Gå till innehåll

Deal på Betfred (IPoker, obs inget olagligt)


Iggan

Recommended Posts

Tjena,

 

Jag har tröttnat lite på SvS och vill ha en sida där jag kan grinda ibland på för omväxling. Jag har hittat denna dealen:

 

Är det värt signa? Med tanke på dealen, betfred-siten osv. Ska grinda CG på microstakesen, men förhoppningsvis gå upp i framtiden.

 

OBS: Detta är inget olagligt då det är Betfred själva som äger sidan.

 

Tackasam för svar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 108
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

verkar ju kanonbra :) men man måste inte vara brittisk student eller nåt med tanke på namnet?

 

Såg att det var någon som skrev "Nextpoker ger bra rullande bonusar på 8PP" vilken är bäst av dessa deals?

 

mvh

 

Nej, man behöver inte vara brittisk student, sidan skapades pga av en brittisk student turnering men nu erbjuder de rakeback till alla. Fick länken på 2p2 då de erbjuder det till alla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nån som har signat upp och fått svar på mailet? Jag har skickat men inte fått svar än =/

 

EDIT: Nu verkar det som dom har uppgraderat mig till VIP diamond fast fick inget mail om det. Alla stjärnor på VIP level i cashier är ifyllda så antar att det är klart nu :)

 

Hehe nice, vilken nivå planerar du på att spela där?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du någon tabell eller något?

 

500points/$3

 

100´000 poäng ger dig således $600 direkt in på kontot. Du får dessutom en VIP-bonus på 1% av totalt intjänade poäng månaden innan. I mitt exempel med 100´000 poäng får du en reloadbonus på $1000 samt $600 direkt in på kontot. Detta kan du förena med deras väl förekommande månatliga reloadbonusar. Jag tycker det verkar vara en mkt bra bonus för den som spelar mkt tuneringar. Bästa på nätverket?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Började lite på nl20 nu för att känna på klienten och ställa in HM osv. Sjukt dåligt/vekt motstånd. Sluta upp 4bi på ca 1k händer.

 

Tanken är väl att jag ska lira nl50 egentligen.

 

Åh fan vad nice att höra :D. Får du ens några betfred points när du kör NL20?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

500points/$3

 

100´000 poäng ger dig således $600 direkt in på kontot. Du får dessutom en VIP-bonus på 1% av totalt intjänade poäng månaden innan. I mitt exempel med 100´000 poäng får du en reloadbonus på $1000 samt $600 direkt in på kontot. Detta kan du förena med deras väl förekommande månatliga reloadbonusar. Jag tycker det verkar vara en mkt bra bonus för den som spelar mkt tuneringar. Bästa på nätverket?

 

jo, men man bytar inte poängen mot det väl? Så tjänar du 100,000 poäng så kmr du få pengar och ändå ha 100,000 poäng kvar som man inte kan göra ett piss med. (på titan poker kunde man iaf bara spela 3000$ turnering med några tusen spelar med = inte värt det...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...