joka69 Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morr Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 Jag gillar att det blev helt knäpptyst efter Bluwajts post. Tänker alla: "Oh... he did NOT!?!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 Den här tråden är definitivt ev+ för mods. Inga fula ord, bara en massa level. Lite som en officiell levlingtråd där alla kan ventilera. Jag har aldrig levlat och efter den här tråden känner jag inte behovet av att levla. Så.. epicments imho. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 Vad är meningen med att totalt spamma ner och förstöra en tråd? Låt den vara halvt konstruktiv ialf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Njursparven Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
keftwe Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 level 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nickefik Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 Enligt info jag fått så har Blom90 reggat nytt konto på Victor Chandler med namnet SPIGG. Enligt honom så vill han ha en större utmaning och har därför börjat spela NL 0.01/0.02 på beginners tables med $2 på kontot. Först hade han tänkt ha som mål att spela upp till $1.9M, men tyckte lite "been there done that" och att det var lite för lågt satt. Svårt att motivera sig liksom. Målet nu är, som han uttryckte det, "världsherravälde". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nickefik Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 Dealer: Starting a new hand (#1374032198) Dealer: BigdonKey posts Small Blind $0.01 Dealer: SPIGG posts Big Blind $0.02 Dealer: Dealing cards Dealer: BigdonKey raises to $0.04 Dealer: SPIGG raises to $0.16 Dealer: BigdonKey folds Dealer: Winner is SPIGG $0.20 Dealer: SPIGG is the dealer Dealer: Starting a new hand (#1374032756) Dealer: SPIGG posts Small Blind $0.01 Dealer: BigdonKey posts Big Blind $0.02 Dealer: Dealing cards Dealer: SPIGG raises to $0.06 Dealer: BigdonKey raises to $0.18 Dealer: SPIGG calls $0.12 Dealer: Dealing Flop 3c 3s Ah Dealer: BigdonKey bets $0.21 Dealer: SPIGG raises to $0.46 Dealer: BigdonKey calls $0.25 Dealer: Dealing Turn 3c 3s Ah Qc Dealer: BigdonKey checks Dealer: SPIGG checks Dealer: Dealing River 3c 3s Ah Qc Tc Dealer: BigdonKey bets $1.56 Dealer: SPIGG calls $1.56 Dealer: SPIGG shows Two Pair Ac 9d Dealer: BigdonKey shows One Pair Ks 8s Dealer: SPIGG wins with Two Pair 3s 3c Qc Ah Ac $4.40 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kepsen Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 Enligt info jag fått så har Blom90 reggat nytt konto på Victor Chandler med namnet SPIGG. Enligt honom så vill han ha en större utmaning och har därför börjat spela NL 0.01/0.02 på beginners tables med $2 på kontot. Först hade han tänkt ha som mål att spela upp till $1.9M, men tyckte lite "been there done that" och att det var lite för lågt satt. Svårt att motivera sig liksom. Målet nu är, som han uttryckte det, "världsherravälde". han kunde ju åtminstånde börjat med NL10 haha..^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nickefik Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 Grym match just nu med stora stackar på ett av bordet då det här händer: Dealer: SPIGG posts Small Blind $0.01 Dealer: BigdonKey posts Big Blind $0.02 Dealer: Dealing cards Dealer: SPIGG raises to $0.06 Dealer: BigdonKey raises to $0.20 Dealer: SPIGG calls $0.14 Dealer: Dealing Flop Ah 7d 6d Dealer: BigdonKey checks Dealer: SPIGG bets $0.28 Dealer: BigdonKey calls $0.28 Dealer: Dealing Turn Ah 7d 6d 4c Dealer: BigdonKey checks Dealer: SPIGG bets $0.78 Dealer: BigdonKey raises to $4.38 Dealer: SPIGG goes All-in $8.67 Dealer: Dealing River Ah 7d 6d 4c 4d Dealer: BigdonKey shows Full house Ac 4s Dealer: SPIGG shows Two Pair 9h As Dealer: BigdonKey wins with Full house 4d 4s 4c Ah Ac $9.72 Ouch! