Gå till innehåll

Cyntax - Locked and archived...

Cyntax

Recommended Posts

• Svars 5,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Varför spela så många matcher? Sprida risken javisst, men måste vara Ev+ att leta upp de bästa matcherna och dynga på där.

Som det är nu måste det vara omöjligt att fördjupa sig lite mer i matcherna och istället får man lita blint på oddsindikatorn.

Detta system påminner mer om lotto och rysk roulette än något annat. Wagners exempel om Toronto-Phoenix tror jag det var, var ju lysande..

Varför inte?

Om nu han har ett system som säger att om du spelar si och så vid dessa odds så får du i slutändan ett par % i profit. Varför i helvete ska han lägga ner tid på analysera 10 matcher per dag? När han till 99% ändå i slutändan inte kommer träffa! Omsätter han en miljard så är 1% mycket. Just nu är vi bara inne i en svacka och Cyntax har fortfarande mitt förtroende. För de som inte pallar trycket är ju bara att dega ut, right?

Titta på december månad, då var det ingen som klaga 8-) !

/någon som vill ha seroquel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är självklart bättre att få 105% återbetalning än att få 103% återbetalning, sen om man spelar fler matcher med mindre pengar satsat per match eller mer pengar per match och färre matcher spelar ingen roll. Att få mer återbetalning är såklart bättre.

Det måste väl till och med du fatta ApoteketAB?

Länk till kommentar

Hmm... inte helt lysande kanske. Har vi gjort värre nätter?

Cyntax Betting Fund 2009

Senaste | 2009-01-21 | -73 355 kr | länk

Totalt | start 2009-01-01 | -143 982 kr | länk

Go go go!

crysmiley2.gif

Nej, det var värst hittills. Vi hade behövt en Raptors/Nets eller Jazz. Vi var inte ens nära nu.

Mer bedrövelse... mitt Excel fungerar inte. Datorn jag använder nu är inte min och den som äger datorn har inte knappat in produktnyckeln. Är det inte den som står under datorn?

... och jag glömde bankkoderna i Finland. På bettingkontot hos Pinnacle har jag strax under 200k kr nu. Resten finns på mitt bankkonto/Nordea.

Men, då jag inte ens kan knappa in några siffror i Excel så vet jag inte hur mycket pengar fonden har osv. Fan, vi måste klara oss på 200k kr till 1'a feb. Jag tror inte vi torskar 200k kr, men vi brukar ju satsa näsan 200k kr vissa dagar.

Jag ska ladda ner utorrent och fixa Office 2007 (pirat). Är det krig så är det krig! (tti.nu rules!)

:roll:
Jag tar tre paket Alvedon, tack!
Länk till kommentar

Det är självklart bättre att få 105% återbetalning än att få 103% återbetalning, sen om man spelar fler matcher med mindre pengar satsat per match eller mer pengar per match och färre matcher spelar ingen roll. Att få mer återbetalning är såklart bättre.

Det måste väl till och med du fatta ApoteketAB?

Jag tar då hellre 101 % återbetalning på tre miljoner SEK än 110 % återbetalning på 100 000 SEK.

Länk till kommentar

Vill bara in igen och säga lycka till till cyntax. Sportsbettar själv rätt mycket och även om jag inte baserar mitt spel på oddsintervaller så är jag inne här och läser varje dag och följer hur det går för er :).

Hoppas det vänder!

Förresten, du har inga planer på att börja spela på collegebasket? Med tanke på hur enormt mycket matcher det är så bör det passa ditt upplägg.

Länk till kommentar

Vill bara in igen och säga lycka till till cyntax. Sportsbettar själv rätt mycket och även om jag inte baserar mitt spel på oddsintervaller så är jag inne här och läser varje dag och följer hur det går för er :).

Hoppas det vänder!

Förresten, du har inga planer på att börja spela på collegebasket? Med tanke på hur enormt mycket matcher det är så bör det passa ditt upplägg.

I december plussade fonden 30%. Januari så ligger vi -24,5%.

Surt att fonden "bara" hade ca 190k i dec och nästan 600k i jan.

Njae. Klart det skulle vara intressant att kartlägga collegebasket. Men just nu är det inte aktuellt, pga tidsbrist.

Bettingsyndikat brukar muta collegepojkarna ibland. Riggat! MLB känns mer intressant. Där spelar lagen typ 160 matcher per säsong.

Länk till kommentar

Värsta downswingen hittills va, Cyntax? Vore ju kul om man kunde får dinga rejält en dag iaf och den dagen kan ju inte vara så långt borta med tanke på resultatet hittills :P
Jo, det var inte kul igår. Men vi/jag ger inte upp.

185.

Orlando Magic 1,556

Boston Celtics 2,700 <- 13.300 kr

Länk till kommentar

Om man nu skulle vilja köpa in sig, hur funkar det? Kanske står nånstans, länka gärna isåfall.
http://cyntaxbettingfund.blogspot.com/2008/12/nya-fondregler-frn-1a-januari_29.html

mmmmm när jag är tillbaka i Finland igen MÅSTE jag fixa en FAQ i post #1.

185.

Orlando Magic 1,556

Boston Celtics 2,700 <- 13.300 kr

19-24 efter Q1

36-44 i halvtid

54-65 efter Q3

Boston har vunnit alla quarters nu. 5+3+3. Släpp inte för faaaan!

Länk till kommentar

Det är alltid en fröjd för ögat att läsa devalanteriel inlägg. Han lägger alltid ner så stor tankeverksamhet för att hitta den bästa smilien. Credd för de.

Idag va de ju dessutom gröna siffror och det gör ju inte saken ett dugg sämre.

Keep up the good work

Länk till kommentar

Det är nyckeln, spela 1 match om dagen!!;-)

Ja, alltså det måste ju vara osäkrare att spela typ 10 matcher per natt, även om oddsen är gynnsamma. Förlorar man en måste man ju ofta vinna minst två andra för att täcka upp för den förlusten (såvida man inte bara spelar på högoddsare).

Länk till kommentar

• Skapa nytt...