Gå till innehåll

Deal på Betfred (IPoker, obs inget olagligt)


Iggan

Recommended Posts

  • Svars 108
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vad använder ni som spelar där?

 

Hur despoitade ni till Betfred? De har inte särskilt många metoder och får endast "Request has failed" när jag försöker med mitt Visa :cry:

 

Hade samma problem när jag försökte sätta in på pokerklienten. Enligt betfred var det pga min bank (nordea). Det hela löst sig genom att jag satt in på sportbettingsidan och förde över till poker efter det. Inget problem med signup bonus blev det heller förut om att det tog ungefär en timme innan man såg den under "bonus offers". Hoppas det löser sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade samma problem när jag försökte sätta in på pokerklienten. Enligt betfred var det pga min bank (nordea). Det hela löst sig genom att jag satt in på sportbettingsidan och förde över till poker efter det. Inget problem med signup bonus blev det heller förut om att det tog ungefär en timme innan man såg den under "bonus offers". Hoppas det löser sig.

 

Jag har inte ens prövat att sätta in, men det såg krångligt ut på hemsidan när det gäller insättning med VISA (skicka in grejer). Kanske gör ett försök ikväll.

 

Man får alltså ha hur många konton som helst på ipoker? Det behöver inte vara samma screenname?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har till och med sportbettingkontot och pokerkontot i SEK. Enda växlingen sker när jag köper in till borden.

 

Tack för info. Verkar väldigt smidigt och bra.

 

Jag har startat ett litet PLO-projekt (kan knappt reglerna) där jag skulle börja på micro micro på Stars (1/2 cent) och se om jag kan komma upp i Slaktarn-nivå. Tittar man på tabellen för vip-klubben ser de där 0.25p som man får för rake 0.10-0.25 inte så roliga ut. Spelar man PLO 50 är det nog lugnt, men någon som spelar PLO 20 eller lägre och har en rapport om hur många poäng man får?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan konfirmera detta, spelat 9k händer nu. Betalat ca $320 i rake och fått ca $160 i bonus. Ganska exakt 50%. Verkar vara en bra deal.

 

Spelar du mot en deposit bonus? Vilken nivå av VIP Club Points är du, diamond?

Jag är van vid att spela mot en flat rakeback, detta känns som ett projekt att räkna ut.

 

När man spelar mot en deposit bonus och inte clearar allt, får man ut så mycket av den som man har clearat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hän grejer idag med den här dealen. Jag har väntat på att få in pengar på mitt Moneybookers konto. Fick det idag och skulle signa upp idag. Från och med idag gäller självklart inte "instant upgrade" oh det kommer ingen december bonus. WP MJ!

Konstigt! Dom har nog insett att dom backar på dealen. Otur för dej dock MJ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hän grejer idag med den här dealen. Jag har väntat på att få in pengar på mitt Moneybookers konto. Fick det idag och skulle signa upp idag. Från och med idag gäller självklart inte "instant upgrade" oh det kommer ingen december bonus. WP MJ!

 

Wow, då hade jag extrem tur. Signade upp i måndags..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...