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nickefik Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 SPIGG reloada inte utan lämnade alla borden. Kan det va så att SPIGG faktiskt är GUL nu? Eller kan han panta några flaskor och deposita igen? Vad ska man göra när man inte kan raila längre? Fan så trist start på helgen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 äh, han är fuskar ju. enda som vi respekterar är folk som går från freerolls->railheaven. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 This thread imo http://www.leechvideo.com/video/view1803596.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nickefik Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 Nyss startat upp igen då den här handen kommer: Dealer: SPIGG posts Small Blind $0.01 Dealer: BigdonKey posts Big Blind $0.02 Dealer: Dealing cards Dealer: SPIGG raises to $0.06 Dealer: BigdonKey raises to $0.30 Dealer: SPIGG calls $0.30 Dealer: Dealing Flop Ah Ac Ad Dealer: BigdonKey checks Dealer: SPIGG bets $0.50 Dealer: BigdonKey calls $0.50 Dealer: Dealing Turn Ah Ac Ad 4c Dealer: BigdonKey checks Dealer: SPIGG bets $0.90 Dealer: BigdonKey raises to $2.55 Dealer: SPIGG goes All-in $3.37 Dealer: Dealing River Ah Ac Ad 4c 4d Dealer: BigdonKey shows Four of a Kind As 4s Dealer: SPIGG shows Full house Ks Kh Dealer: BigdonKey wins with Four of a Kind Ah Ac Ad As 4s $6.70 Förstår inte varför SPIGG hela tiden måste möta de bästa. BigdonKey håller ju på att rensa ur hela NL2, så varför välja att möta just honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
honest99 Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 Behovet av en Gud har alltid varit enormt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
earnie Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 Är *ALLA* pokerrum stängda?edit. ooooopps! glömde imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 BOSS är öppen. BOSS ftw IMHO. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blom90 Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 hej, tråkigt att de e så många pajasar som sabbar tråden. anyway kul att så många har skrivit, har satt in 2 mille nu endast för denne pokerzp3, spelade så dåligt sist mot honom och han hade dessutom några sjuka beats. - som kallar mig för "kämpefisk" osv i media. om jag bustar detta så lär det inte bli mer highstakes spel på ett bra tag från "Blom90", eftersom jag inte vill förlora allt. ska ge er mitt a-game nu ifall ni railar mig, kanske sista gången tack ska ni ha, wish me luck // Blom90 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 hej, tråkigt att de e så många pajasar som sabbar tråden. anyway kul att så många har skrivit, har satt in 2 mille nu endast för denne pokerzp3, spelade så dåligt sist mot honom och han hade dessutom några sjuka beats. - som kallar mig för "kämpefisk" osv i media. om jag bustar detta så lär det inte bli mer highstakes spel på ett bra tag från "Blom90", eftersom jag inte vill förlora allt. ska ge er mitt a-game nu ifall ni railar mig, kanske sista gången tack ska ni ha, wish me luck // Blom90 GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
keftwe Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 hej, tråkigt att de e så många pajasar som sabbar tråden. anyway kul att så många har skrivit, har satt in 2 mille nu endast för denne pokerzp3, spelade så dåligt sist mot honom och han hade dessutom några sjuka beats. - som kallar mig för "kämpefisk" osv i media. om jag bustar detta så lär det inte bli mer highstakes spel på ett bra tag från "Blom90", eftersom jag inte vill förlora allt. ska ge er mitt a-game nu ifall ni railar mig, kanske sista gången tack ska ni ha, wish me luck // Blom90 Kör hårt! Vi hejar på dig! btw. ge oss hela historien från Blom-perspektivet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
conny Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MGRacing Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 Lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 16 Januari , 2009 Rapport Share Postad 16 Januari , 2009 Äg dansken! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts