LuckyStar5.1 Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 Du måste välja någon att ligga med, döda och gifta dej med. Hur väljer du och varför? Doyle Brunson Tony G Phil Hellmuth Citera
Playboy Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 Ligga med: Phil - han har nog inget emot lite stock där bak Gifta sig med: Doyle - mest $$$ Döda: Tony - känns rätt Citera
KingCosmoKramer Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 Ligga och gifta sig med LDO Citera
LuckyStar5.1 Postad 17 November , 2008 Författare Rapport Postad 17 November , 2008 ...ska leka lite med kanske. Ligga med - här skulle man nog kunna göra 2 flugor i en smäll genom att välja Doyle, en dolme i baken kanske skulle döda honom ...men väljer Tony G, ska försöka göra det så hårt som möjligt så man ev. slipper se honom sittandes i tv något mer. Gifta - Doyle, ser potential i både ganska kort äktenskap med $ på köpet. Döda - Phil, Tycker synd om hans fru ! Citera
jkkman Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 Jag tror jag helt enkelt skulle sätta på alla tre bara för att de är så söta. Citera
sexyterran Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 ez: ligga med - doyle. det blir inget sex pga hans förmodliga potensproblem och proteser så freeroll på den gifta sej med - tony g. vi drar världen runt och spelar poker och kramas och skrattar ihop döda - phil hellmuth. jävla råtta. Citera
LuckyStar5.1 Postad 17 November , 2008 Författare Rapport Postad 17 November , 2008 Jag känner att alternativen va tråkiga faktiskt... Om någon orkar så fyll på med andra alternativ. Citera
sturedenstore Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 Mike Caro Durr Anette Oberstad Citera
eurythmech Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 level? Ligga med Anette - hon är kvinna, gifta sig med durrrr - $$$$, döda Caro. Citera
Sahla Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 Tråkigt eller inte, svårt som f-n... Lycka till! Citera
sturedenstore Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 level? Ligga med Anette - hon är kvinna, gifta sig med durrrr - $$$$, döda Caro. Är du heeeelt säker på detta? Citera
eurythmech Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 Ja, Anette är ett kvinnonamn. Hon ser dessutom ut som en kvinna. Det vore oerhört osannolikt att Anette är en han. Citera
KingCosmoKramer Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 Tråkigt eller inte, svårt som f-n... Måste säga att han ser ovanligt söt ut på denna bild. I'd hit it. Gifta sig med Dan Glimne pga att man troligen skulle kunna få ett par mysiga hemmakvällar med tända ljus, ett på vinare, några brädspel och ett par härliga anekdoter. Citera
LuckyStar5.1 Postad 17 November , 2008 Författare Rapport Postad 17 November , 2008 Tråkigt eller inte, svårt som f-n... GIFTA, tror vi skulle ha 3vliga kaffestunder. DÖDA - vill ig inte, 3vlig tomte, men mellan brolin och glimne ...hmmm LIGGA - WTF han har ju varit (och är på annat sätt kanske) stoooor, något att skryta om till sina barnbarn Lycka till! . Citera
aglo Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 Doyle Brunson Gifter mig med honom för att det är den enda personen jag står ut med. Han har dessutom mest pengar och bör dö inom kortast tid. Tony G Lätt ligga. Han ser ju så söt ut på kortet. Phil Hellmuth Döda. Om ingen annan gör det innan mig. Egocentrisk, självälskande diva utan någon som helst världsuppfattning eller sympati. En äcklig idiot helt enkelt. Tiltskit. Citera
Ripperkof Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 Khan: Channing: Peter: Känns som man vill döda dem alla. EDIT: Ok, Hedlund kan få klara sig med samtliga lemmar över 5cm kapade. (Alltid skönt att få behålla penis.) Citera
Sideshow Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 Ligga med Shannon Elizabeth Döda Phil Hellmuth Gifta sig* med Erica Schoenberg Citera
gdaily Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 Ligga med Shannon ElizabethDöda Phil Hellmuth Gifta sig* med Erica Schoenberg Tror du missförstått leken. Citera
Weedobooty Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 Vilken rolig lek. Har du fler? Citera
Sideshow Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 Tror du missförstått leken. Jag är inte gay så jag bestämde mig för att svara mer i allmänhet. Hoppas ingen lagd åt det hållet tog illa upp. Citera
Gummo Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 Jag är inte gay så jag bestämde mig för att svara mer i allmänhet. Hoppas ingen lagd åt det hållet tog illa upp. Man behöver ju inte vara gay för att ligga med en kille. Lika lite som man måste vara vegetarian för att äta en tomat. Citera
Gummo Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 Du måste välja någon att ligga med, döda och gifta dej med.Hur väljer du och varför? Doyle Brunson Tony G Phil Hellmuth Jag gifter mig med Doyle - pengar, roliga historier, mycket att lära och kort äktenskap.. Jag ligger med Phil, enbart för att få döda Tony.... Citera
Big Less Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 Man behöver ju inte vara gay för att ligga med en kille. Lika lite som man måste vara vegetarian för att äta en tomat. Exakt. Reglerna för leken ter sig lite oklara, så jag väljer forumanvändare istället. Ligga: eurythmech Döda: eurythmech Gifta: gdaily Citera
Snabelguy Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 Man behöver ju inte vara gay för att ligga med en kille. Lika lite som man måste vara vegetarian för att äta en tomat. Och det är en bra liknelse.... NOT Citera
hnat Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 Exakt. Reglerna för leken ter sig lite oklara, så jag väljer forumanvändare istället. Ligga: eurythmech Döda: eurythmech Gifta: gdaily Har han kvar biker-skägget är det ju enkelt val. Tror kommunister rent generellt är lyhörda älskare, plus att vi nog kan ha rätt mysigt förspel med bra musik och rödtjut. Skulle gifta mig med ector, även om han inte direkt postar så ofta nuförtiden. Fast om man får välja honom ligger jag nog med honom också iofs. Citera
Recommended Posts