ekan123 Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 kan man få någon klarhet ,hur finalbordet kommer att sändas. Någon snacka om espn med 24 timmars fördröjning. Den där Bwin streamen kommer den att visa HU eller ? Citera
vuns187 Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 jag hejar på peter eastgate. Lirade nästan hela dag 1A med honom i ept köpenhamn o han va riktigt bra. Citera
sundbop Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 Visas på ESPN imorgon. Är det på nätet?. kan inte hitta den hos comhem. bara espn classic Citera
Gaston116 Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 Visas på ESPN imorgon. Går det att se på webben? och isåfall kostar det pengar? Citera
gEeWhiZm8 Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 Är sjukt skeptisk till att ryssen ska ha edge HU mot en nosebleed NLT HU spelare.Bäst för pokern (om man räknar i ökat fiskbestånd) så tror jag att en vinst för ryssen skulle vara. Trista är väl att avarage-joe i ryssland som skulle vilja pröva på poker förmodligen inte har pengar att avvara till det Citera
pablosebbe Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 Trista är väl att avarage-joe i ryssland som skulle vilja pröva på poker förmodligen inte har pengar att avvara till det Finns nog ett antal miljoner människor som är rikare än den svenska medelklassen i Ryssland. Citera
Kristoffer Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 Trista är väl att avarage-joe i ryssland som skulle vilja pröva på poker förmodligen inte har pengar att avvara till det Finns många väldigt rika Vlad i Ryssland. Ännu fler fattiga, förstås, men m t p den totala folkmängden kan vi utgå från att det finns rikingar så det räcker och blir över som vill pröva på pokern på diverse nätsajter . Citera
m1978 Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 Slängde in ett sista minuten tips igår på finalbordet. Tippade att Eastgate skulle komma före schwartz och att Demidov skulle komma före Phillips. Kändes rätt säkert när jag tippa det så synd man inte slängde in en större summa. Ingen utbetalning än trots att det är klart men dom vill väl vänta tills heads upen är klar oxå antar jag. Citera
m1978 Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 Visas på ESPN imorgon. Visas det nånstans nu? Kikat på espn men jag hittar ingen länk? Citera
rosjon Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 Kommer att bli helt outhärdligt om dansken vinner. Läs acemag.dk så inser ni att de redan nu fått storhetsvansinne Citera
elvis77 Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 Slängde in ett sista minuten tips igår på finalbordet. Tippade att Eastgate skulle komma före schwartz och att Demidov skulle komma före Phillips. Kändes rätt säkert när jag tippa det så synd man inte slängde in en större summa. Ingen utbetalning än trots att det är klart men dom vill väl vänta tills heads upen är klar oxå antar jag. Tycker inte att det var så säkert, personligen tycker jag schwartz verkar riktigt vass, han läste förodligen Eastgate som en öppen bok när han bluffa tom all in på rivern, sen att dansken just dragit in en 2-outare är inte så mkt att göra åt. Citera
m1978 Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 Tycker inte att det var så säkert, personligen tycker jag schwartz verkar riktigt vass, han läste förodligen Eastgate som en öppen bok när han bluffa tom all in på rivern, sen att dansken just dragit in en 2-outare är inte så mkt att göra åt. Nu har jag ingen koll på vilken hand du pratar om. Men det känns ju inte som man läser motståndaren som en öppen bok om man bluffar helt tom och förlorar? Citera
highbury90 Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 Visas det nånstans nu? Kikat på espn men jag hittar ingen länk? 2AM 12 november svensk tid om jag kan läsa ut deras tablå rätt. Citera
m1978 Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 Tycker inte att det var så säkert, personligen tycker jag schwartz verkar riktigt vass, han läste förodligen Eastgate som en öppen bok när han bluffa tom all in på rivern, sen att dansken just dragit in en 2-outare är inte så mkt att göra åt. Nu har jag ingen koll på vilken hand du pratar om. Men det känns ju inte som man läser motståndaren som en öppen bok om man bluffar helt tom och förlorar? Citera
sturedenstore Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 Håller på Demidov stenhårt, gillade han skarpt när jag följde wsope. La in ett litet spel på honom också för att göra det hela än mer intressant Citera
cassano Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 Peter Eastgate har hit and runnat mig mer än ett antal gånger. Var alltid väldigt otrevlig i chatten när han spelade på crypto men visst är han en duktig spelare. Bäst för pokern är såklart om ryssen vinner men Eastgate är den bättre av dom garanterat. Tror dock att Demidov vinner på grund av sitt till synes sjuka tålamod. Citera
asfalten Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 Peter Eastgate har hit and runnat mig mer än ett antal gånger. Var alltid väldigt otrevlig i chatten när han spelade på crypto men visst är han en duktig spelare. Bäst för pokern är såklart om ryssen vinner men Eastgate är den bättre av dom garanterat. Tror dock att Demidov vinner på grund av sitt till synes sjuka tålamod. hahah, vad skrev han i chatten? Jag pallar inte att han vinner och ska springa runt och stamma i varenda tv-program i ett år. Inget emot stammare, men det blir jobbigt i tv. Kan även tillägga att jag såg en intervju på bwin där peter eastgate "rättade" reportern som sa att ryssland låg i europa... alltså vad fan???? Citera
plzgogame Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 hahah, vad skrev han i chatten? Jag pallar inte att han vinner och ska springa runt och stamma i varenda tv-program i ett år. Inget emot stammare, men det blir jobbigt i tv. Kan även tillägga att jag såg en intervju på bwin där peter eastgate "rättade" reportern som sa att ryssland låg i europa... alltså vad fan???? En del av Ryssland ligger i Europa, en del i Asien. Gränsen till Asien går vid Uranbergen(Correct?) Citera
DrRoland Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 hahah, vad skrev han i chatten? Jag pallar inte att han vinner och ska springa runt och stamma i varenda tv-program i ett år. Inget emot stammare, men det blir jobbigt i tv. Kan även tillägga att jag såg en intervju på bwin där peter eastgate "rättade" reportern som sa att ryssland låg i europa... alltså vad fan???? Vad menar du? Att säga att Ryssland ligger i Asien är ju inte något direkt fel, då det högst är 10% av Ryssland som ligger i Europa. En del av Ryssland ligger i Europa, en del i Asien. Gränsen till Asien går vid Uranbergen(Correct?) Helt korrekt, fast det heter Uralbergen. Tror iofs man brukar bryta uran från berg, men vet inte om man gör det från just dom bergen. Citera
gdaily Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 Sara Palin ser ju Ryssland från sitt köksfönster, jänkarna borde ha lite koll då... Citera
HenkeCFC Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 En del av Ryssland ligger i Europa, en del i Asien. Gränsen till Asien går vid Uranbergen(Correct?) jo så är det men man man räknar det som ett europeriskt land lika är det väll med turkiet som ligger både i asien och europa correct ? Citera
DrRoland Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 jo så är det men man man räknar det som ett europeriskt land lika är det väll med turkiet som ligger både i asien och europa correct ? Nu blev det fan riktigt jobbigt. På wiki kallar de det för "eurasiskt" land:-D . http://sv.wikipedia.org/wiki/Turkiet Citera
asfalten Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 kom igen, ni vet vad jag menar. Man kan väl inte påstå att ryssland INTE ligger i europa. Det är som att säga att malmö inte ligger i sverige för att det ligger i skåne också. Är inte demidov bördig från moskva dessutom? Nån som vill komma och lära mig att moskva ligger i asien? Citera
Kung Wilhelm Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 Kan Eastgate bli den yngsta nånsin att vinna ett main event? nån som vet??? Citera
pablosebbe Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 kom igen, ni vet vad jag menar. Man kan väl inte påstå att ryssland INTE ligger i europa. Det är som att säga att malmö inte ligger i sverige för att det ligger i skåne också. Är inte demidov bördig från moskva dessutom? Nån som vill komma och lära mig att moskva ligger i asien? Ja Ryssland tillhör ju Europa i alla idrottsevenemang och sånt. Och dansken kan bli yngst någonsin om jag fattat det rätt. Citera
Recommended Posts