lost Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 en slår upp, shortstack ai jag trycker me kungar, första FI foldar, möter 66, vinner, 350k nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tobjoern Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 244k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 Fredrik Haugen verkar ha gått bra, i vanlig ordning. men varför spelas turneringen än? Glömde de räkna in pauserna? eller fördröjningen i sista händerna innan pauserna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 SB 175k BB sigma 340k (AA) alla fold till SB säger 14k jag 49k han syn flopp KQ9o , jag 66k han fold, 393k nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 sådär, paus tills imorn, går in som 8a me 390k, average 180k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
green__ Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 110k efter dag 1, var uppe på över 200k men tappade i en pott med AJ vs 1010 där hans tior höll upp. Ligger iaf 74/113! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 drygt 150k inför morgondagen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jw1700 Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 355k och en tionde plats inför dag två. Dax att sova nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 Stannar på 127k inför morgondagen. Blir skoj kväll imorrn, GT-finalen + SM. Rätt kort i båda dock. lite medrigg i början, sen jävlar! Gnatt Sexyterran: Hade TT btw. Hade inte använt knapparna alls förrän då, och av nån anledning gjorde jag det då. Sick onödigt stor raise imo. Hade du KK eller? /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 Äntligen paus, nu ska jag samla in de timmars sömn jag missade i natt.. Avslutar dagen med 205k, taggning inför morgondagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erras Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 gick från 280k till 210k sista halvtimmen... lite tilt men men 36:a.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 Stannar på 127k inför morgondagen. Blir skoj kväll imorrn, GT-finalen + SM. Rätt kort i båda dock. lite medrigg i början, sen jävlar! Gnatt Sexyterran: Hade TT btw. Hade inte använt knapparna alls förrän då, och av nån anledning gjorde jag det då. Sick onödigt stor raise imo. Hade du KK eller? /SK hade QQ, var fet kortad på det bordet men var ju tuvngen att göra sorti ganska snabbt.. flyttades typ 30 ggr idag sinnes. 290k efter dag 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 ute efter jag 1 lycka till andra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 gg burgendy.. gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 Det ryktas att Dukkah är Ken Lennaard. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 Det ryktas att Dukkah är Ken Lennaard. det ryktas också att han har trojaner hos halva startfältet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
amalamal Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 Jag vill inte outa nick men jag är kvar och är itm i 3/3 SM- turneringar. Hoppas någon bryr sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arnan Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 Jag vill inte outa nick men jag är kvar och är itm i 3/3 SM- turneringar. Hoppas någon bryr sig Dukkah ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 gg burgendy.. gl tyty sir Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 Outa de som är kvar som är fiskar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 Outa de som är kvar som är fiskar Burgendy är fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thåström Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 Outa de som är kvar som är fiskar Jag är fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jutteson Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 Det ryktas att Dukkah är Ken Lennaard. Jo det står ju så på pokermagazine så det stämmer nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JELLJUN Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 Jo det står ju så på pokermagazine så det stämmer nog. Borde inte han nicka sitt eget namn, har för mig att när svenska spel började sina "kändisturneringar" som spelades på söndagar en gång i månaden, så nickade han med eget namn precis som alla kändisar. Kanske har fel men har vagt minne av det. Var väl på den tiden han var SvSpels profil utåt för pokern, innan en viss skandal. Dubbla konton kanske är tillåtet, vad vet jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 Har Ken direkt till vänster nu inför dag 2.. Kunde ju varit lite bättre, typ någon scared money kvalare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts