Gå till innehåll

Samlingstråd för plast-SM på SvS


HSvensson

Recommended Posts

  • Svars 866
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Stannar på 127k inför morgondagen. Blir skoj kväll imorrn, GT-finalen + SM. Rätt kort i båda dock. lite medrigg i början, sen jävlar!

 

Gnatt

 

Sexyterran: Hade TT btw. Hade inte använt knapparna alls förrän då, och av nån anledning gjorde jag det då. Sick onödigt stor raise imo. Hade du KK eller?

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stannar på 127k inför morgondagen. Blir skoj kväll imorrn, GT-finalen + SM. Rätt kort i båda dock. lite medrigg i början, sen jävlar!

 

Gnatt

 

Sexyterran: Hade TT btw. Hade inte använt knapparna alls förrän då, och av nån anledning gjorde jag det då. Sick onödigt stor raise imo. Hade du KK eller?

 

/SK

 

hade QQ, var fet kortad på det bordet men var ju tuvngen att göra sorti ganska snabbt.. flyttades typ 30 ggr idag :S sinnes.

 

290k efter dag 1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo det står ju så på pokermagazine så det stämmer nog.

 

Borde inte han nicka sitt eget namn, har för mig att när svenska spel började sina "kändisturneringar" som spelades på söndagar en gång i månaden, så nickade han med eget namn precis som alla kändisar. Kanske har fel men har vagt minne av det.

 

Var väl på den tiden han var SvSpels profil utåt för pokern, innan en viss skandal.

 

Dubbla konton kanske är tillåtet, vad vet jag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...