emilsss Postad 29 November , 2008 Rapport Postad 29 November , 2008 Vad har ni för erfarenhet av uttag från ert Party Poker-konto? Jag syftar främst på uttag till Neteller. Citera
jason Postad 29 November , 2008 Rapport Postad 29 November , 2008 Vad har ni för erfarenhet av uttag från ert Party Poker-konto?Jag syftar främst på uttag till Neteller. ....att det fungerar bra efter att man fått det verifeirat vid första uttagning. Citera
Candolim Postad 30 November , 2008 Rapport Postad 30 November , 2008 Där tycker jag Party är kanon, har alltid pengarna på Neteller inom 2h. /Candolim Citera
Akumila Postad 1 December , 2008 Rapport Postad 1 December , 2008 Vad har ni för erfarenhet av uttag från ert Party Poker-konto?Jag syftar främst på uttag till Neteller. Det brukar gå väldigt snabbt kan jag också intyga. Allt annat på Party är skit. Citera
Fiddy Postad 26 September , 2009 Rapport Postad 26 September , 2009 Istället för att starta en ny tråd ang uttag från party så haffade jag denna Jag ska göra ett uttag nu och märkte att man kan ska skriva belopp som är i us dollar, sen längre ner kan man välja valuta. Om jag väljer usd visst är det då banken som tar en avgift för växling och tvärtom ifall jag väljer sek att party växlar till deras kurs? Vilket är bäst att välja som valuta sek eller usd? /Matte Citera
slaskpoker Postad 26 September , 2009 Rapport Postad 26 September , 2009 jag skickade iväg det som usd när jag lirade där, swedbank skötte då växlingen och jag va nöjd med kursen, fick lite mer pengar så än om jag låtit party växla Citera
Recommended Posts