Pistol Pete Postad 18 Januari , 2009 Rapport Share Postad 18 Januari , 2009 Vad var han uppe på som mest Blom90? 2K till ? Synd att han gick bet en del där, jag älskar "solskenshistorier" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
antonin75 Postad 18 Januari , 2009 Rapport Share Postad 18 Januari , 2009 antonin75 regga sig här 2005-10-15 och har totalt postat 98 inlägg. 53 av dessa i denna tråd. Lite lol. Ja, vad ska man säga... . Jag diggade den här tråden, innan den ballade ur. Nu vill jag aldrig mer se denne Blom på highstakesborden igen, utan hoppas att han använder pengarna till bra saker istället. (förutsatt att han nu la undan lite) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tilttAA Postad 19 Januari , 2009 Rapport Share Postad 19 Januari , 2009 Jag är inte jojje2k. Vart inte han IP-bannad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubblan Postad 19 Januari , 2009 Rapport Share Postad 19 Januari , 2009 Förjävla lång tråd. Orkar inte läsa hela. Kan någon kort sammanfatta hur det har gått för denna blom90? Började tokbra med att dra ut allt och alla och vinna flera mille och sen gulade allt eller? Isf hemskt imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tilttAA Postad 19 Januari , 2009 Rapport Share Postad 19 Januari , 2009 Förjävla lång tråd. Orkar inte läsa hela. Kan någon kort sammanfatta hur det har gått för denna blom90? Började tokbra med att dra ut allt och alla och vinna flera mille och sen gulade allt eller? Isf hemskt imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 19 Januari , 2009 Rapport Share Postad 19 Januari , 2009 Snälla. Snälla. Snälla. Kan alla som inte har ett liv utanför 2+2 behålla sina kattbilder och "roliga" ord för sig själva? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MissNlie Postad 19 Januari , 2009 Rapport Share Postad 19 Januari , 2009 *fel konto* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tilttAA Postad 19 Januari , 2009 Rapport Share Postad 19 Januari , 2009 Snälla. Snälla. Snälla. Kan alla som inte har ett liv utanför 2+2 behålla sina kattbilder och "roliga" ord för sig själva? level? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JagGårGul Postad 19 Januari , 2009 Rapport Share Postad 19 Januari , 2009 Jag var hemma hos blom90 idag o kollade när han lirade lite............ Han har den här låten på när han grindar, vart lite tjatigt till slut ! http://se.youtube.com/watch?v=xyDRbp1ZPp8 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 19 Januari , 2009 Rapport Share Postad 19 Januari , 2009 level? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolzor Postad 19 Januari , 2009 Rapport Share Postad 19 Januari , 2009 Hoppas verkligen inte att någon låser den här tråden, jag är helt övertygad om att ni kommer få ihop Shakespeares verk inom en överskådlig framtid om ni fortsätter i samma takt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 19 Januari , 2009 Rapport Share Postad 19 Januari , 2009 haha de här bilderna är ju guld verkligen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 19 Januari , 2009 Rapport Share Postad 19 Januari , 2009 Snälla. Snälla. Snälla. Kan alla som inte har ett liv utanför 2+2 behålla sina kattbilder och "roliga" ord för sig själva? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 19 Januari , 2009 Rapport Share Postad 19 Januari , 2009 Jag tror att det ska vara tvärtom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 19 Januari , 2009 Rapport Share Postad 19 Januari , 2009 Jag tror att det ska vara tvärtom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Beirut_kid Postad 19 Januari , 2009 Rapport Share Postad 19 Januari , 2009 Jag är inte jojje2k. Vart inte han IP-bannad? cosmo? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 19 Januari , 2009 Rapport Share Postad 19 Januari , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts