gEeWhiZm8 Postad 1 November , 2008 Rapport Postad 1 November , 2008 Rofl Du som verkar ha bra koll på visningsbilder, har du nå bra tips på en visningsbild åt mig då som passar min personlighet ? Citera
kravmärkt Postad 1 November , 2008 Rapport Postad 1 November , 2008 Rofl Du som verkar ha bra koll på visningsbilder, har du nå bra tips på en visningsbild åt mig då som passar min personlighet ? ________ |--SM---| |VINNARE| --------- Citera
sexyterran Postad 1 November , 2008 Rapport Postad 1 November , 2008 Rofl Du som verkar ha bra koll på visningsbilder, har du nå bra tips på en visningsbild åt mig då som passar min personlighet ? ________|--SM---| |VINNARE| --------- sm är för småflcikor Citera
Othello Postad 1 November , 2008 Rapport Postad 1 November , 2008 Haha! Juggler är dock rätt snäll, så jag tror inte du behöver inte oroa dig så mycket. Citera
Juggler Postad 1 November , 2008 Rapport Postad 1 November , 2008 Jag är from som ett lamm så ingen behöver vara orolig. Den bilden (som är på mitt öga) har hängt med ett tag och används på de flesta ställen. För något halvår sen försökte jag ändra till en mer passande bild* men folk var så vana vid ögat att jag blev tvungen att byta tillbaka. *Bilden var Ralph Wiggum från The Simpsons Citera
MikeTime Postad 1 November , 2008 Rapport Postad 1 November , 2008 TS har lyckats göra dagens bästa pf-inlägg! WP! Citera
gdaily Postad 1 November , 2008 Rapport Postad 1 November , 2008 Haha! Juggler är dock rätt snäll, så jag tror inte du behöver inte oroa dig så mycket. Fast han är väl utbildad jurist, jag är ganska säker på att han sitter och filar på någon evil plan om världsherravälde... Citera
Cyntax Postad 1 November , 2008 Rapport Postad 1 November , 2008 Fast han är väl utbildad jurist, jag är ganska säker på att han sitter och filar på någon evil plan om världsherravälde...Ja det gör ju alla juristjävlar! Så här i "Halloweentider" borde det finnas en större tollerans för vad man har för avatar. Citera
jm_j Postad 1 November , 2008 Rapport Postad 1 November , 2008 Juggler (en moderator på pf) har ett öga som visningsbild. Det ihop med att han är moderator gör honom väldigt skrämmande. Testa med en stressad/koncentrerad gdaily eller Appel irl. Dom 2 tycker jag har mest skrämmande blick. Citera
tamtaram Postad 1 November , 2008 Rapport Postad 1 November , 2008 Jag är from som ett lamm så ingen behöver vara orolig. Den bilden (som är på mitt öga) har hängt med ett tag och används på de flesta ställen. För något halvår sen försökte jag ändra till en mer passande bild* men folk var så vana vid ögat att jag blev tvungen att byta tillbaka. *Bilden var Ralph Wiggum från The Simpsons Är det inte en gammal Tain-avatar? OP for POTY Citera
Recommended Posts