Lantash Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 Pga att allt har krachat. Kopierar mitt inlägg från en annan tråd. ----------------------------------------------------------------- Vad händer nu??? Jag satt å lira 1-2 FL $30 i potten. Jag har flush. Bara väntar på att han ska syna min höjning i sista rundan. Då krashar allt!! Är det bara att glöma denna pot? Kommer jag ha lika mycket pengar som innan handen startade eller vad händer? Man får tillbaka det man har satsat. Citera
Slask Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 Pga att allt har krachat. Kopierar mitt inlägg från en annan tråd. ----------------------------------------------------------------- Vad händer nu??? Jag satt å lira 1-2 FL $30 i potten. Jag har flush. Bara väntar på att han ska syna min höjning i sista rundan. Då krashar allt!! Är det bara att glöma denna pot? Kommer jag ha lika mycket pengar som innan handen startade eller vad händer? Man får tillbaka det man har satsat. Ok, tack... Jag tappade alltså £20 i ren vinst. Känns ju inte så kul. Citera
Castro Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 Själv hade jag höjt med AA på ett bord, KK på ett annat och top två paret på rivern på ett tredje bord där jag ställer honom all in och när jag sitter och väntar på synen så kraschar det och man får ingen vinst alls. Så djävla surt. Citera
Skumdum Postad 22 Augusti , 2005 Rapport Postad 22 Augusti , 2005 jag hatar hatar hatar HATTAAAAAR B2B. DOM HAR ETT JÄVLA JOBB o det är att fixa servern... Citera
Crocodile Postad 22 Augusti , 2005 Rapport Postad 22 Augusti , 2005 Tja vafan, om jag fattat det rätt så kör servrarna java likväl som klienten.. borde egentligen skriva om servrarna i C och sen köra skiten på nått bra UNIX system eller Linux samt bygga med failsafe ifall nån av servrarna failerar så transfereras borden till en annan server. Sen är det lite kasst att jag inte får AA lite oftare Citera
Takigawa Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Ngn som kommer in på skiten? Får meddelandet "Cannot connect to server" Citera
tikhal Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 Jag clearar min bonus, sen sticker jag. Det här var det värsta jag varit med om. Synd bara att det finns så frestande bonusar på övriga b2bsiter. Ska det vara så svårt att få ordning på servrarna ? Varför fortsätter folk att spela på skiten ? Citera
callen Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 Jag tycker ni överdriver. Jag lirar iofs mest nattetid och då är det nästan aldrig några problem. Klienten är riktigt bra också, snygg och lättanvänd. Citera
Slask Postad 7 September , 2005 Rapport Postad 7 September , 2005 Dags igen. B2B har inte funkat sen kl 11:45 då jag testade att logga in första gången SUCK Citera
Rille Postad 7 September , 2005 Rapport Postad 7 September , 2005 Lirade till och slutade 12.15 men nu kommer jag precis som du inte in. Citera
Slask Postad 7 September , 2005 Rapport Postad 7 September , 2005 mm vid närmare eftertanke kanske det var 12:45 jag försökte logga in första gången. Men skitsamma, SKANDAL att dom alldrig fixar detta. Citera
HasseA Postad 7 September , 2005 Rapport Postad 7 September , 2005 Har sedan länge slutat lira där. Servern suger helt enkelt. Ladbrokes eller prima är tusen gånger bättre. Otrevlig suport är inte heller ett +.... Citera
Slask Postad 7 September , 2005 Rapport Postad 7 September , 2005 Ja vore det inte för bra signup bonus här och där så skulle jag verkligen inte heller spela på någon B2B site. Fattar dom inte att folk bara tar bonusarna och sedan spelar på något stabilare ställe. Det vore säkerligen hur mycket folk som helst som skulle lira på detta nätverk om bara servarna fungerar som de ska. Citera
DaHustler Postad 8 September , 2005 Rapport Postad 8 September , 2005 Någon som fått svar på varför det inte går att komma in på B2B? Senaste dygnet har jag fått samma meddelande; "Unable to contact server". Citera
Papa Kubo Postad 8 September , 2005 Rapport Postad 8 September , 2005 Får man de meddelandet vid upprepade tillfällen trots att nätet är igång (vilket man kan kontrollera genom att surfa in hos exempelvis 24h eller Heypoker) är rådet att installera om klienten. Citera
DaHustler Postad 8 September , 2005 Rapport Postad 8 September , 2005 Tack, installerade just om skiten och nu fungerar det... stabilt... Citera
Papa Kubo Postad 8 September , 2005 Rapport Postad 8 September , 2005 stabilt... Hehe, not quite. Citera
TANDEMCYKELN Postad 14 September , 2005 Författare Rapport Postad 14 September , 2005 Vänner, I kväll har B2B problem igen. Helt oväntat. Edit: Och man har inte fått igång turneringarna än. Vad oväntat. Citera
joggystyle Postad 14 September , 2005 Rapport Postad 14 September , 2005 kul att det funkar så bra. Tydligen kan endel lira, får hoppas att dom inte startat 75an än. Citera
EricT Postad 14 September , 2005 Rapport Postad 14 September , 2005 Ja de har verkligen problem. Ingen rake har tagits ut ikväll... så känn er som vinnare nu! Citera
TANDEMCYKELN Postad 14 September , 2005 Författare Rapport Postad 14 September , 2005 Ja de har verkligen problem. Ingen rake har tagits ut ikväll... så känn er som vinnare nu! Det roliga är ju att de startar om servern vid 21-tiden. Jag menar, har de över huvud taget någon hjärna? Citera
rosen Postad 14 September , 2005 Rapport Postad 14 September , 2005 ingen rake, vad sjukt, vet inte om det är 24h el alla som står stilla, kan inte heller logga in iaf. 75 väntar de med el så får man pengarna tillbaks, brukar aldrig vara strul med dem. Citera
J_T Postad 14 September , 2005 Rapport Postad 14 September , 2005 25 minuter för omstart, börjar närma sig en timme nu Klart de vill starta om när raken uteblir Citera
Recommended Posts