Bluwajt Postad 7 December , 2008 Rapport Postad 7 December , 2008 Får inget svar av FTP-representanten så testar här om nån kanske vet. 1. Om man sätter in runt minimum ($50) med visakort, kan man då ta ut max ($2.5k) då? Kan man ta ut direkt, alltså om jag sätter in nu, kan jag begära uttag med visa så fort pengarna kommit in då? 2. Det går fortfarande att ta ut till bank va? Nån som vet vad gränsen ligger på nu för tiden och hur man ska göra för att ta ut till bank (ligger ju inte med bland uttagsmöjligheter i cashiern). Mejla support och begära eller? Citera
Rebonius Postad 7 December , 2008 Rapport Postad 7 December , 2008 2. För mig finns altenativet att ta ut till bank, men har aldrig gjort det (gular ju alltid obv ^^) Under withdrawal / more withdrawal metods / local bank transfer Står att det ska ta 3-5 bankdagar efter att det har blivit godkänt Citera
Bluwajt Postad 7 December , 2008 Författare Rapport Postad 7 December , 2008 2. För mig finns altenativet att ta ut till bank, men har aldrig gjort det (gular ju alltid obv ^^)Under withdrawal / more withdrawal metods / local bank transfer Står att det ska ta 3-5 bankdagar efter att det har blivit godkänt hehe Fick iaf svar från FTP-rep nu och går tydligen inte att ta ut till bankkonto för svenska spelare. Lottofinnar Citera
Recommended Posts