Cyll Postad 11 April , 2005 Rapport Share Postad 11 April , 2005 Tänkte bara undra var världens bäste pokerteoretiker Hjort spelar någonstans. Antar att du lirar FL och på nivåer kring 10/20 och 15/30. Eller gissar snarare, för jag har ingen aning egentligen. Nej jag är inte ironisk när jag kallar dig bäste pokerteoretikern. Men jag tvivlar på att du spelar lika rätt som du lär. Tycker för övrigt alla pokerforumister borde lägga lite i rake till Hjort, han lär ju ha lärt en hel del av er i sina dar. Behöver inget nick eller så, bara lite nyfiken på vilka nivåer that's all. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 11 April , 2005 Rapport Share Postad 11 April , 2005 Fick coaching av Hjorten förra veckan när vi var i Amsterdam, förlorade 15bb på mindre än en timme, säger det han är en bluff - han är minst lika dåliga som jag är! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smokey_McPot Postad 11 April , 2005 Rapport Share Postad 11 April , 2005 Bara jag som av namnet på denna tråd fick en viss antydan till filmen Whats Eating Gilbert Grape? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 11 April , 2005 Rapport Share Postad 11 April , 2005 Har personligen läst av lite av hans HH tycker han spelar rätt i de flesta lägena även fast jag inte håller med om allt. Men känns mer som du vill starta ngt eller bevisa ngt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 11 April , 2005 Rapport Share Postad 11 April , 2005 Cyll försöker bara hetsa Men jag är nog skylig gdaily & hjorten lite För inte tala om skalansky. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WeeM Postad 11 April , 2005 Rapport Share Postad 11 April , 2005 nu ska vi inte vara misstänksamma mot gamle Cyllen.. sillen? skämta bara, kul kul. tycker han/du har lagt till dig en alltmer trevlig ton. det är rutti, även fast jag tycker det var rätt kul när det började hetta till lite här på forumet Men för att återgå till frågan så spelar han väl i de trakterna 15/30 20/40 verkar så om man tittar på hans HHs i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaLiik Postad 11 April , 2005 Rapport Share Postad 11 April , 2005 Det finns de som säger att han spelar på $.02/$.04 på Poker Champs. En jag litar inte på källan till det här påståendet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 11 April , 2005 Rapport Share Postad 11 April , 2005 Var lite snälla mot Cyll nu, han använder ju tom. en smiley! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyll Postad 11 April , 2005 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2005 Vill inte hetsa eller något, bara nyfiken. Promise. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyll Postad 11 April , 2005 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2005 Men känns mer som du vill starta ngt eller bevisa ngt.. Känns mer som det är du som vill starta något. Ta det i privv så kan jag ignorera dig lättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 11 April , 2005 Rapport Share Postad 11 April , 2005 Cyll, lugn och fin nu. Det började ju så bra i den här tråden! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyll Postad 11 April , 2005 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2005 lol, jag är lugn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 11 April , 2005 Rapport Share Postad 11 April , 2005 För att svara upp enkelt, om du är nyfiken så testa pm funktionen och orkar inte me att svara ngt mer på denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 11 April , 2005 Rapport Share Postad 11 April , 2005 Nog med OT, kan vi fokusera oss på att spekulera om Hjorten istället! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krissan Postad 11 April , 2005 Rapport Share Postad 11 April , 2005 Fick coaching av Hjorten förra veckan när vi var i Amsterdam, förlorade 15bb på mindre än en timme, säger det han är en bluff - han är minst lika dåliga som jag är! - QoS Om det var 30 BB mindre än en standardförlust så var det väl ändå bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freeman Postad 11 April , 2005 Rapport Share Postad 11 April , 2005 Fick coaching av Hjorten förra veckan när vi var i Amsterdam, förlorade 15bb på mindre än en timme, säger det han är en bluff - han är minst lika dåliga som jag är! - QoS trodde det var teoretiskt omöjligt... att vara sämre än dig men jag kan ha fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyll Postad 11 April , 2005 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2005 Vad elaka ni är mot QoS. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 11 April , 2005 Rapport Share Postad 11 April , 2005 I am the KNUGEN! My skill is beyond all of you! Cyll, dom är elaka för att dom tycker om mig - det är i alla fall vad min mamma sa till mig som barn. - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 12 April , 2005 Rapport Share Postad 12 April , 2005 ar jag den enda pa forumet som verkligen avskyr QoS? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 12 April , 2005 Rapport Share Postad 12 April , 2005 nej, han luktar så illa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 12 April , 2005 Rapport Share Postad 12 April , 2005 Tänkte bara undra var världens bäste pokerteoretiker Hjort spelar någonstans. Antar att du lirar FL och på nivåer kring 10/20 och 15/30. Eller gissar snarare, för jag har ingen aning egentligen. Jag lirar 10-20 på Empire. Har också lirat 10-20 och några kortare 20-40 utflykter på paradise. Egentligen så har jag varit på semester från pokern sen nyår ungefär, så det blir inte direkt något klättrande i nivåerna nu. Har tänkt mig en sommar i spelberoendets tecken och kommer då lägga rätt mycket tid på att spela. Nej jag är inte ironisk när jag kallar dig bäste pokerteoretikern. Men jag tvivlar på att du spelar lika rätt som du lär. Well, jag är definitivt inte den bäste pokerteoretikern någonstans och naturligtvis gör jag mer fel vid bordet än vid skrivbordet. Det är ju en väldig skillnad på att ha 5 minuters och 20 sekunders betänketid och man behöver ju inte bli särskilt känslomässig när man kollar på en HH. Tycker för övrigt alla pokerforumister borde lägga lite i rake till Hjort, han lär ju ha lärt en hel del av er i sina dar. Skulle någon av er känna er sugna på att donera något så kan ni ju skicka pengarna till rädda barnen eller liknande. Det är lite bättre utilitet på pengarna än att skicka dem till en pokerspelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
unreal Postad 12 April , 2005 Rapport Share Postad 12 April , 2005 No offence, hade Hjort varit lika bra som folk här på PF verkar tro att han är hade han lirat 200 400 och inte 10 20. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gfs86 Postad 12 April , 2005 Rapport Share Postad 12 April , 2005 No offence,hade Hjort varit lika bra som folk här på PF verkar tro att han är hade han lirat 200 400 och inte 10 20. Qos,finns det inget dum-filter på de här forumet? No offence btw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 12 April , 2005 Rapport Share Postad 12 April , 2005 Qos,finns det inget dum-filter på de här forumet? Våra användare får tycka precis vad de vill, bara de inte tar till allt för kraftiga personangrepp, eller på annat sätt bryter mot reglerna. No offence, hade Hjort varit lika bra som folk här på PF verkar tro att han är hade han lirat 200 400 och inte 10 20. Hjort är grymt bra på pappret och säkert en hel del sämre IRL pga tidspress. Fö är jag tveksam till att han hunnit spela så mycket att rullen vuxit sig tillräckligt stor för 200/400 om han nu hade velat/vågat testa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Knapp_0 Postad 12 April , 2005 Rapport Share Postad 12 April , 2005 Egentligen så har jag varit på semester från pokern sen nyår ungefär, så det blir inte direkt något klättrande i nivåerna nu. Har tänkt mig en sommar i spelberoendets tecken och kommer då lägga rätt mycket tid på att spela. Men herregud! Under parningssäsongen borde spelandet begränsas till enstaka BJ-sessioner på krogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts