Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

...ska leka lite med kanske.

Ligga med - här skulle man nog kunna göra 2 flugor i en smäll genom att välja Doyle, en dolme i baken kanske skulle döda honom :shock: ...men väljer Tony G, ska försöka göra det så hårt som möjligt så man ev. slipper se honom sittandes i tv något mer.

Gifta - Doyle, ser potential i både ganska kort äktenskap med $ på köpet.

Döda - Phil, Tycker synd om hans fru !

Postad

ez:

ligga med - doyle. det blir inget sex pga hans förmodliga potensproblem och proteser så freeroll på den

gifta sej med - tony g. vi drar världen runt och spelar poker och kramas och skrattar ihop

döda - phil hellmuth. jävla råtta.

Postad
Tråkigt eller inte, svårt som f-n...

2160950965.jpg

Måste säga att han ser ovanligt söt ut på denna bild.

I'd hit it.

Gifta sig med Dan Glimne pga att man troligen skulle kunna få ett par mysiga hemmakvällar med tända ljus, ett på vinare, några brädspel och ett par härliga anekdoter.

Postad
Tråkigt eller inte, svårt som f-n...

2160950965.jpg

GIFTA, tror vi skulle ha 3vliga kaffestunder.

dan_glimne.jpg

DÖDA - vill ig inte, 3vlig tomte, men mellan brolin och glimne ...hmmm

SPORT-01s11brolin_3_163877w.jpg

LIGGA - WTF han har ju varit (och är på annat sätt kanske) stoooor, något att skryta om till sina barnbarn :roll:

Lycka till!

.

Postad

Doyle Brunson

Gifter mig med honom för att det är den enda personen jag står ut med. Han har dessutom mest pengar och bör dö inom kortast tid.

doyle-brunson.jpg

Tony G

Lätt ligga. Han ser ju så söt ut på kortet.

tonyG.jpg

Phil Hellmuth

Döda. Om ingen annan gör det innan mig. Egocentrisk, självälskande diva utan någon som helst världsuppfattning eller sympati. En äcklig idiot helt enkelt. Tiltskit.

phil_hellmuth.jpg

Postad
Jag är inte gay så jag bestämde mig för att svara mer i allmänhet. Hoppas ingen lagd åt det hållet tog illa upp.

Man behöver ju inte vara gay för att ligga med en kille. Lika lite som man måste vara vegetarian för att äta en tomat.

Postad
Du måste välja någon att ligga med, döda och gifta dej med.

Hur väljer du och varför?

Doyle Brunson

doyle-brunson.jpg

Tony G

tonyG.jpg

Phil Hellmuth

phil_hellmuth.jpg

Jag gifter mig med Doyle - pengar, roliga historier, mycket att lära och kort äktenskap..

Jag ligger med Phil, enbart för att få döda Tony....

Postad
Man behöver ju inte vara gay för att ligga med en kille. Lika lite som man måste vara vegetarian för att äta en tomat.

Exakt.

Reglerna för leken ter sig lite oklara, så jag väljer forumanvändare istället.

Ligga: eurythmech

Döda: eurythmech

Gifta: gdaily

Postad
Exakt.

Reglerna för leken ter sig lite oklara, så jag väljer forumanvändare istället.

Ligga: eurythmech

Döda: eurythmech

Gifta: gdaily

Har han kvar biker-skägget är det ju enkelt val. Tror kommunister rent generellt är lyhörda älskare, plus att vi nog kan ha rätt mysigt förspel med bra musik och rödtjut.

Skulle gifta mig med ector, även om han inte direkt postar så ofta nuförtiden. Fast om man får välja honom ligger jag nog med honom också iofs.