tamtaram Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 http://forumserver.twoplustwo.com/54/poker-beats-brags-variance/dont-you-hate-when-they-say-ty-38508/ PokerStars No-Limit Hold'em, $0.50 BB (8 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: 2+2 Forums) UTG+1 ($53.35) MP1 ($89.55) MP2 ($102.70) CO ($54.15) Hero ($58.95) SB ($147.45) BB ($27.10) UTG ($78) Preflop: Hero is Button with T:club:, K:heart:. 5 folds, Hero raises to $2, SB calls $1.75, 1 fold. Flop: ($4.50) J:heart:, A:diamond:, 3:club: (2 players) SB checks, Hero checks. Turn: ($4.50) Q:diamond: (2 players) SB bets $2, Hero raises to $6, SB calls $4. River: ($16.50) 2:club: (2 players) SB checks, Hero bets $50.95 (All-In), SB said, "ty", SB calls $50.95. Final Pot: $118.40 Results in white below: Hero has Tc Kh (straight, ace high). SB has 5s 4h (straight, five high). Outcome: Hero wins $118.40. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Libertad Postad 23 Januari , 2009 Rapport Share Postad 23 Januari , 2009 Haha, ingenting. Men så har jag heller inte varit med om det särskilt många gånger. Kanske spelar jag för låga stakes för att göra annat än att sucka lite, tänka "oh well" och spela vidare när jag blir utdragen. Eller, så är jag pro. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wondR Postad 30 Januari , 2009 Rapport Share Postad 30 Januari , 2009 var lite nervös, så satt och bet på en bläckpenna. Åkte på ett äckligt bad-beat och i frustration bet jag till... Tyvärr så gick bläckpennan sönder och det rann ut bläck i munnen på mig och lite på läpparna... Kan tänka mig att jag såg rätt dum ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sille Postad 12 Februari , 2009 Rapport Share Postad 12 Februari , 2009 Intressant tråd Är tydligen rätt lugn jämfört med många här Har slått näven i en masonit(?) dörr så de blev ett stor "hål".... var när jag bodde hemma under sommaren också... "Anders vet du hur de blev ett hål i dörren..." "ehh nae.." Sen har jag slått näven i bordet några gånger så de är en spricka i mitten av skivan, är nåra mm kvar och lite förstärkt längst upp så de håller endå Har insett att man bara förlorar på att bli förbannad, de borde många i denna tråd också göra Bästa sättet att hämnas är ju att ta deras pengar, inte tilta bort ens egna! Men de är lättare sagt än gjort, men de går! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 12 Februari , 2009 Rapport Share Postad 12 Februari , 2009 Förra våren när det gick rätt segt hade jag en extra seg dag där jag avslutade sista sessionen med att stänga ner, gå till köket och leta upp ett par passande tallrikar, ta på mig skor och gå ut i natten och kasta sönder tallrikarna. Dock har jag aldrig öht reagerat på "ty" i chatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 12 Februari , 2009 Rapport Share Postad 12 Februari , 2009 hand "ty" "sopa" "utvecklingsstörd" "mongolid" "retard" Är i fallande ordning mina vanligate uttryck i chatten. De är vidare mina svar om någon skriver "ty" till mig. Gillar inte att slå på/sönder materiella ting. Fast om jag stackar någon deep finns bara ett. "wpsir" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 12 Februari , 2009 Rapport Share Postad 12 Februari , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 13 Februari , 2009 Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 Förra våren när det gick rätt segt hade jag en extra seg dag där jag avslutade sista sessionen med att stänga ner, gå till köket och leta upp ett par passande tallrikar, ta på mig skor och gå ut i natten och kasta sönder tallrikarna. Dock har jag aldrig öht reagerat på "ty" i chatten. l o l jävligt bra idé om man är tiltad faktist, speciellt med tanke på att jag har ikeas 5kr tallrikar, bättre kasta bort 50 kr porslin är 50k på tilt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sTARVIN89 Postad 13 Februari , 2009 Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 Själv brukar jag skriva TY när jag hittar tvåoutarn på river, dettiltar de flesta på Inte många saker som tiltar mer än det , kanske om du sitter ut handen efter... hahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 13 Februari , 2009 Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 guldläget när man har AK på AK7 bräda och får in mot 77 och klonkar kåken på river skriva "lol fish" och sedan "ty". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Miami Postad 13 Februari , 2009 Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 guldläget när man har AK på AK7 bräda och får in mot 77 och klonkar kåken på river skriva "lol fish" och sedan "ty". Ja det är klass det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
