Skulle man få spela 10 minuter på ongame,ftp,entraction,everest och pokerstars vardera och sedan beta på vilken klient som det kommer bli problem med först så skulle man ju garanterat sätta alla sina tillgångar plus lite till på ongame.

Utelämnade boss för att inte göra det svårt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seriöst? Var på bubblan i en turre, kul jul ...

 

Är väl upp till olika skins om hur de kompencerar när det gäller nätverket men eftersom det var knas på hela närverket tycker jag att bör det komma någon slags vettig kompensation från nätverkets sida.

 

Log 2/16 i semibubblan samt inköp till två till turneringarna vandrar någonstans i Ongames privata cyberspace.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...