PokerStars_Karl Postad 25 December , 2008 Rapport Postad 25 December , 2008 Hej, Under sista veckan, 24-31 dec, av 2008 kommer vi att på PokerStars göra ett försök att slå ytterligare ett Guinness världsrekord. Dessutom kommer vi att anordna ett antal fantastiska turneringar, bonusar och kontantutdelningar. Festiviteterna har börjat. Utöver världsrekordet för den ‘Största onlinepokerturneringen’ kommer vi fira årets slut med att ge bort pengar, anordna speciella turneringar med adderade pengar i prispotten, höja den garanterande prispotten i Sunday Million till $2,5 miljoner, hålla en uppvisningsturnering för hela Team PokerStars Pro samt höja den garanterade prispotterna i flera av våra stora söndagsturneringar. Under veckan kommer följande hända: * Återinsättningsbonus - 25% upp till $150 För att få bonusen måste du ange koden PS25 i bonuskodfältet i Kassan när du gör din kvalificerande insättning * Guinness Världsrekordförsök Nu har du chansen att spela i den största onlinepokerturneringen i historien och bli en del av ett Guinness världsrekord. Vi siktar på 35 000 spelare, och turneringen har ett inköp om $11 och $500000 i garanterad prispott. * $2.5 miljoner Sunday Million Rubriken säger det mesta, på söndag så är den garanterade prispotten hela $2 500 000 och inköpet är som vanligt $215. * Extra Sunday Million Satelliter PokerStars kör extra FPP-kval till världsrekordveckans Sunday Million med garanterade Sunday Million platser i varje turnering. Se länken nedan för schema och inköp. * $1 miljon Sunday Warm-Up Sunday Warm-Up kommer att ha en större prispott, med en garanterad prispott på $1 000 000. * 10 000 spelare Sit & Gos En serie med 10 000 spelare Sit & Gos, med $10 000 adderat i prispotten till varje Sit & Go kommer att spelas. Inköpet är $1. * Milestone-händer Under veckan kommer vi att dela ut kontanter vid alla Milestone-händer* som delas ut under kontantspel. Spelare involverade i var miljonte hand som delas ut under veckan mellan den 24 dec kl. 20:00 CET och 1 jan kl. 05:59 CET kommer att få kontanter med extra kontanter för våra VIP-spelare. Se länken nedan för tabeller och förklaring om hur mycket pengar som utgår. * Team PokerStars Pro Championship Match På söndag kl. 19:00 CET kommer hela teamet samlas och spela en turnering med mixed 8-format. Topp tre kommer att vinna kontantpriser som PokerStars kommer att skänka till välgörande ändamål å deras vägnar (1a: $15k, 2a: $10k, 3e: $5k). Vinnaren av turneringen kommer även att utses till kapten av Team PokerStars Pro under PokerStars All-Star Weekend, en helt ny lagtävling som kommer lanseras nästa år. För mer information om alla dessa olika händelser och aktiviteter besök gärna följande sida: http://www.pokerstars.se/poker/promotions/world-record-week/?utm_id=5 Har ni frågor svarar vi gärna på dem här. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
cazacu Postad 25 December , 2008 Rapport Postad 25 December , 2008 vart finnes 10,000spelare SnGs? Citera
bodybuilder120 Postad 25 December , 2008 Rapport Postad 25 December , 2008 Edit:a ut alla kända datum mvh Citera
PokerStars_Karl Postad 25 December , 2008 Författare Rapport Postad 25 December , 2008 Hej, cazacu - 10,000spelare SnG kommer att börja visas i lobbyn den 27 december och de startar när 10 000 spelare är registrerade. För att hitta turneringarna, gå till PokerStars lobby och välj ‘Sit & Go’ och ‘Alla’. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
NiklasLa Postad 26 December , 2008 Rapport Postad 26 December , 2008 Har en liten fråga angående att spela på samma IP. Detta står säkert någonstans om man letar noga, men jag känner mig lat och tänkte fråga här Jag och en polare tänkte sitta hela helgen och lira dessa olika events hemma hos mig och undrar hur ni ser på det här med samma IP i samma turnering? Klassas det som concluding eller hur blir det? Tacksam för svar! Citera
petla Postad 26 December , 2008 Rapport Postad 26 December , 2008 Jag skicka samma fråga igår till stars om flera accounts på samma ip: Our software has a security feature in place to prevent users being logged in from the same household from playing together at the same games. Basically, the purpose behind this is to avoid players from possibly sharing information that may compromise the integrity of the game, such as sharing each others' cards. Please note there's no override for that. To this effect, players from the same household are not allowed to play at the same ring game table or Sit & Go with 45 players or less. However, this restriction does not apply to multi-table tournaments or heads-up matches. Do not hesitate to contact us if you need further assistance. Citera
polly04 Postad 26 December , 2008 Rapport Postad 26 December , 2008 10,000spelare SnG - Nu är det den 27:e. Ungefär när dyker de första igång ? Citera
polly04 Postad 27 December , 2008 Rapport Postad 27 December , 2008 Nu börjar den första 10 000 $ Skynda er att anmäla er Citera
Patfor Postad 27 December , 2008 Rapport Postad 27 December , 2008 Världsrekordturren lär bli full, anmälde mig nyss och redan över 32K anmälda. Undrar hur svårt det blir att klonka 1a pris? /Patfor Citera
Alexxzz Postad 27 December , 2008 Rapport Postad 27 December , 2008 haha eller hur, känns som ett lotto, men kul att vara en del av ett världsrekord iaf =) reggade mig precis också till WR-turren o nu ere över 33k spelare, den kommer nog bli full idag! ska lira 2 st 10k sngs också som snart börjar =) Jag diggar verkligen den här veckan! /Alex Citera
sandsater Postad 27 December , 2008 Rapport Postad 27 December , 2008 Snart var väl att ta i, men med lite tur börjar den ena inom ett par timmar. Ska bli kul att se hur många som är sit-out. 900 platser kvar i 35000-turren nu. Den lär väl vara full inom det närmaste. Good luck i alla fall. Det lär väl behövas kan jag tro. Citera
kurtan Postad 27 December , 2008 Rapport Postad 27 December , 2008 Snart var väl att ta i, men med lite tur börjar den ena inom ett par timmar. Ska bli kul att se hur många som är sit-out. 900 platser kvar i 35000-turren nu. Den lär väl vara full inom det närmaste. Good luck i alla fall. Det lär väl behövas kan jag tro. 10000 pers sng igång nu. Ingen sit-out vid mitt bord... Citera
Alexxzz Postad 27 December , 2008 Rapport Postad 27 December , 2008 Jag undrar vad som kommer hända med alla kval som fortfarande liras när WR-turren e full? lirar också 10k sngn som började för 10 mins sen =) hade lite tur o dubblade upp relativt tidigt med JJ mot 1010 /Alex Citera
sandsater Postad 27 December , 2008 Rapport Postad 27 December , 2008 För att undvika irriation borde de ha stängt ner kvalen (som inte är igång). Men jag antar att man får T$ istället. Citera
Alexxzz Postad 27 December , 2008 Rapport Postad 27 December , 2008 Men kolla i lobbyn för turren, just nu är det 35002 spelare anmälda. Är det möjligt att dem accepterar fler spelare än dem utlovat? /Alex Citera
jm_j Postad 27 December , 2008 Rapport Postad 27 December , 2008 Verkar som att satellitkvalare utöver 35000st är dom extraspelarna. Citera
PokerStars_Karl Postad 27 December , 2008 Författare Rapport Postad 27 December , 2008 Hej, Det stämmer. Intresset för turneringen har överstigit även våra höga förväntningar och turneringen är för nuvarande full. Den är, precis som någon påpekade, fylld med mer än 35000 spelare vid denna tidpunkt. Vår turneringsledning diskuterar för närvarande om man kan höja taket till 40000 spelare. Undertiden det här beslutet tas kommer de som har kvalificerat sig till turneringen få vara kvar i turneringen. Om vi bestämmer att maxantalet inte kan höjas kommer turneringen att trimmas ner till 35000 spelare. De som kvalificerat sig sist kommer då att skalas bort. Satelliterna till 'Guiness World Record Attempt [$500k gtd!]' håller på att stängas. Om antalet spelare eventuellt skulle höjas till 40000 kommer dessa satelliter åter finnas tillgängliga. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Alexxzz Postad 27 December , 2008 Rapport Postad 27 December , 2008 @ Pokerstars_karl Om jag köpte in mig direkt i den turneringen när det var 33k spelare, så lär ju inte jag "forslas" bort? dem som forslas bort först måste ju isåfall vara dem som kvalade in när det redan var 35k spelare registrerade? eller har jag fel? /Alex Citera
PokerStars_Karl Postad 27 December , 2008 Författare Rapport Postad 27 December , 2008 Hej Alexxzz, Nä, precis. De som kommer att skalas av är de som har kvalificerat sig efter att 35000 spelare uppnådes. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
eurythmech Postad 27 December , 2008 Rapport Postad 27 December , 2008 max 50k spelare och 700k guaranteed imo Citera
bridge Postad 27 December , 2008 Rapport Postad 27 December , 2008 om 40000 innebär serverkrash eller inte, det är frågan. Citera
Alexxzz Postad 27 December , 2008 Rapport Postad 27 December , 2008 NVM såg att dem valt att sätta 35k spelare som tak, iaf just nu, men jag kan ha fel! har jag fel, ställer jag frågorna i efterhand =) /Alex Citera
asfalten Postad 27 December , 2008 Rapport Postad 27 December , 2008 har dem kval till $11-event? Du behöver nog inte oroa dig om du är en av dem som redan kvalat in sig. Citera
Recommended Posts