uo Postad 13 Februari , 2009 Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 ASG! F*n, va roliga saker folk gör. Visst kan jag sitta och svära och greja framför datorn, möjligen hota skärmen genom att "hötta med näven". Men att slå sönder massa saker, även levande sådana, eller fantisera om diverse hemskheter om motståndarna och deras familj. Spelar ni inte på för hög nivå om ni blir så arga? Tror jag ska börja skriva ty oftare hahahahaha satt och garva i 2 minuter åt det där. Hota skärmen, haha fullkomligt episkt!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 13 Februari , 2009 Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 Jag reagerar aldrig hårt på någonting, är väldigt känslokall och skrattar för det mesta åt dessa filurer. Det är roligt som fan att läsa igenom den här tråden och se vilka jävla problem folk har. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sit_and_go Postad 13 Februari , 2009 Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 En och annan lårkaka på mig sj har jag väl ordnar pga pokern Skulle jag slå sönder nåt skulle sambon inte tillåta mig att sitta vid datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scoob Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Herregud. Jag mår dåligt när jag läser det. Hade jag gjort något sådant hade jag aldrig kunnat förlåta mig själv. Det hade suttit kvar resten av livet. antagligen har du; 1. en väldigt liten bror. 2. En trevlig bror. 3. Ingen bror. Uppenbarligen pluggar du dessutom juridik. Inte fan kan du bryta armen på folk. Själv har jag en bror som gärna hånskrattar åt mina utdragningar, ju värre desto råare skratt. Har inte brytit armen på han än, däremot raderat hans gigantiska porrarkiv han byggt på sen tidig pubertet. Fyfan vilken sweet känsla. Annars e det mest trådlösa möss, nån laptop o en del porslin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
majasfar Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Jösses...Skulle ge vad som helst för och se någon ställa sej upp o slita sönder t-shirten man spelar i:-) Har lämnat 2 personer ja skulle skjutsa hem från en turnering när ja förlora en pott på 6000 i cashgame efteråt.A-A mot K-K Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Fan vad folk tiltar. Jag tycker jag är ganska hetlevrad av mig. Skulle dock aldrig få för mig att ha sönder något dyrt även om en snabb snilleblixt slagit mig för någon sekund att kasta 30"arn i golvet ett par ggr. Allt som allt har det bara blivit ett par tangentbord. Tangentborden såg ganska roliga ut efter ett tag då bara de allra viktigaste knapparna som man verkligen behövde satt kvar och man hittade tangenter i månader efteråt runt om i rummet. Sjuk tilt när tangenterna flugit iväg och man inte hittar de man behöver också Något som däremot går sönder är min högerhand som då och då dunkas i musmattan nu när DiNovo tangentbordet är lite för fint för att slå på. Jag är konstant öm i en knöl nära handleden och det blir bara värre och värre. Svordomar och hoppen upp ur stolen följt av en liten tur i vardagsrummet där jag sliter mitt hår hör dock till vardagsmat. Fyfan om någon skulle filma under en tiltsession, vad löjlig man ska se ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machmalo Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Under influens av tilt har jag bl.a. brytit itu en laptop i två delar, smällt igen en annan laptop så hårt så att hårddisken och moderkortet pajade, haft sönder två möss och smällt igen en microvågsugn så hårt att den gick sönder. I övrig har det förekommit diverse hål i dörrar och trasiga glas. Edit: Kom på att jag även haft sönder en glasruta och kastat ut två stolar från balkongen (jag bor på sjunde våningen). När jag väl tiltar så TILTAR jag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wortex557 Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 min lista: 1st laptop 1st dvd-brännare 3st tangentbord 1st stol (då började min lillebror gråta av rädsla) xx st dricksglas (fler än 10) x st kaffemuggar (mindre än 10) 2 st skadade tapeter( av glasen ) 1st databord 2st tv-dosor 1st keps 1st spegel 1st nedriven hatthylla xx st brutna galgar Kommer inte ihåg mer just nu,men noterbart är att jag INTE haft sönder en endaste mus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jonlin0517 Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Hmm, har pajjat en stol men polarn kasta min laptop när han fick prova en 2.5$ sng och förlora efter han ställde in med Q 4 på 2 4 10 10 och fick syn av 10 7......... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Finns det några här som är riktigt seriösa och ändå slänger saker i golvet av vrede och grejer? Menar, vilket jävla helvette. Låt säga 3k händer om dagen? Hinner hända rätt mycket på en vecka då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Hur många saker har du demolerat efter att någon sagt "TY" efter vunnen pott? Inga saker, däremot har jag bondagebundit upp en kaninunge och penetrerat med morot samt klubbat ihjäl en fullvuxen bäver med en avgnagd tumnagel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
theam Postad 25 Februari , 2009 Rapport Share Postad 25 Februari , 2009 På tal om ingeting. Man ska inte spela poker nær man ær hungrig. Då ær det tiltvarning kan jag lova Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
apekatt Postad 25 Februari , 2009 Rapport Share Postad 25 Februari , 2009 Jag trodde det var +EV att inte ha ngn flickvän när man spelade poker, så det borde ju vara en vinst? Det är alltid -EV att ha flickvän On-topic: Precis alla mina tangentbord låter lite konstigt eller uppträder lite konstig. Som tur är har jag nöjt mig med de Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 25 Februari , 2009 Rapport Share Postad 25 Februari , 2009 Kom iof ihåg att jag pajat en mobil en gång. Men det var för att jag spelade någon 20k$-turnering eller nåt och låg jävligt mycket överlägset etta med fyra spelare kvar. Kopplingen till Sverige dog tydligen, men resterande tre retarderade italienare kunde glatt dela upp familjepizzan och frossa. Hörde att TheToft1@SvS lät demolera en villa av ren tilt en gång för att det inte gick att spela en kväll. Tydligen hade alla andra spelare slut på pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts