-mange- Postad 16 December , 2008 Rapport Postad 16 December , 2008 Jag tänkte skaffa ett konto på Pokerstars och om jag fattar rätt så kommer alla VPP nollställas 1 januari 2009. Men hur är det med VIP-nivån? Alltså, om jag reggar mig nu i december och drar in 4000 VPP (GoldStar), behåller jag då den nivån hela januari? Så att jag får 2x FPP, annars om jag reggar mig i januari så kommer jag börja som BronzeStar och bara få 1x FPP. Eller kommer ja i vilket fall som helst att börja januari som BronzeStar och få 1x FPP (alltså VIP-nivån nollställs oxå)? Citera
Rebonius Postad 16 December , 2008 Rapport Postad 16 December , 2008 Alltså, om jag reggar mig nu i december och drar in 4000 VPP (GoldStar), behåller jag då den nivån hela januari? Ja Citera
Lisa87 Postad 17 December , 2008 Rapport Postad 17 December , 2008 Som Rebonius säger. Värt att notera är att du får dubbla FPP's från det att du uppnår det som krävs för goldstar (du behöver alltså inte vänta på att månaden ska vara slut) Citera
PokerStars_Karl Postad 17 December , 2008 Rapport Postad 17 December , 2008 Hej, Precis. Statusnivåerna Silver, Gold och Platinum gäller till slutet på kalendermånaden efter den månad då du blev kvalificerad. Så om du kvalificerar dig för GoldStar i december är du Goldstar till den siste januari. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
-mange- Postad 17 December , 2008 Författare Rapport Postad 17 December , 2008 Tack för svaren. Trodde att vip-nivån bara uppdaterades vid månadsskiftet, men ser nu att det faktiskt står väldigt tydligt på Pokerstars sida att det är så som Lisa87 säger Citera
Recommended Posts