Gå till innehåll

Var spelar Johan Hjort?

Cyll

Recommended Posts

Tänkte bara undra var världens bäste pokerteoretiker Hjort spelar någonstans. Antar att du lirar FL och på nivåer kring 10/20 och 15/30. Eller gissar snarare, för jag har ingen aning egentligen.

Nej jag är inte ironisk när jag kallar dig bäste pokerteoretikern. Men jag tvivlar på att du spelar lika rätt som du lär.

Tycker för övrigt alla pokerforumister borde lägga lite i rake till Hjort, han lär ju ha lärt en hel del av er i sina dar.

Behöver inget nick eller så, bara lite nyfiken på vilka nivåer that's all. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu ska vi inte vara misstänksamma mot gamle Cyllen.. sillen? :D

skämta bara, kul kul.

tycker han/du har lagt till dig en alltmer trevlig ton. det är rutti, även fast jag tycker det var rätt kul när det började hetta till lite här på forumet :D

Men för att återgå till frågan så spelar han väl i de trakterna 15/30 20/40 verkar så om man tittar på hans HHs i alla fall.

Länk till kommentar

Tänkte bara undra var världens bäste pokerteoretiker Hjort spelar någonstans. Antar att du lirar FL och på nivåer kring 10/20 och 15/30. Eller gissar snarare, för jag har ingen aning egentligen.

Jag lirar 10-20 på Empire. Har också lirat 10-20 och några kortare 20-40 utflykter på paradise.

Egentligen så har jag varit på semester från pokern sen nyår ungefär, så det blir inte direkt något klättrande i nivåerna nu. Har tänkt mig en sommar i spelberoendets tecken och kommer då lägga rätt mycket tid på att spela.

Nej jag är inte ironisk när jag kallar dig bäste pokerteoretikern. Men jag tvivlar på att du spelar lika rätt som du lär.

Well, jag är definitivt inte den bäste pokerteoretikern någonstans och naturligtvis gör jag mer fel vid bordet än vid skrivbordet. Det är ju en väldig skillnad på att ha 5 minuters och 20 sekunders betänketid och man behöver ju inte bli särskilt känslomässig när man kollar på en HH.

Tycker för övrigt alla pokerforumister borde lägga lite i rake till Hjort, han lär ju ha lärt en hel del av er i sina dar.

Skulle någon av er känna er sugna på att donera något så kan ni ju skicka pengarna till rädda barnen eller liknande. Det är lite bättre utilitet på pengarna än att skicka dem till en pokerspelare.

Länk till kommentar

Qos,finns det inget dum-filter på de här forumet?

Våra användare får tycka precis vad de vill, bara de inte tar till allt för kraftiga personangrepp, eller på annat sätt bryter mot reglerna.

No offence,

hade Hjort varit lika bra som folk här på PF verkar tro att han är hade han lirat 200 400 och inte 10 20.

Hjort är grymt bra på pappret och säkert en hel del sämre IRL pga tidspress. Fö är jag tveksam till att han hunnit spela så mycket att rullen vuxit sig tillräckligt stor för 200/400 om han nu hade velat/vågat testa det.

Länk till kommentar

Egentligen så har jag varit på semester från pokern sen nyår ungefär, så det blir inte direkt något klättrande i nivåerna nu. Har tänkt mig en sommar i spelberoendets tecken och kommer då lägga rätt mycket tid på att spela.

Men herregud! Under parningssäsongen borde spelandet begränsas till enstaka BJ-sessioner på krogen.

:D

Länk till kommentar