Gå till innehåll

Starfitter - låsning


Starfitter

Vad bör hända med Ferna?  

65 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad bör hända med Ferna?

    • Lifetime ban, detta är ett seröst forum!
      15
    • Litet slag på fingrarna med bann så han sköter sig!
      12
    • Unlock him no ffs han är ju FERNA!
      17
    • Ferna är ju anledningen till att man ens har pf, släpp honom fri!
      21


Recommended Posts

  • Svars 2,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

lmao :-P Jag tycker iof inte hon är snygg, man ska vara bra jävla wt för att skaffa silikon när man är ~20 år 2009

 

 

 

I hässleholm, vart bor du? Lund?'

Jag kan dra ihop grindstuga när som i min lägenhet. Kan dra ner sammejao också. Vet inte vilka fler som är skåningar på forumet men kan nog trycka in några fler om nån är intresserad

 

Sugen, bor i hbg och kan hålla i grindstuga i min lägenhet också för alla som är sugna. Lär ju bli utgång också, eventuellt kanske samme kommer ner en sväng i augusti kanske skåneträff då?..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns som att det blir att samordna lite hör och dra en sjuk ev+ grindstuga som de snapphanar vi är!

 

Tack som fan för svaret Meta jag ska ta en lååång titt på hotell och flyg. Som det ser ut nu kostar ju ett flyg t o r typ 15 kebaber men antar det går att få mycket billigare om man kan tänka sig vänta tills närmare avresa?

 

Ang bloggen så har jag inte läst en mening i den utan mest bara bläddrat så vad läsvärdheten anbelangar har jag ingen aning ;)

 

Lägger till en högklassig bild från min 20års fest där även Spädis är med :-)

 

62142356560902429049802.th.jpg

 

 

För övrigt i mitt lilla liv så har jag inte spelat poker på hela helgen och är BE över nästan 20k händer sen jag började spela på b2b.

Jag har blivit kontaktad av en ny handbollsklubb som jag ska och träna med den 3e. Ska bli roligt och skönt att inte ha samma press som när jag blev ägd på h43s träning. Nu är det Eslöv som gäller och dom lirar i 1an så med lite träning och en ordentlig bit av magen bortjobbad ska jag nog kunna göra mig :)

 

Får se om jag spelar något ikväll när kvinnan sover och bara kissarna är vakna. Om så är faller lovar jag att lägga upp en hand som ni ska få klura på!

 

over and out! / Mr snuggles and the chipmunks! HEEEMAN!8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oki, mellanstora bröst är väl skönare att ta på, men då har de ju sällan en spinkig och fin kropp i övrigt :roll:

 

Allt är relativt? Mellanstora för den ena är kanske stora för någon annan? Jag vet inte hur min personliga skala ser ut riktigt ens :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du spelat handboll i karlskrona, och isf känner du till någon magnus nilsson? tror han är 84 och ska ha spelat i a-laget där ett bra tag. Slutade dock för något år sedan och flyttade till hbg.

 

Jepp har spelat lite med mange. Var dock precis när vi kom upp och började spela lite med seniorerna så har nog bara lirat ihop en säsong i U-laget i div 3 :)

Han har ju huserat en del i kna utöver det, allmänt skön kille imo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jepp har spelat lite med mange. Var dock precis när vi kom upp och började spela lite med seniorerna så har nog bara lirat ihop en säsong i U-laget i div 3 :)

Han har ju huserat en del i kna utöver det, allmänt skön kille imo

 

Ah, jobbade med honom i 1,5år i helsingborg på en go krog, och får hålla med om att det är en riktigt skön kille. Dock flyttade han till norge precis och tjänar tydligen stor kovan där. Världen är liten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah, jobbade med honom i 1,5år i helsingborg på en go krog, och får hålla med om att det är en riktigt skön kille. Dock flyttade han till norge precis och tjänar tydligen stor kovan där. Världen är liten.

 

jepp han sa att han skulle det. Träffade han i karlskrona precis innan han skulle åka upp.

Ja fy satan va liten den är. Kan ju knappt åka någonstans utan att hitta någon man känner/koppling till någon man känner :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick plussa idag och efter denna blir det en wii-session med flickvännen och sen en liten promenad :)

 

Entraction $100.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 203043

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

BB: $162.83

UTG: $172.85

MP: $224.45

Hero (CO): $245.10

BTN: $104.27

SB: $110.88

 

Pre Flop: ($1.50) Hero is CO with Q :diamond: Q :heart:

1 fold, MP raises to $5, Hero calls $5, 3 folds

 

Flop: ($11.50) 5 :diamond: 6 :heart: Q :spade:(2 players)

MP bets $11.50, Hero calls $11.50

 

Turn: ($34.50) J :club:(2 players)

MP bets $34.50, Hero raises to $72, MP raises to $207.95, Hero calls $135.95

 

River: ($450.40) 8 :club:(2 players)

 

Final Pot: $450.40

MP shows J :heart: J :spade:

Hero shows Q :diamond: Q :heart:

Hero wins $447.40

(Rake: $3.00)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade nyss en diskussion på ett annat forum där lite folk av någon anledning började diskutera det kvinnliga könets utseende. Kunde inte låta bra att klippa och klistra den bästa beskrivningen(av en hemlig forumit ofc):

 

den rostbiff jag förtärt i mitt enkla liv har varit i ngn brun nyans på utsidan och i det yttersta lagret för att sedan bli lite gråaktig i mellanlagret och slutligen övergå till en röd/rosa nyans i mitten. brun eller grå fitta tycker jag känns ganska avtändande och jävligt udda, lite skär är väl pretty std och fresh?

 

 

:mrgreen: :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fi är random och har gjort en del spewiga spel på de får händer jag sett..

Dåligt?

 

Entraction $100.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 205890

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

SB: $100.00

BB: $248.91

UTG: $136.34

MP: $85.65

CO: $116.83

Hero (BTN): $188.26

 

Pre Flop: ($1.50) Hero is BTN with A :heart: J :spade:

1 fold, MP calls $1, CO raises to $4.50, Hero calls $4.50, 1 fold, BB raises to $19.50, 2 folds, Hero calls $15

 

Flop: ($45.00) Q :diamond: 5 :diamond: J :heart:(2 players)

BB bets $22.50, Hero calls $22.50

 

Turn: ($90.00) 9 :heart:(2 players)

BB bets $206.91, Hero folds

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad lirar du för nåt då? :) Och var i HBG?

 

Lirar smallish stakes texas, sen är några snglirare och några donks, hyr atm en lägenhet på handelsmans gatan över sommaren till oct som vi svinar oss lite i med fester och poker. HJÄRTLIGT välkommen. Sen efter oct blir det tbx till tågaborg, blir ev några grindstugor där också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirar smallish stakes texas, sen är några snglirare och några donks, hyr atm en lägenhet på handelsmans gatan över sommaren till oct som vi svinar oss lite i med fester och poker. HJÄRTLIGT välkommen. Sen efter oct blir det tbx till tågaborg, blir ev några grindstugor där också.

 

Låter najs (speciellt delen med svinandet)! Är så jävla jobbigt i längden att sitta ensam inne i mörkret och trycka på massa knappar :) Kommer hem om någon månad som sagt så jag återkommer då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fold pre.

Håller med där.

Känns som en sån där hand där man synar preflop/flop för att man tror man har bästa handen, men vet att fi kommer panga turn, och då har man ändå ingenstans att ta vägen med andra paret.

Såna lägen är det nog lika bra att folda tidigt om man inte känner sig stark nog för att pusha turn (även om man inte alltid pushar ändå).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...