Frege Postad 4 April , 2005 Rapport Postad 4 April , 2005 Då har Frölunda förlorat sin första match, tyvärr måste jag ju säga som sann göteborgare. Var tror ni om den kommande tiden? * RP, allt om - QoS * Citera
Von oben Postad 4 April , 2005 Rapport Postad 4 April , 2005 Hockey är en trist sak.En sport på klar nedgång. Frölunda tar SM. Alfredsson är supersnåljåp. Citera
fore_man Postad 4 April , 2005 Rapport Postad 4 April , 2005 Vem bryr sig om en SM-final när Leksand spelar kvalserien. Betydligt mer spännande. Men nästa år ska jag följa SM-finalen för då spelar Leksand där Citera
dropbass Postad 4 April , 2005 Rapport Postad 4 April , 2005 FBK Jag tror det kommer bli väldigt jämnt, kanske (gärna) 7 matcher Citera
Papa Kubo Postad 4 April , 2005 Rapport Postad 4 April , 2005 Tycker ärligt talat att kvalserien är mer spännande. Citera
devalanteriel Postad 4 April , 2005 Rapport Postad 4 April , 2005 Tycker ärligt talat att kvalserien är mer spännande. Jaså, håller du också på HV? Citera
Papa Kubo Postad 4 April , 2005 Rapport Postad 4 April , 2005 HV? Trodde säsongen var slutspelad för deras del. Citera
MilleN Postad 6 April , 2005 Rapport Postad 6 April , 2005 All in på Frölunda! fold... Jag håller med, tror dom kommer ta det dom var ruskigt heta igår, fast jag är rätt ointresserad egentligen men har en förkärlek till göteborg så.. Citera
eurythmech Postad 6 April , 2005 Rapport Postad 6 April , 2005 Mjo kvalserien känns onekligen hetare. Jag hoppas och tror dock på mitt kära Brynäs. Citera
fore_man Postad 6 April , 2005 Rapport Postad 6 April , 2005 Leksand vinner mot Nyköping på söndag och Brynäs spöar Sheleftyou så kan man gå och se Gävledala-derbyn igen (i elitserien). Jag vill inte ha en avgörande match mot Brynäs i sista omgången. Såna nerver har jag inte. Citera
fore_man Postad 6 April , 2005 Rapport Postad 6 April , 2005 Mjo kvalserien känns onekligen hetare.Jag hoppas och tror dock på mitt kära Brynäs. Niiii har baaara Di Leeeva Citera
Papa Kubo Postad 6 April , 2005 Rapport Postad 6 April , 2005 Förutsättningarna inför de sista två omgångarna är intressanta... det kan bli så att både Brynäs och Leksand är garanterade uppflyttning om de spelar oavgjort då de möts i den sista omgången. Kan ärkerivalerna göra en Danmark-Sverige? Citera
fore_man Postad 6 April , 2005 Rapport Postad 6 April , 2005 Om Leksand vinner på söndag och SAIK o BIF spelar oavgjort är Leksand klara för eliten och kan spela bort BIF därifrån i sista matchen. Om detta sker får jag säga upp mig och göra slut med tjejen, då både chefen och svärfar är inbitna brynäsare. Men det är smällar man får ta... Citera
Papa Kubo Postad 6 April , 2005 Rapport Postad 6 April , 2005 Fast i nuläget ska det mycket till för att Skellhell ska slå Brynäs. Citera
Gialloblu Postad 7 April , 2005 Rapport Postad 7 April , 2005 Fast i nuläget ska det mycket till för att Skellhell ska slå Brynäs. Så sant så Citera
toppace Postad 7 April , 2005 Rapport Postad 7 April , 2005 Det måste stå fel i tidningen därför att LHC är inte med i finalen. Har jag läst fel eller? Citera
Macaronis Postad 7 April , 2005 Rapport Postad 7 April , 2005 Hur kan folk tycka att kvalserien är mer intressant? Här får vi följa de två bästa lagen som någonsin spelat i Elitserien i en final. Kommer säkert bli en tuff matchserie, men övertygad om att Frölunda tar hem det till slut. Bättre målvakt, lite mer spetskompetens. Citera
Papa Kubo Postad 7 April , 2005 Rapport Postad 7 April , 2005 Hur kan folk tycka att kvalserien är mer intressant? Det känns som att mer står på spel. Det är mer på liv och död. Går man till SM-final och förlorar har man ändå gjort en bra säsong och tagit silver. Hamnar man i kvalserien och åker ut (vilket Malmö ser ut att vara farligt nära nu) är det mer eller mindre en katastrof. Citera
eurythmech Postad 8 April , 2005 Rapport Postad 8 April , 2005 Hur kan folk tycka att kvalserien är mer intressant?Här får vi följa de två bästa lagen som någonsin spelat i Elitserien i en final. Kommer säkert bli en tuff matchserie, men övertygad om att Frölunda tar hem det till slut. Bättre målvakt, lite mer spetskompetens. Jag skulle kunna hålla ett brandtal och charm, estetik och sportens innersta väsen. Men mina svinpärlor börjar det bli ont om så jag hushåller gärna. Citera
Papa Kubo Postad 9 April , 2005 Rapport Postad 9 April , 2005 Hur kan folk tycka att kvalserien är mer intressant? Det känns som att mer står på spel. Det är mer på liv och död. Går man till SM-final och förlorar har man ändå gjort en bra säsong och tagit silver. Hamnar man i kvalserien och åker ut (vilket Malmö ser ut att vara farligt nära nu) är det mer eller mindre en katastrof. Dessutom är Frölunda överlägsna Färjestad, vilket inte gör finalen särskilt spännande. Citera
cochese Postad 11 April , 2005 Rapport Postad 11 April , 2005 I kväll blir det jubel på Götaplatsen...!!! (hoppas jag) Citera
cochese Postad 12 April , 2005 Rapport Postad 12 April , 2005 och så blev det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖLUNDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! så trött jag inte orkar skriva, men guld blev det, och dricka därpå. mumma. puss. Citera
Macaronis Postad 12 April , 2005 Rapport Postad 12 April , 2005 Tyvärr är man utflugen Göteborgare och hade ingen möjlighet att pallra mig till avenyn och götaplatsen ikväll. Var i alla fall nere med polarna på krogen här i Halmstad på ett par ställen. Inte en människa ute en måndag Citera
Recommended Posts