Gå till innehåll

Starfitter - låsning


Starfitter

Vad bör hända med Ferna?  

65 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad bör hända med Ferna?

    • Lifetime ban, detta är ett seröst forum!
      15
    • Litet slag på fingrarna med bann så han sköter sig!
      12
    • Unlock him no ffs han är ju FERNA!
      17
    • Ferna är ju anledningen till att man ens har pf, släpp honom fri!
      21


Recommended Posts

lmao :-P Jag tycker iof inte hon är snygg, man ska vara bra jävla wt för att skaffa silikon när man är ~20 år 2009

 

 

 

I hässleholm, vart bor du? Lund?'

Jag kan dra ihop grindstuga när som i min lägenhet. Kan dra ner sammejao också. Vet inte vilka fler som är skåningar på forumet men kan nog trycka in några fler om nån är intresserad

 

Jag är riktigt mycket skåning. Bor dock ungefär så långt ifrån Hässleholm man kan komma i vårt lilla landskap om min geografikunskap inte är åt helvete!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag är riktigt mycket skåning. Bor dock ungefär så långt ifrån Hässleholm man kan komma i vårt lilla landskap om min geografikunskap inte är åt helvete!

 

Mycket riktigt. Men skåne har ju så bra tågtrafik så går fort att ta sig hit ändå skulle jag gissa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lmao :-P Jag tycker iof inte hon är snygg, man ska vara bra jävla wt för att skaffa silikon när man är ~20 år 2009

 

Är man platt så det ju inge fel, istället borde hon få plastikoperationsbidrag om tjejen är snygg också ;-)

 

silikonboobs >>>>>>> planka

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är man platt så det ju inge fel, istället borde hon få plastikoperationsbidrag om tjejen är snygg också ;-)

 

silikonboobs >>>>>>> planka

 

Nja, vet inte om jag håller med. Visst, är väl kanske roligare att dra hem en sån efter krogen men skulle aldrig kunna vara tillsammans med den sortens tjejer som skaffar silikon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, vet inte om jag håller med. Visst, är väl kanske roligare att dra hem en sån efter krogen men skulle aldrig kunna vara tillsammans med den sortens tjejer som skaffar silikon

 

Generellt håller jag med dig, men det finns ju olika anledningar bakom silikon. Om en tjej med självförtroendeproblem som inte har några bröst alls kan jag förstå det, men det är ju absolut WT att pumpa brösten om man har kupor alls typ.

 

Var ju tvungen att läsa bloggen lite också, och det här var typ det roligaste jag läst på länge:

 

Beställde hem en grej som ska vara väldigt bra för huden! som har ett blått ljus.. Tekniken går ju enormt mycket framåt, Finns en med rött ljus som tar bort rynkor..

 

Den jag beställde slätar ut huden bla... Kostar 2600 kr..

 

Får hoppas den är värd priset..

 

Verkar lagom smart brud det där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...