ahammarn Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 Sara Palin ser ju Ryssland från sitt köksfönster, jänkarna borde ha lite koll då... Koll...Hon sa väl också att Afrika var ett land......=) Citera
Gummo Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 kom igen, ni vet vad jag menar. Man kan väl inte påstå att ryssland INTE ligger i europa. Det är som att säga att malmö inte ligger i sverige för att det ligger i skåne också. Är inte demidov bördig från moskva dessutom? Nån som vill komma och lära mig att moskva ligger i asien? Självklart ligger det i Europa (och Asien). Precis som Stockholm ligger i Södermanland och Uppland. Citera
Juggler Postad 11 November , 2008 Författare Rapport Postad 11 November , 2008 Är ni vakna? Jag vaknade till rejält när jag hörde Mark Teltschers stämma i bakgrundssorlet från feeden. Citera
vuns187 Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 ryssen vill direkt visa var skåpet ska stå o plockar hem dom 3 första potterna. Citera
jkkman Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Rätt okej sändning ändå, inte som WSOPE ME, men går väl. Skola nu tyvärr. Citera
Kristoffer Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Jaha, tillbaka till utgångsläget, då. Känns dock inte som att detta kommer bli en maratonmatch. De är inte rädda för att spela. Citera
ekan123 Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 kan man se med bild nu? eller det är fortfarande bluffmagazine som är det bästa alternativet. Citera
Kristoffer Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Oj! Nu vet vi vad Demidov och Phillips hade i den stora handen. AQ för Demidov och AK för Phillips. Svagare händer än jag trodde. Citera
el_kryddo Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Oj! Nu vet vi vad Demidov och Phillips hade i den stora handen. AQ för Demidov och AK för Phillips. Svagare händer än jag trodde. Wow, helt sjukt om det stämmer. Imponerande av Demidov isåfall, samtidigt som Phillips spel blir än konstigare. Om han verkligen inte vill riskera att åka ur tidigt med sin fina stack är det väl inte så svårt att lägga AK pre givet den actionen? Citera
Kristoffer Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Wow, helt sjukt om det stämmer. Imponerande av Demidov isåfall, samtidigt som Phillips spel blir än konstigare. Om han verkligen inte vill riskera att åka ur tidigt med sin fina stack är det väl inte så svårt att lägga AK pre givet den actionen? Tydligen hade Lacey Jones hört de båda prata i korridoren om detta. Men lite märkligt spel av de två storstackarna pre med de händerna, särskilt AQ. Varför riskera så mycket i det läget? Och ja, lägga AK pre mot 4-beten där är väl inte helt dumt med de stackarna. Men det kanske var fråga om en kraftmätning, helt enkelt. Ingen ville vika sig mot den andre. Citera
el_kryddo Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Tydligen hade Lacey Jones hört de båda prata i korridoren om detta. Men lite märkligt spel av de två storstackarna pre med de händerna, särskilt AQ. Varför riskera så mycket i det läget? Och ja, lägga AK pre mot 4-beten där är väl inte helt dumt med de stackarna. Men det kanske var fråga om en kraftmätning, helt enkelt. Ingen ville vika sig mot den andre. Tycker egentligen inte att Demidov spelar så galet. Han säger väl 8 mille pre med en stack på typ 24. Jag antar att han har bra koll på Phillips och tänker att Phillips viker det mesta så här tidigt mellan dessa stackar, och shovar med AA, KK. Sen när Phillips bara synar och sen donkar ut världens minsta snälla-lägg-dig-bet på floppen antar han mycket riktigt att han har sjukt stor fold equity. Citera
route66 Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Eastgate vann precis med stege mot tvåpar! Citera
asfalten Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 vilken turgubbe. typiskt danskar. Citera
weddie Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Inget snack om att rätt kille vann, stort grattis! Sjukt kul att ett "proffs" får vinna och visa att det inte bara handlar om tur? Citera
HSvensson Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Kul att en dansk vann, eller iaf att det var en Icke-amerikan! Tråkigt bara att man inte hann se det live, men men är man morgontrött så är man ... Citera
papiPope Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Sjukt att danskarna går så stark live! Måste väl lätt rankas som topp 3 i världen Danmark? Grattis Eastgate! Citera
pocket triss Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 vilken turgubbe. typiskt danskar. Han spelade riktigt bra.. men visst.. ett jävla flyt hade han, demidov hade det inte lätt inte Citera
ekan123 Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 jaha en dansk jävel vann, roligt och ser hur det kommer att gå i andra turneringar för han. Moneymaker har väl inte gjort så mycket väsen av sig efter sin seger i Main event. Vem vet kanske en ny moneymaker? Citera
sturedenstore Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 jaha en dansk jävel vann, roligt och ser hur det kommer att gå i andra turneringar för han. Moneymaker har väl inte gjort så mycket väsen av sig efter sin seger i Main event. Vem vet kanske en ny moneymaker? Som redan innan main spelade NL40k på nätet.. Detta är ju bara ett välkommet tillskott i rullen. Citera
pocket triss Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 jaha en dansk jävel vann, roligt och ser hur det kommer att gå i andra turneringar för han. Moneymaker har väl inte gjort så mycket väsen av sig efter sin seger i Main event. Vem vet kanske en ny moneymaker? Eh... jämställer du EastGate med Moneymaker?? Citera
vuns187 Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 grattis men fan jag blir lack... jag skulle betta på eastgate som vinnare men glömde ju helt bort det! han va 300ggr pengarna! baaaaah! Citera
Sladdafan Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 jaha en dansk jävel vann, roligt och ser hur det kommer att gå i andra turneringar för han. Moneymaker har väl inte gjort så mycket väsen av sig efter sin seger i Main event. Vem vet kanske en ny moneymaker? Moneymaker va amatör o Eastgate spelar nl40k http://pokerdb.thehendonmob.com/player.php?a=r&n=74671 EDIT: fan va slö man e Citera
Pires Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Som redan innan main spelade NL40k på nätet.. Detta är ju bara ett välkommet tillskott i rullen. Var spelar han och vad nickar han online? Citera
Recommended Posts