Gå till innehåll

Mest inkompitenta supporten någonsin?


Existing-user

Recommended Posts

Oja, jag spelar på pokerstars och rakar säg $200 för att många månader senare bedra en kille på $10. Låter mycket troligt.

 

Och att pokerstars inte svarar på mail utan kan göra som de själva känner för är det ingen som bryr sig om heller.....

 

men nej, jag spelar 20+3,5 sngs och bedrar en kille på $10, mycket, mycket troligt.

 

Jag menar $10!! Grymma pengar. Klart det är värt att hacka en random killes konto för $10!

 

Det var ett skämt med just den poängen. Jag tyckte din lilla 10 dollares story var så gullig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många veckor ska det behöva ta för att få svar då?

 

Eftersom ni var så säkra på att jag loggat in på någon random killes konto och tagit $10 så borde det inte vara himla svårt att skicka iploggar till mig som bevisar det eller?

 

 

En säkerhetsavdelning behöver aldrig bevisa någonting.

Det är min erfarenhet.

 

För övrigt tycker jag att Stars support sköter sig bra gentemot mig i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skickade detta mail till BET24 igår..

 

Hejsan

>

> Jag behöver städa min dator och ska bla radera alla pokerprogram.

> Dock vill jag gärna spara mina playernotes och dessa lagras väl i

någon fil ?

Kan ni tala om var jag hittar den

 

Tack på förhand

>

> Mvh / xxxxxx

 

Fick detta svar

 

Hej,

 

Jeg er ikke sikker på hvad du mener med pokernotes, men din poker konto er nu lukket.

 

Skulle du have brug for atter at kontakte os henvis da venligst til denne mail-kode LTK143012664643X.

 

Med venlig hilsen,

 

Glenn

Customer Support Agent

Bet24.com

http://www.bet24.com

Free Phone Denmark: 80 88 60 45

Free Phone Sverige: 020 794 734

Free Phone Norge: 800 132 72

Åbningstider for support: 09-21 hele ugen

 

 

Jag ställer alltså en oskyldig fråga och får mitt konto spärrat.

Nu 14 timmar senare har jag fortfarande inte fått något svar från supporten och kontot är fortfarande spärrat.

Säkert inte mest inkompetent , men lite humor är det ju i alla fall.

 

Så går det när man är otydlig...

 

Hahahah! Classic!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En säkerhetsavdelning behöver aldrig bevisa någonting.

Det är min erfarenhet.

 

För övrigt tycker jag att Stars support sköter sig bra gentemot mig i alla fall.

 

kanske, men att inte skicka loggar är uselt, det gav iaf en eventuellt drabbad (fd) kund chans att förstå vad som hänt, åtgärda och skydda sig även fast just poker kontot stängs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En säkerhetsavdelning behöver aldrig bevisa någonting.

Det är min erfarenhet.

 

För övrigt tycker jag att Stars support sköter sig bra gentemot mig i alla fall.

 

Jaha, så för att stars support sköter sig bra mot dig så ska de hyllas eller? svs skötte sig bra mot de 6 spelarna som fick mer pengar i SM. Dags att hylla svs då eller?

 

Bojkotta stars säger jag. Sjuk inkompetens.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Jag kan inte kommentera ett enskilt fall här då jag inte kan ge upplysningar om konton till tredje part (dvs alla ni andra som läser här).

 

Men det är inte så att vi inte svarar på emails skickade till oss. Däremot tar det här typen av ärrende och utredning som genomförs av vår säkerhetsavdelning lite längre tid än ett "vanligt" supportärrende.

 

Vi uppskattar ditt tålamod men kan försäkra dig om att du kommer att få svar på dina email så fort de har hanterats av de som har hand om ditt ärrende.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Men om Existing-user ger dig/PokerStars fullmakt/befogenhet att lämna upplysningar om konton till tredje part då? (Existing-user häver sitt sekretesskydd för detta ärende?) Kan det fungera?

 

Vi vill alla veta. Det ligger i vårt intresse att få veta hur bra/dåligt PS behandlar sina kunder. Om PS är chicken väljer ni att tiga, men samtidigt får ni dåligt (eller iaf sämre) rykte :) Who dares wins! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte hur det är med alla andra supporter. Men en sak jag gillar med pokerstars, är att efter jag spelat som en sopa och skrev ngt milt sagt frustrerat om riggning o...tja ni kan visan.

och sade upp bekantskapen med gud människorna och pokerstars i synnerhet, så kommer ett vänligt svar med en hel del tips och saker att tänka på. Inte bara ett "beklagar" mm mm. Utan en välskriven "mini grundkurs" i poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Skickade detta mail till BET24 igår..

 

Hejsan

>

> Jag behöver städa min dator och ska bla radera alla pokerprogram.

> Dock vill jag gärna spara mina playernotes och dessa lagras väl i

någon fil ?

Kan ni tala om var jag hittar den

 

Tack på förhand

>

> Mvh / xxxxxx

 

Fick detta svar

 

Hej,

 

Jeg er ikke sikker på hvad du mener med pokernotes, men din poker konto er nu lukket.

 

Skulle du have brug for atter at kontakte os henvis da venligst til denne mail-kode LTK143012664643X.

 

Med venlig hilsen,

 

Glenn

Customer Support Agent

Bet24.com

http://www.bet24.com

Free Phone Denmark: 80 88 60 45

Free Phone Sverige: 020 794 734

Free Phone Norge: 800 132 72

Åbningstider for support: 09-21 hele ugen

 

 

Jag ställer alltså en oskyldig fråga och får mitt konto spärrat.

Nu 14 timmar senare har jag fortfarande inte fått något svar från supporten och kontot är fortfarande spärrat.

Säkert inte mest inkompetent , men lite humor är det ju i alla fall.

 

Så går det när man är otydlig...

 

 

Detta kan fan inte vara sant? Visst, vet alla att pokersupporten är några steg efter, men såhär illa?

 

Iaf, jävlar sånt roligt skratt till morgonkaffet! Helt otroligt. finns det en kategori på pf där dom roligaste inläggen hamnar, så borde detta matcha.

 

Givetvis inte roligt för dig just då, men nu antar jag du skrattar :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Hej,

 

Det var en bra fråga.

 

Existing-user får gärna klistra in vårt senaste email om han så önskar och/eller vill berätta.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

 

 

Posta upplösning du annars. Skulle det va hemligt kunde han väl pm:at dig eller vänt sig direkt till supporten via mail, inte gnällt på ett forum o sen skita i att berätta vad felet berodde på o vems fel det var.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...