spiker1977 Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Är ongame nere eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Verkar så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tompa4 Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 inte längre. Funkar nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 12 Mars , 2009 Rapport Share Postad 12 Mars , 2009 Nere igen eller är det Bahnhof som strular? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skaz Postad 12 Mars , 2009 Rapport Share Postad 12 Mars , 2009 Nere igen eller är det Bahnhof som strular? Fungerar utmärkt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vincentblack Postad 12 Mars , 2009 Rapport Share Postad 12 Mars , 2009 Kukar sig som fan för mig, blivit nerstängd mitt uppe i ett par turrar 2 ggr nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stormen_Per Postad 12 Mars , 2009 Rapport Share Postad 12 Mars , 2009 Vilka jävla idioter Ongame är, hur svårt ska det vara att fixa den här skiten???? Inte första gången det händer. Dom har ju inte ont om pengar heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ginelli Postad 12 Mars , 2009 Rapport Share Postad 12 Mars , 2009 Har precis börjat lira igen efter ett par års uppehåll........blev övertalad om att Ongame "was the shit"...men va fan. har ju strulat ganska mycket. Killen som fick mig att köra OG nämnde att klienten skulle uppdateras. Vet någon när, var, hur och på vilket sätt för jag börjar fan tveka. Gino:evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nolll Postad 13 Mars , 2009 Rapport Share Postad 13 Mars , 2009 Den där "stora uppdateringen" har det pratats om i flera år nu, så det är nog inget att vänta på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vasabo Postad 10 Mars , 2010 Rapport Share Postad 10 Mars , 2010 Någon som vet när ongame är upp and running igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GodOfPoker Postad 10 Mars , 2010 Rapport Share Postad 10 Mars , 2010 Updaten tar ca. två timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vasabo Postad 10 Mars , 2010 Rapport Share Postad 10 Mars , 2010 Updaten tar ca. två timmar Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 10 Mars , 2010 Rapport Share Postad 10 Mars , 2010 Kickat igång igen. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 9 April , 2010 Rapport Share Postad 9 April , 2010 Nån som vet nåt om SNG-svängen FR, finns inga bord att anmäla sig på på flera nivåer... Just nu inga 54or, tidigare ikväll inget över 33... Vad händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Seriks Postad 10 April , 2010 Rapport Share Postad 10 April , 2010 Nån mer än jag som har problem att pokerklienten stängs helt plötsligt av efter några timmars spel ? Ruskigt irreterande när man har en massa bord igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henjon Postad 10 April , 2010 Rapport Share Postad 10 April , 2010 Inte på sistone. Har du nån HUD? Min klient har crashat ibland med PT igång. Det verkar som att man alltid bör starta pokerklienten före HUD:en. Ibland låser sig min klient och alla bord också. Låset hävs dock genom att starta aktivitetshanteraren och välja "Växla till" något av borden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Seriks Postad 10 April , 2010 Rapport Share Postad 10 April , 2010 Inte på sistone. Har du nån HUD? Min klient har crashat ibland med PT igång. Det verkar som att man alltid bör starta pokerklienten före HUD:en. Ibland låser sig min klient och alla bord också. Låset hävs dock genom att starta aktivitetshanteraren och välja "Växla till" något av borden. nej inte kört med hud. Trodde först det var fel på datorn så formaterade om men problemet återstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 11 April , 2010 Rapport Share Postad 11 April , 2010 Cash game-servern nere? Kommer åt turrarna, men inte cg. /SK edit: Jaha, nu kom jag in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vasabo Postad 13 Mars , 2011 Rapport Share Postad 13 Mars , 2011 ÄR skiten nere? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 13 Mars , 2011 Rapport Share Postad 13 Mars , 2011 Fungerar för mig men är 3-4st som turas om att vara sitout på ett av mina turneringsbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 13 Mars , 2011 Rapport Share Postad 13 Mars , 2011 Funkar för mig, men som jm-j säger många sitout Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 13 Mars , 2011 Rapport Share Postad 13 Mars , 2011 ÄR skiten nere? ostabilt som fan. samma med flera nätverk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henjon Postad 13 Mars , 2011 Rapport Share Postad 13 Mars , 2011 Jag har åkt in och ut 5-6 gånger nu under senaste 20-25 minuterna. Som nån skrev så verkar det som att vissa spelare har uppkoppling och andra inte. Blir naturligtvis en skön jävla soppa att reda ut för Fjollgame. Inte för att jag tycker synd om svinen det allra minsta... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henjon Postad 13 Mars , 2011 Rapport Share Postad 13 Mars , 2011 ... Cashade i en turre men kommer att kräva refund i alla övriga då jag inte haft nån rimlig möjlighet att spela dem på ett vettigt och rättvist sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 13 Mars , 2011 Rapport Share Postad 13 Mars , 2011 Det verkar vara problem även på Micro och Ipoker. Dessutom laggar skype så det är något större fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts