SethCohen Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 Hur hittar ni motivationen till att spela vidare när det inte riktigt lossnar och man inte rör på sig? Plussar en dag, sen backar osv osv Citera
SethCohen Postad 8 November , 2008 Författare Rapport Postad 8 November , 2008 EDIT: Ett par family guy avsnitt hjälper humöret märkte jag dock Citera
lost Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 scrubs har funkat för mig den här veckan iaf =) Citera
Nice Hand GG Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 Kollar på dessa två filmer och så har jag motivation för veckan ut: Citera
MannenMedH Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 Jag spelar alltid bättre om jag har en komediserie på gång samtidigt. Så nuförtiden multitablar jag ett bord mindre och lämnar plats för en mediaspelare så jag kan hålla humöret uppe. Frågan är bara vad man gör när man sett allt Citera
Rebonius Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 Att göra av med pengar brukar funka för mig Citera
mpee Postad 9 November , 2008 Rapport Postad 9 November , 2008 Brukar oftast räcka med tanken på pengar för att motivera mig. Citera
Haslo Postad 9 November , 2008 Rapport Postad 9 November , 2008 Jag spelar alltid bättre om jag har en komediserie på gång samtidigt. Så nuförtiden multitablar jag ett bord mindre och lämnar plats för en mediaspelare så jag kan hålla humöret uppe. Frågan är bara vad man gör när man sett allt samma här. Family guy och two and a half men slår det mesta. Citera
sneakycastro Postad 9 November , 2008 Rapport Postad 9 November , 2008 EDIT: Ett par family guy avsnitt hjälper humöret märkte jag dock +1 dödlig combo med en spliff Citera
Mobieuo Postad 9 November , 2008 Rapport Postad 9 November , 2008 En bra film på den andra skärmen så tröttas man inte ut på samma sätt. Citera
Playboy Postad 9 November , 2008 Rapport Postad 9 November , 2008 En bra film på den andra skärmen så tröttas man inte ut på samma sätt. [x] Hidden brag Citera
Iggan Postad 9 November , 2008 Rapport Postad 9 November , 2008 Spelar ni inte mycket sämre när ni kollar på serier samtidigt? Eller ger ni bara HUDen en blick innan ni spelar? Citera
sneakycastro Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 varför har ingen sagt att säsong 4 av my name is earl börjat? Citera
SunTzu Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 4 bord SvS + serie, kollat på typ alla bra komedier så det blir mycket annat. Kanske borde göra en grindserie tråd? Citera
magico Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 Jag sätter upp realistiska mål, blir sjukt mkt mer motiverad då! Nu vet jag ju inte vilken nivå du spelar på och hur mycket pengar det handlar om men jag tycker det bästa är att sätta upp mål för att vinna ihop till en ny skärm eller en resa eller något! Citera
Quicker Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Jag sätter upp realistiska mål, blir sjukt mkt mer motiverad då!Nu vet jag ju inte vilken nivå du spelar på och hur mycket pengar det handlar om men jag tycker det bästa är att sätta upp mål för att vinna ihop till en ny skärm eller en resa eller något! Ska testas! Citera
Recommended Posts